Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjälp

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp

Nu när vi kopplat ihop min nya dator med min gamla dator så när jag skriver på skype så kommer det upp i hans chattfönster när han spelar Tibia

När jag skrev i adressfönstret så poppar han upp i ett ett fönster på msn där det jag skrev i adrssfönstret på min dator upp

Vi har haft 2 dator ihopkopplade innan men då hände aldrig detta

Kan det vara som så att det är det trådlösa tangenbordet som jag fick till den nya datorn som spökar för oss???

Nån som vet någon lösning på vårt problem för detta är rätt irriterande för oss båda

Comment

Måste säga det att jag aldrig hört talas om något liknande problem, och jag älskar att hålla på med datorer och sådant.. men här.. vette sjuttsingen om jag kan hjälpa dig

Comment

Om båda datorerna har trådlöst tangentbord kan jag tänka mig att felet uppstår, annars säger jag som Icelander.

Blir det så där oavsett vilka program som används eller endast med de programkombinationer som du angav?
        -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason
          Om båda datorerna har trådlöst tangentbord kan jag tänka mig att felet uppstår, annars säger jag som Icelander.

Blir det så där oavsett vilka program som används eller endast med de programkombinationer som du angav?
          Nej bara den ena datorn som har trådlöst tangentbord

den gamla har bara trådlös mus

ang program så vet jag inte riktigt, mer än att jag mest varit inne på d programmen

Comment

Har jag fattat rätt om det är datorn med trådlös mus som tar emot "spöktext" från datorn med trådlöst tangentbord?

Isåfall vore det enkelt att testa om textöverföringen försvinner om mottageren till den trådlösa musen tillfälligt stängs av.

Om textöverföringen försvinner, kolla om det finns något inställning för "ID nr", "kanal" eller liknande som kan ändras i någon av de trådlösa apparaterna.

Som sista utväg: Byt ut den ena trådlösa enheten mot annat fabrikat eller en trådbunden modell.
            -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X