Announcement

Collapse
No announcement yet.

Texas Hold Em

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Texas Hold Em

Var spelar du?. Ska vi ta en match?...hur långt har du kommit i en turnering?...

Här snackar vi Texas Hold Em......om vi vill.

Tronic har lärt mig Men jag har dessvärre aldrig spelat på nätet, har liksom inte blivit av. SKITKUUUUL! Jag vill spela IRL också! Inte bara två stycken...

Heeej förresten! Hur e läget annars?
    http://cherinne.blogg.se/

Comment

Jag är bara på BETTSON hitills och spelar för låtsas pengar. Jag började med 1000 dollar på micro nivån (5-10$) med averege potter på 200$ och har inte spelat på någon annan nivå. Jag spelar under nicet LeCot..(så klart ) och är uppe i 6500$ efter mycket slit.

Comment

Originally posted by Nova
        Tronic har lärt mig Men jag har dessvärre aldrig spelat på nätet, har liksom inte blivit av. SKITKUUUUL! Jag vill spela IRL också! Inte bara två stycken...

Heeej förresten! Hur e läget annars?
        Hello vännen jo allt e hyfsat..vad mera kan man begära . Jag spelar en hel del irl...men då måste man vara minst 5 för att det ska vara meningsfullt och fungera....konstigt nog är jag usel irl...medans jag är ganska bra på nätet.....

Comment

Originally posted by LeCot
          Jag är bara på BETTSON hitills och spelar för låtsas pengar. Jag började med 1000 dollar på micro nivån (5-10$) med averege potter på 200$ och har inte spelat på någon annan nivå. Jag spelar under nicet LeCot..(så klart ) och är uppe i 6500$ efter mycket slit.
          Tronic visade mig lite på nätet också, men han var nog nån annanstans. Nu står det still Han kanske kommer in i den här tråden, han gillar ju poker... Låter som du e en stjärna ju

Comment

Hello vännen jo allt e hyfsat..vad mera kan man begära . Jag spelar en hel del irl...men då måste man vara minst 5 för att det ska vara meningsfullt och fungera....konstigt nog är jag usel irl...medans jag är ganska bra på nätet.....
            De spelade några stycken på mitt gamla jobb och jag har sagt till dem nu att jag vill vara med om de ska spela igen, nu i höst.. men de hör väl säkert inte av sig...

Så, ditt hjärta har återhämtat sig någorlunda då?

Comment

Har spelat på Ladbrokes till o från nu har ja ej tankat hem de till denna pc ännu men innan låg ja på 11 000$ men förlorat mer fast än så handlar de bara om funmoney.

i turnering hmmm ingen aning spelade runt 1 timme o de va 4000 från start o åker ut ca:1000-1500 första halvtimmen så säg 1800 plats bara lirat 3 turneringar dock.

Comment

Originally posted by Nova
                De spelade några stycken på mitt gamla jobb och jag har sagt till dem nu att jag vill vara med om de ska spela igen, nu i höst.. men de hör väl säkert inte av sig...

Så, ditt hjärta har återhämtat sig någorlunda då?
                nja

Comment

Originally posted by Tronic
                  Har spelat på Ladbrokes till o från nu har ja ej tankat hem de till denna pc ännu men innan låg ja på 11 000$ men förlorat mer fast än så handlar de bara om funmoney.

i turnering hmmm ingen aning spelade runt 1 timme o de va 4000 från start o åker ut ca:1000-1500 första halvtimmen så säg 1800 plats bara lirat 3 turneringar dock.
                  då är du fasen så mycket mer avancerad än mej..... shit.....då besegrade du drygt 50% av konkurrenterna *respekt* har inte testat turneringar än ..men snart så.

Comment

SnowFlake.......?...hihihi

Comment

Jag spelar mycket på nätet och irl. Jag har råkat ut för både winning streaks och losingstreaks flera gånger, men alltsom allt så går det bra. Igår hamnade jag bland annat på 7de plats av över 300 deltagare och vann en liten slant
                      Jag spelar dock mest cash games.

Fråga mig om ni undrar över något, jag kan ganska mycket om Hold'em i alla dess former. Dock inte allt såklart

Comment

Originally posted by Mellon
                        Jag spelar mycket på nätet och irl. Jag har råkat ut för både winning streaks och losingstreaks flera gånger, men alltsom allt så går det bra. Igår hamnade jag bland annat på 7de plats av över 300 deltagare och vann en liten slant
                        Jag spelar dock mest cash games.

Fråga mig om ni undrar något, jag kan ganska mycket om Hold'em i alla dess former. Dock inte allt såklart
                        e du på bettson någe?

Comment

e du på bettson någe?
                          Nej, det är nog nästan den ända sidan jag inte är reggad på

Kanske skall göra det måntro, men jag av nån anledning så tycker jag inte om Betsson.com.

Comment

Originally posted by Mellon
                            Nej, det är nog nästan den ända sidan jag inte är reggad på

Kanske skall göra det måntro, men jag av nån anledning så tycker jag inte om Betsson.com.
                            tror jag vet varför du inte gillar betsson.....cus i would kick youre ass there.......

Comment

tror jag vet varför du inte gillar betsson.....cus i would kick youre ass there.......
                              Hehe, såklart. That must be it

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X