Announcement

Collapse
No announcement yet.

Månlandningen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Månlandningen

Här väljer jag att placera den länken...http://www.n24.se/dynamiskt/efterbor...d_13469713.asp
    Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Sv: Månlandningen

Det låter onekligen som ett skämt...
    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Mmm lite feng shui kanske har gått till överdrift.

Comment

Nu kom jag på vad som hänt!

För ett par år sedan såg jag en sk "dokumentär" som bevisade att hela månlandningsjippot var en enda stor bluff från NASA.
        Nu har de "råkat" slarva bort alla originaldokumenten som skulle kunna avslöja sanningen.

Var är PV när han behövs ... SYNA BLUFFEN!!!!

Comment

Originally posted by gason View Post
          Nu kom jag på vad som hänt!

För ett par år sedan såg jag en sk "dokumentär" som bevisade att hela månlandningsjippot var en enda stor bluff från NASA.
          Nu har de "råkat" slarva bort alla originaldokumenten som skulle kunna avslöja sanningen.

Var är PV när han behövs ... SYNA BLUFFEN!!!!
          Jo jo nu har du listat ut det. Ring pressen nu och glöm inte hälsa till moderforumet Tornevalls då. Hahahaha HAHA vi ska bli berömda nu!

Comment

Originally posted by Bria View Post
            Jo jo nu har du listat ut det. Ring pressen nu och glöm inte hälsa till moderforumet Tornevalls då. Hahahaha HAHA vi ska bli berömda nu!
            Törs man det?
            Jag menar, 700 lådor var försvunna. Det kan väl inte ha legat film och biometri utskrifter i allihopa. En och annan nyfiken person fick nog plats också.

Comment

Törs man det?
              Jag menar, 700 lådor var försvunna. Det kan väl inte ha legat film och biometri utskrifter i allihopa. En och annan nyfiken person fick nog plats också.
              Visst är det bra bortslarvat? Av NASA. Jo tjena mittbena. Jag har aldrig trott på den där månlandningen....många diskussioner har det blivit kring detta genom åren...
              Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Kommer att tänka på filmen "Capricorn one":

________
                ____

Comment

[quote]Inspelningsbanden innehöll också data om astronauternas hälsa och kondition i rymdfarkosten. Totalt är det 700 lådor av originalinspelningar från Apollos månresa som saknas.[/qoute]

700 lådor är väldigt lätt att tappa bort va?

- Jag vill inte säga att vi är oroliga, eftersom vi har all data. Allt som finns på banden har vi i en eller annan form, säger Hautaloma till CNN.

Måste erkänna att denna delen också verkar ganska borttappad. "En eller annan form" låter lite som "Vi ska bara komma på vilken form det var eftersom vi inte hittar det heller".

Originally posted by Duke View Post
                  Kommer att tänka på filmen "Capricorn one":

http://www.imdb.com/title/tt0077294/

Ahh, är den värd att ses trots 1978, tro?
                  -

Comment

Originally posted by TMM View Post

Ahh, är den värd att ses trots 1978, tro?

Hmmm.. Det var nog 5 år sedan jag såg den och jag kommer inte riktigt ihåg mer än första halvan av någon anledning.

Jag tyckte den var helt ok men inget överdrivet. Lite kul med parallellerna till konspirationsteorierna om månlandningen och så.. Hittar man inget annat man är sugen på så är den nog värd att se och så får man inte vara allergisk mot lite äldre filmer....
                    ________
                    ____

Comment

Originally posted by Duke View Post
                      Hmmm.. Det var nog 5 år sedan jag såg den och jag kommer inte riktigt ihåg mer än första halvan av någon anledning.

Jag tyckte den var helt ok men inget överdrivet. Lite kul med parallellerna till konspirationsteorierna om månlandningen och så.. Hittar man inget annat man är sugen på så är den nog värd att se och så får man inte vara allergisk mot lite äldre filmer....
                      Nä du har nog rätt. Dessutom är de äldre filmerna så rena från allt flashande som finns i de nya idag. Kanske ska försöka hitta den då
                      -

Comment

Nä du har nog rätt. Dessutom är de äldre filmerna så rena från allt flashande som finns i de nya idag. Kanske ska försöka hitta den då
                        Den finns i min DVD samling.
                        Den första halvan av filmen är klart bättre än den andra. Då övergår det mer till en standard "spring och jaga"-film. Men sevärd är den i alla fall.

Comment

Den finns i min DVD samling.
                          Den första halvan av filmen är klart bättre än den andra. Då övergår det mer till en standard "spring och jaga"-film. Men sevärd är den i alla fall.
                          Spring och jaga kan vara bra. Då måste jag bara finna den också
                          -

Comment

Spring och jaga kan vara bra. Då måste jag bara finna den också
                            Nu blev jag tvungen att se den igen.
                            Det ÄR en bra film.
                            Tänkt om NASA har gjort så där med sina 6 månlandningar. Man kan förstå att det är lätt för 700 kartonger att försvinna för att bevara den hemligheten.

Comment

Nu blev jag tvungen att se den igen.
                              Det ÄR en bra film.
                              Tänkt om NASA har gjort så där med sina 6 månlandningar. Man kan förstå att det är lätt för 700 kartonger att försvinna för att bevara den hemligheten.
                              Det var en mycket intressant poäng du hade där!
                              -

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X