Announcement

Collapse
No announcement yet.

Det här retar ju mig så klart..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Det här retar ju mig så klart..

Jodå, det gamla vanliga så klart. Det där ämnet

- Vad är olagligt?
    - Jo, det är nog film.
    - Då'rå?
    - Jo, ser'u. Filmbolagen gillar inte att du snor skådisarnas lön genom att inte betala för dig.
    - Ahaaaaaa

... Så dyker det upp. Aftonbladet skriver "Woo00000ooo, SUPERBREDBANDET ÄR HÄR ÅTTAHUNDRAELVA MILJONER TERABIT! Fett, GRYMT C0000LT! Nu kan DU tanka ner dina favoritfilmer på mindre än en halv nanosekund, och ändå fortfarande kunna styra din bil, fru, motorcykel och sparka fotboll nere på går'n!"

... Till och med Telia har med det på sin sida "bredbandsmätare". Vilket bredband passar just dig? Kommer du göra si? Kommer du göra så? Hur många brev kommer du skicka? Hur många hämtar du då? Hur många rosor får du när du är förälskad? Och så döds-stöten för filmbolagen: KOMMER DU HÄMTA FILM? HUR MÅNGA FILMER BLIR DET? HUR STORA ÄR DOM? POPULÄRA? ÄR ARNIE MED? NÄHÄ, BRUCE WILLIS DÅ? W0000T!

Hallå! Snälla, SLUTA jämföra era förbannade tester med filmtankning om ni nu vill slippa allt klagande på att det tankas för mycket film!

- Nepp. Jag är nykter.
    Attached Files
    -

Jag har det bra. Brorsans kompis bränner alltid tre st (3). Brukar åka till honom och kolla på det mesta samt låna med mig en bunt

Comment

Originally posted by Mellon
      Jag har det bra. Brorsans kompis bränner alltid tre st (3). Brukar åka till honom och kolla på det mesta samt låna med mig en bunt

Känner han inte Pontén kanske han en dag får det bittra nöjet att göra det? - Eller är han den försiktiga typen?
      -

Comment

Ännu ett synnerligen intressant ämne som diskuteras på fel forum.
        Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

nja... kan jag inte hålla med om, då detta forum är enligt beskrivning för allmännt stuff och sådant man inte är säker på var de hör hemma

Comment

Originally posted by Icelander
            nja... kan jag inte hålla med om, då detta forum är enligt beskrivning för allmännt stuff och sådant man inte är säker på var de hör hemma
            Håller jag med om men just den här tråden handlar väldigt tydligt om film och det finns en egen kategori på forumet för det (som ju dock används sorgligt lite)

Comment

Jag tycker ni ska bråka om var den här tråden ska vara, kvar där den är.. eller under kategori 'Film'.

Om ni vill veta min personliga åsikt så tycker jag den här tråden passar där den är, eftersom det inte handlar om en specifik film. Men det är bara vad jag tycker. Tyck nu allihopa
              (ni ville förmodligen inte höra min åsikt men nu fick ni det ändå)
              http://cherinne.blogg.se/

Comment

Originally posted by Nova
                Jag tycker ni ska bråka om var den här tråden ska vara, kvar där den är.. eller under kategori 'Film'.

Om ni vill veta min personliga åsikt så tycker jag den här tråden passar där den är, eftersom det inte handlar om en specifik film. Men det är bara vad jag tycker. Tyck nu allihopa
                Törs man det Tycka till alltså

Comment

Den skulle likagärna kunna vara i dataforumet...tycker vi ska lämna det åt moderatorerna här att bestämma det!
                  sigpic__________________

Comment

Originally posted by Fjällis
                    Törs man det Tycka till alltså
                    Nej, det bästa är att inte tycka alls

Comment

Den här tråden skulle passa i många kategorier, om jag får tycka till.
                      Där den ligger, nyheter, fritid och datorer kanske tom.

Kan man lägga den överallt?

Comment

Nej, det bästa är att inte tycka alls
                        Håller med dig

Comment

Originally posted by Fjällis
                          Håller med dig
                          Kul att nån håller med mig *vad mysigt det var att kramas det behöver jag idag känner jag* ()

Comment

Allas åsikter är ju välkomna får vi hoppas.

Comment

Kul att nån håller med mig *vad mysigt det var att kramas det behöver jag idag känner jag* ()
                              Det behöver jag med Hoppas jag inte smittar dig

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X