Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wow

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Wow

Men ack, så underhållande. Guild Wars 2 ligger ju kvar på disken där och frestar mig ibland och jag VET att jag har Star Wars-MMO'et liggande också. Det tråkiga är att vi var dom som köade för att få spela SWTOR och vi kämpade för att få tag på betan. Jag minns inte riktigt vad som hände, men av någon anledning kom spelandet även där av sig. Egentligen borde man återuppta det med. ASAP
    -

Comment

Hehe, SWTor (starwars mmo:t) satt jag och min ror med massor.. men för några månader sen, så orkade vi inte mer.
      spelet hade kvar buggar från start, behövde man hjälp av bioware så var det en veckas behandlingstid på ärenden, Launcerhn va skit.. och framför allt, spelet var, bortsett från det här med olika story-lines, en ripoff av wow.
      Det var olika story-lines som höll en kvar, men det fanns inget end-content. Så nä. gick tillbaka till wow

Comment

Originally posted by Icelander View Post
        Hehe, SWTor (starwars mmo:t) satt jag och min ror med massor.. men för några månader sen, så orkade vi inte mer.
        spelet hade kvar buggar från start, behövde man hjälp av bioware så var det en veckas behandlingstid på ärenden, Launcerhn va skit.. och framför allt, spelet var, bortsett från det här med olika story-lines, en ripoff av wow.
        Det var olika story-lines som höll en kvar, men det fanns inget end-content. Så nä. gick tillbaka till wow
        Av någon anledning så är det faktiskt så att även jag återvänt till wow några gånger, när de andra spelen varit otillräckliga. Det är nåt speciellt, som drar i det spelet. Tror jag ska ta och installera dom där spelen igen, bara för säkerhetsskull.

Det jobbiga med swtor är dock att man behöver steam-konkurrenten origin installerad för att det ska fungera skapligt. Tacka vet jag stand-aloners!
        -

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...
        X