Announcement

Collapse
No announcement yet.

Virusskydd

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by TequilaLady
    Jag uppdaterade just till 7.5 häromdagen och det funkade jättebra i några dagar, sedan la den av, mer eller mindre.

Vissa fick mina mess och andra inte.

Testa att gå tillbaka till sjuan!
    Jag fick rådet att ominstallera MSN.. eller byta virusprogram..

Comment

Originally posted by Fjällis
      Jag fick rådet att ominstallera MSN.. eller byta virusprogram..
      Lättast att byta version på messengern.

Comment

Lättast att byta version på messengern.
        Kan det vara den som bråkar.. Jag har ju två messenger.. Kanske ska testa den andra. Tror det är 5,0.. Windows messenger alltså..

Comment

Kan det vara den som bråkar.. Jag har ju två messenger.. Kanske ska testa den andra. Tror det är 5,0.. Windows messenger alltså..
          Ja, eller så avinstallerar du 7,5'an och går tillbaka till MSN messenger 7,0 eller nån tidigare version.

Jag slår mig i backen på att det är den som ställer till det, den du har nu alltså.

Comment

Ja, eller så avinstallerar du 7,5'an och går tillbaka till MSN messenger 7,0 eller nån tidigare version.

Jag slår mig i backen på att det är den som ställer till det, den du har nu alltså.
            Men lucina har 7,5 och Millou har den. Dom kan ta emot musik och filer utan problem. Ja en dag ska det väl klarna..

Comment

Men lucina har 7,5 och Millou har den. Dom kan ta emot musik och filer utan problem. Ja en dag ska det väl klarna..
              Ja, men som jag sa... min funkade perfekt i några dagar, sedan ballade den ur.
              En del har visst inga problem med den alls och en del har.

Comment

Ja, men som jag sa... min funkade perfekt i några dagar, sedan ballade den ur.
                En del har visst inga problem med den alls och en del har.
                Ska testa att byta. För mysko är det.

Comment

Jaaaaaaaaaa det funkar! Plockade bort Msn 7,5 och tog hem 7,0. Skrev oxå till supporten.
                  Alltså var det inte min brandvägg eller virusprogram som blockade. Det förstod jag när jag fick en låt via ICQ och det inte visade sig vara problem den vägen.

Comment

Jaaaaaaaaaa det funkar! Plockade bort Msn 7,5 och tog hem 7,0. Skrev oxå till supporten.
                    Alltså var det inte min brandvägg eller virusprogram som blockade. Det förstod jag när jag fick en låt via ICQ och det inte visade sig vara problem den vägen.
                    En bra "regel" att försöka komma ihåg är att om något helt plötsligt börjar strula så skall man försöka komma på vad man senast installerade, ta bort det och kolla så allt blir normalt igen.

Annars är det ju lätt så att man felsöker och kollar alla möjliga varianter man tror kan ha ställt till det.

Comment

En bra "regel" att försöka komma ihåg är att om något helt plötsligt börjar strula så skall man försöka komma på vad man senast installerade, ta bort det och kolla så allt blir normalt igen.

Annars är det ju lätt så att man felsöker och kollar alla möjliga varianter man tror kan ha ställt till det.
                      Det är ju detta med " komma ihåg"
                      skämt åsido.. ska försöka komma ihåg det. Men nu ska det väl rulla på hoppas jag.

Comment

Då var det de vi pratade om...va bra att det funkar nu

Comment

Originally posted by Millou
                          Då var det de vi pratade om...va bra att det funkar nu
                          Ja det måste vart det. Skönt iaf att det inte var virus/brandväggen som spökade. Fick svar från support, och tydligen lär man in via 7,0 för att hämta fildelning. Annars stoppar 7,5 dom flesta filer. Trodde inte jag skulle få svar eftersom jag stod som nr 1002907363 i kön.

Comment

Ja det måste vart det. Skönt iaf att det inte var virus/brandväggen som spökade. Fick svar från support, och tydligen lär man in via 7,0 för att hämta fildelning. Annars stoppar 7,5 dom flesta filer. Trodde inte jag skulle få svar eftersom jag stod som nr 1002907363 i kön.
                            *gapar förundrat över könumret*

Comment

*gapar förundrat över könumret*

Vem av oss tror du hade störst gap.. Trodde aldrig jag skulle få svar..

Comment

Vem av oss tror du hade störst gap.. Trodde aldrig jag skulle få svar..
                                Synd inte jag var vaken, jag hade kunnat gett support =)

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X