Announcement
Collapse
No announcement yet.
Berätta en fräckis !
Collapse
X
-
jag tyckte inte att nån begärde det.Originally posted by VilleparisisLyfter upp den här tråden på allmän begäran, men förvänta er inga bidrag från mig.

det var du som tog upp de
bli inte så arg. vi förväntade oss ens inte att du skulle skriva det du just skrivit........

- Comment
Comment
-
Kan heller inga fräckisar
Men kan juh berätta vad en fräckis e om inget annat
En fräckis är en rolig historia med tydliga sexuella anspelningar. Fräckisar berättas vanligen av män, ofta i berusat tillstånd. Man bör undvika att berätta fräckisar vid middagar och i högtidlig?a sammanhang.
Sexuellt aktiva nunnor och präster, samt drängar och pigor är vanligt förekommande teman i fräckisar.
Exempel - Vad heter du då, flickan lilla? - arin. - Men K:t då? - Jo tack, lite grann.
så bara så ni vet
- Comment
Comment
-
En läcker blondin vinkar till mannen, han tycker att han känner igen henne.
- Känner jag dig frågar han.
Hon svarar:
- Om jag inte tar fel så är du far till ett av mina barn. Han börjar fundera på den enda gången han varit otrogen och säger:
- Shit är du strippan som jag "satte på" på biljardbordet på min svensexa medans kompisarna såg på, och din väninna piskade mig med våt selleri och stoppade upp en gurka i röven på mig??????
Hon svarade:
- Nej jag är din sons klassföreståndarinna...
...............Änglatofflor. Lovetop
- Comment
Comment
-
Originally posted by AggeEn läcker blondin vinkar till mannen, han tycker att han känner igen henne.
- Känner jag dig frågar han.
Hon svarar:
- Om jag inte tar fel så är du far till ett av mina barn. Han börjar fundera på den enda gången han varit otrogen och säger:
- Shit är du strippan som jag "satte på" på biljardbordet på min svensexa medans kompisarna såg på, och din väninna piskade mig med våt selleri och stoppade upp en gurka i röven på mig??????
Hon svarade:
- Nej jag är din sons klassföreståndarinna...
jätte kulig
- Comment
Comment
-
Inte särskilt måste medges. Däremot inte sagt att personer med stor komisk begåvning kan säkert berätta också mycket osedliga historier så det blir riktigt roligt.Originally posted by msfantasiaVafalls gillar du inte fräckisar ville ?
Jag menar en stackare som mig är glad för allt hon kan få, en fräckis räcker långt
Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)
- Comment
Comment
-
Beklagar om jag drog upp den här tråden i onödan men nya bidrag har ju redan postats.Originally posted by Bouboujag tyckte inte att nån begärde det.
det var du som tog upp de
bli inte så arg. vi förväntade oss ens inte att du skulle skriva det du just skrivit........
Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)
- Comment
Comment
-
Sv: Berätta en fräckis !
Okey då
Hon å han låg till sängs.Han började smeka henne på ryggen lite sökande...-lägg av me´det där,det blir inget,ska till gyn imorgon!säger hon bestämt.
Efter en stund är han på å trevar lite igen med smekningar över hennes rygg...-lägg ned sa jag ju!säger hon...-Men du ska ju inte till tandläkaren!
...så gapa stort nu typ
2:
- Comment
Comment

Comment