Announcement

Collapse
No announcement yet.

Norton AntiVirus skydd

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Norton AntiVirus skydd

Går ut nu den 6 jan. Någon som vet nåt bättre skydd.
    Tacksam för alla tips. Innan jag tecknar mej igen för 1 år.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Jag använder McAfee, men om det går att hämta på nätet vet jag inte.

Comment

Jodå det gör det, man kan hämta hem en provversion av mcafee och prova i 14 dar gratis, men sen måste man antingen avinstallera eller köpa det. Men provversionerna är ju inga fullversioner, dvs inte lika fullgott skydd på dem som på det man köper.

Den finns ju Panda också, kan man också prova gratis. Har fått bra betyg i "Pc för alla"

Comment

jag vet om 2 gratis antivirus som har fungerat i varmt som kallt för min del

den ena heter avg antivirus och kan hämtas på www.grisoft.com
        den andra (rekommenderas starkt) heter avast antivirus och finns att hämta på www.avast.com

Comment

Originally posted by lucina
          Går ut nu den 6 jan. Någon som vet nåt bättre skydd.
          Tacksam för alla tips. Innan jag tecknar mej igen för 1 år.
          Kan rekomendera Panda...hade Norton förut men detta är bättre...än så länge i alla fall

Comment

Millou, vilket var du hade på bärbara som gjorde att msn strulade? Det ska hon ju inte plocka hem.

Comment

Originally posted by Icelander
              jag vet om 2 gratis antivirus som har fungerat i varmt som kallt för min del

den ena heter avg antivirus och kan hämtas på www.grisoft.com
              den andra (rekommenderas starkt) heter avast antivirus och finns att hämta på www.avast.com
              AVG ska vara bra, men det hittade inte virus i min dator. Så det har jag slopat..

Comment

Originally posted by Fjällis
                Millou, vilket var du hade på bärbara som gjorde att msn strulade? Det ska hon ju inte plocka hem.
                Det är den där.mc free eller vad det hette nåt...ta inte den nej

Comment

Originally posted by Millou
                  Det är den där.mc free eller vad det hette nåt...ta inte den nej
                  Nää det var det väl inte.. Men vad fasen hette det Du tänkte nog på det jag har nu.

Comment

Nää det var det väl inte.. Men vad fasen hette det Du tänkte nog på det jag har nu.
                    Jag kommer inte riktig ihåg heller för jag bytte till Panda där oxå...stod inte ut med det där programmet

Comment

Originally posted by Millou
                      Jag kommer inte riktig ihåg heller för jag bytte till Panda där oxå...stod inte ut med det där programmet
                      Det klarnar väl med tiden vad gäller namnet. Men nu står det still. Som vanligt.

Comment

Här fins det lite att kika på.
                        http://testcentret.idg.se/test/mjukv...het/virusskydd

Comment

Om du har telia lr BBB som bredbandsoperatör så ingår F-secure antivirus o brandvägg

Comment

Det klarnar väl med tiden vad gäller namnet. Men nu står det still. Som vanligt.
                            F-secure hette det.

Comment

om du vill behålla det du har kan du enkelt avinstallera det och rensa registernycklarna och installera om det igen..... voila - ett till år. alternativt ladda ner från nätet om du vill ha en nyare version...
                              " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
                              // Hale Chidduck

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X