Announcement

Collapse
No announcement yet.

Avant Browser

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Avant Browser

Ville tipsa om den då den har flera bra funktioner Bla kan man avativera så man slipper se all jävla reklam om man tex e på AB så kan man avaktivera flashet scripten osv poff reklam borta bara nyheter..

utseendet kan man också välja lite hur man vill finns ca: 20 st skins med men man kan ladda hem flera.

påminner en hel del om Firefox & jag skulle väll säga att IE & FF har haft sex & ut kom avant..

kan installeras på svenska

http://www.avantbrowser.com/

Måste jag genast syna lite närmare! Jag är såååå trött på att flasher och rörliga reklamrutor! Popuperna tar ju norton bort, till 99,9 procent, men den rörliga reklamen slipper man inte. Tack för tipset!

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
      Måste jag genast syna lite närmare! Jag är såååå trött på att flasher och rörliga reklamrutor! Popuperna tar ju norton bort, till 99,9 procent, men den rörliga reklamen slipper man inte. Tack för tipset!
      Japp helt ok lite synd man inte kan spara inställningen för den sidan bara ifall man behöver sciprt osv på annat ställe så måste man aktivera dem igen tar 10 sek men synd bara att jag tex inte kan sätta inställningarna på AB´s sida så är den sådan jämt!!!

Comment

Var jag lite händig skulle jag fixa det direkt..hatar all jävla blinkreklam

Comment

Tusen Tack Tronic!
          Ska kika på denna..även om jag e tok nöjd med Mozilla/FireFox...Vem vet..kan ju va nåt ännu bättre du hittat..

Thx!

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
          Vickan Äger dessa:
          Marilyn Manson
          Stockholm
          Peta Wilson
          London
          Monaco
          Gil.Grissom

Comment

Avant är väl bara en förklädd explorer, eller har jag blandat ihop den med någon annan?
            Aha, just det en korsning mellan ff och explorer, kan ju stämma då.

Comment

Originally posted by Spendrups
              Avant är väl bara en förklädd explorer, eller har jag blandat ihop den med någon annan?
              Aha, just det en korsning mellan ff och explorer, kan ju stämma då.
              Bara & Bara skulle inte jag säga Explorer tycker jag är en jättebra browser avant är det fler funktioner till men något bara tycker jag inte någon av dem är..

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X