Announcement

Collapse
No announcement yet.

Roliga historier

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tyckte att det var en kul bild :-P
    Don't worry be happy
    tigermala äger :
    Japan
    Björn Skifs
    Celine Dion

Comment

hehe

Comment

Kan inte låta bli men här kommer en till historia :

Askungen på ålderns höst

Askungen har nu fyllt 75 år. Efter ett långt liv med prinsen, som nu är död, sitter hon ute på sin veranda en skön sommardag med sin han-katt som heter Bob.

Helt plötsligt uppenbarade sig hennes goda fe. Askungen frågade:
        - Min goda fe, vad gör du här efter alla dessa år?
        Den goda fen svarade och sa:
        - Askungen, du har levt ett perfekt liv sedan jag sist såg dig. Är det någonting som du önskar djupt inne i ditt hjärta?

Askungen blev något förvånad, men lycklig, medan hon tänkte...

Sedan sa hon:
        - Jag önskar att jag var rikare än jag kunde förstå.
        Vips, så var hennes gungstol förvandlad till renaste guld.

Bob hennes trogna gamla katt, hoppade upp i hennes knä, han var lite skräckslagen.
        - Tack min snälla fe, sa Askungen.
        Fen svarade:
        - Det var väl det minsta jag kunde göra för dig.
        - Vad vill du ha som din andra önskan Askungen?
        Askungen tittade ner på sin gamla, sköra kropp och sa:
        - Jag önskar att jag var ung igen.
        På en gång förvandlades hon till en ung skönhet.

Hon kände hur vigören kom tillbaka, som hade legat orörd i många år.

Då sa den goda fen:
        - Du får EN önskan till, Askungen.
        Askungen tittar på den förskrämda katten, och så säger hon:
        - Kan du förvandla min katt Bob till en ung, snygg man?
        Så stod BOB där, den tjusigaste unge man som hon någonsin hade sett. Han var så tjusig att fåglarna i skyn föll ner vid hans åsyn.

Den goda fen sa:
        - Ha det så bra i ditt nya liv!
        Så försvann hon som en blixt i blått elektriskt sken.

Under ett par minuter tittade Bob och Askungen varann djupt i ögonen. Askungen satt som förstummad och beundrade denna urtjusiga karl. Då gick Bob sakta fram till Askungen som satt i sin gyllene gungstol, han kramade henne med sina muskulösa starka armar. Han böjde sig och blåste lätt i hennes hår och viskade:
        - Nu ångrar du dig allt att du kastrerade mig...
        Don't worry be happy
        tigermala äger :
        Japan
        Björn Skifs
        Celine Dion

Comment

jeg kan ikke så mange vitser men skal heller fortelle en sann historie..

Jeg og min sønn var på vei inn til min søster som bor 5 mil vekke fra oss, da jeg ble stoppet av politiet i en teknisk kontrol. Jeg blinket meg inn og ble ganske så stressa for bilen min var et vrak.
          Politiet kikket rart på bilen min og ba meg ihvertfal om å sette høyre blinklys på, som jeg da gjorde, Men skitt ingen blinkelyd å høre, og jeg ble enda mer stresset.. huff og huff tenkte jeg og tok blinklyset av og på flere ganger, men nei.. ikke en lyd å høre..
          Etter en stund kom politiet bort til vinduet og sa nei.. det virker ikke dette, og jeg stammet frem: jamen det virket jo da jeg blinket meg inn da dere stoppet meg. Ja kanskje det sa han men det virker ikke nå da.. Men jeg ga ikke opp og forsøkte igjen.. flere ganger..
          Men det jeg ikke helt fikk med meg oppi alt dette var det lure fliret til denne politimannen.. der han stod foran bilen min...
          Det gikk enda en stund før han kom bort med en streng min og sa : Nei det virker nok ikke det lyset, men, DU HAR NOEN SABLA GODE VINDUSVISKERE! hehe.. jeg hadde da sittet og holdt på med feil spake hele tiden.. og da begynte og politiet og le.. og sa han hadde møtt mange stressa folk før , men jeg tok kaka.. hrmmf..

Ikke nok med at det skulle skje på veien inn til min søster, men da vi skulle kjøre hjem igjen stoppet jeg på en bensinstasjon for å handle brus.. min sønn var sovnet i bilen....
          Jeg gikk inn og handlet, gikk ut igjen satt meg inn i bilen startet den.. og plutselig hørte jeg noen rope og banke på mitt vindu. og da jeg kikket litt mer rundt i bilen så jeg jo det at dette ikke var min bil, og hvor var min sønn..? hehe dette var jo en rød ny bil, og min bil var lysgrønn og så ikke ut...
          Jeg hadde da gått inn i feil bil, men ikke nok med det eieren til den bilen jeg satt meg i stod faktisk å fylte bensin på bilen sin.. da jeg hadde gått rett inn i bilen hans og startet den opp.. hehe, han lo veldigt av meg, ikke snillt i grunnen.. å le av ei dame som av og til går med hue under armen og armen i bind.. hehe

Trø forsiktig! i veien!

Comment

Originally posted by jakobine
            jeg kan ikke så mange vitser men skal heller fortelle en sann historie..

Jeg og min sønn var på vei inn til min søster som bor 5 mil vekke fra oss, da jeg ble stoppet av politiet i en teknisk kontrol. Jeg blinket meg inn og ble ganske så stressa for bilen min var et vrak.
            Politiet kikket rart på bilen min og ba meg ihvertfal om å sette høyre blinklys på, som jeg da gjorde, Men skitt ingen blinkelyd å høre, og jeg ble enda mer stresset.. huff og huff tenkte jeg og tok blinklyset av og på flere ganger, men nei.. ikke en lyd å høre..
            Etter en stund kom politiet bort til vinduet og sa nei.. det virker ikke dette, og jeg stammet frem: jamen det virket jo da jeg blinket meg inn da dere stoppet meg. Ja kanskje det sa han men det virker ikke nå da.. Men jeg ga ikke opp og forsøkte igjen.. flere ganger..
            Men det jeg ikke helt fikk med meg oppi alt dette var det lure fliret til denne politimannen.. der han stod foran bilen min...
            Det gikk enda en stund før han kom bort med en streng min og sa : Nei det virker nok ikke det lyset, men, DU HAR NOEN SABLA GODE VINDUSVISKERE! hehe.. jeg hadde da sittet og holdt på med feil spake hele tiden.. og da begynte og politiet og le.. og sa han hadde møtt mange stressa folk før , men jeg tok kaka.. hrmmf..

Ikke nok med at det skulle skje på veien inn til min søster, men da vi skulle kjøre hjem igjen stoppet jeg på en bensinstasjon for å handle brus.. min sønn var sovnet i bilen....
            Jeg gikk inn og handlet, gikk ut igjen satt meg inn i bilen startet den.. og plutselig hørte jeg noen rope og banke på mitt vindu. og da jeg kikket litt mer rundt i bilen så jeg jo det at dette ikke var min bil, og hvor var min sønn..? hehe dette var jo en rød ny bil, og min bil var lysgrønn og så ikke ut...
            Jeg hadde da gått inn i feil bil, men ikke nok med det eieren til den bilen jeg satt meg i stod faktisk å fylte bensin på bilen sin.. da jeg hadde gått rett inn i bilen hans og startet den opp.. hehe, han lo veldigt av meg, ikke snillt i grunnen.. å le av ei dame som av og til går med hue under armen og armen i bind.. hehe

Den var bra,, kanske var du lite tankspridd den dagen
            Don't worry be happy
            tigermala äger :
            Japan
            Björn Skifs
            Celine Dion

Comment

Originally posted by tigermala

Tyckte att det var en kul bild :-P
              Kan man kalla för pang på rödbetan

Comment

Kanskje jeg kan ta en til av mine tabbe historie da..

Når jeg blir stresset så er der ett eller annet som skjer i mitt hode (tror jeg) for alt går bare totalt gale, ikke trør jeg i salaten med en fot.. jeg hopper inn med begge og lander som regel på ræva

Så da var det den gangen jeg skulle bake for min sønn, for han kom i siste liten.. og bare måtte ha kake med seg på skolen dagen etterpå, så jeg satte i gang, men etter en stund fant jeg ut at jeg ikke hadde mel nok, og jeg bor i blokk, så jeg hørte min nabo var hjemme og holdt på å romestrerte på sitt kjøkken som var vegg i vegg, og fant ut jeg skulle spørre han om mel.
                Jeg gikk da og banket på hans dør, men ingen kom ut.. så jeg gikk tilbake til mitt kjøkken og lyttet etter om jeg fremdeles hørte han hjemme, og joda.. jeg hørte han, så jeg gikk ut og banket høyt på døra han denne gangen.
                Helt til jeg hørte min sønn le og le.. og sa.. Mamma.. kanskje du burde gå ut på gangen og banke på hans dør, ikke stå på innsida av din egen dør og banke på.. hehe.. Dumme meg hadde faktisk glemt i stresset å gå ut min egen dør og over gangen for å banke på døra til naboen.. .. JEG STOD FAKTISK Å BANKET PÅ MIN EGEN DØR; PÅ INNSIDA, hehe.. Hvor dum går det liksom an å bli.. hehe
                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Hei, Ingen andre som har noen tabber dem kan fortelle om ??
                  (føler meg alene nå om å tabbe meg ut )
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

Nei nei, ser ikke ut som noen andre som tabber seg ut her inne, så da får jeg bare forsette å fortelle om mine tabber da.. hehe

Jeg satt ivrigt og chattet da plutselig musa mi sluttet å virke. kula ville ikke gå rundt her .. så jeg skrev til dem inne på kanalen jeg var på : brb musa mi virker ikke, den glir ikke lengre. Jeg må vaske den..

Og jeg gikk deretter og vasket den i zalo som jeg hadde fått tips av en venn å gjøre.. og kom tilbake og tenkte over hodet ikke på at dem da hadde hatt det utrolig morsomt på min bekostning på kanalen... Etter en stund så jeg en som da spurte meg om musa var i orden nå..
                    og jeg svarte da dette:
                    joda nå glir den fint.. jeg har vasket den i zalo.... og da lo alle. Så jeg måtte liksom begynne å scrolle for å se hva dem lo slik for.. og da skjønte jeg selv.. hva jeg hadde skrevet..
                    Det kunne jo lett misstolkes da..
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

haha den var rolig
                      Don't worry be happy
                      tigermala äger :
                      Japan
                      Björn Skifs
                      Celine Dion

Comment

Having a bad day?

when you occasionally have a really bad day, and you just need to take it out on someone, don't take it out on someone you know -- take it out on someone you don't know. I was sitting at my desk when I remembered a phone call I had forgotten to make. I found the number and dialed it.

A man answered, saying, "Hello."

I politely said, "Could I please speak with Robin Carter?"

Suddenly, the phone was slammed down on me. I couldn't believe that anyone could be so rude. I realized I had called the wrong number. I tracked down Robin's correct number and called her. I had accidentally transposed the last two digits of her phone number. After hanging up with her, I decided to call the 'wrong' number again.

When the same guy answered the phone, I yelled, "You're an asshole!" and hung up.

I wrote his number down with the word 'asshole' next to it, and put it in my desk drawer.

Every couple of weeks, when I was paying bills or had a really bad day, I'd call him up and yell, "You're an asshole!" It always cheered me up.

When Caller ID came to our area, I thought my therapeutic 'asshole' calling would have to stop. So, I called his number and said, "Hi, this is John Smith from the Telephone Company. I'm just calling to see if you're familiar with the Caller ID program?"

He yelled, "NO!" and slammed the phone down.

I quickly called him back and said, "That's because you're an asshole!"

One day I was at the store, getting ready to pull into a parking spot. Some guy in a black BMW cut me off and pulled into the spot I had patiently waited for. I hit the horn and yelled that I had been waiting for that spot. The idiot ignored me. I noticed a "For Sale" sign in his car window . . so, I wrote down his number.

A couple of days later, right after calling the first asshole ( I had his number on speed dial), I thought I had better call the BMW asshole, too.

I said, "Is this the man with the black BMW for sale?"

"Yes, it is."

"Can you tell me where I can see it?"

"Yes, I live at
                        1802 West 34th Street. It's a yellow house, and the car's parked right out in front."

"What's your name?" I asked.

"My name is Don Hansen," he said.

"When's a good time to catch you, Don?"

"I'm home every evening after five."

"Listen, Don, can I tell you something?"

"Yes?"

"Don, you're an asshole."

Then I hung up, and added his number to my speed dial, too. Now, when I had a problem, I had two assholes to call.

But after several months of calling them, it wasn't as enjoyable as it used to be. So, I came up with an idea. I called Asshole #1.

"Hello."

"You're an asshole!" (But I didn't hang up.)

"Are you still there?" he asked.

"Yeah," I said.

"Stop calling me," he screamed.

"Make me," I said.

"Who are you?" he asked.

"My name is Don Hansen."

"Yeah? Where do you live?"

"Asshole, I live at
                        1802 West 34th Street, a yellow house, with my black Beamer parked in front."

He said, "I'm coming over right now, Don. And you had better start saying your prayers."

I said, "Yeah, like I'm really scared, asshole."

Then I called Asshole #2.

"Hello?" he said.

"Hello, asshole," I said.

He yelled, "If I ever find out who you are...!"

"You'll what?" I said.

"I'll kick your ass," he exclaimed.

I answered, "Well, asshole, here's your chance. I'm coming over right now."

Then I hung up and immediately called the police, saying that I lived at
                        1802 West 34th Street, and that I was on my way over there to kill my gay lover.

Then I called Channel 13 News about the gang war going down on
                        West 34th Street.

I quickly got into my car and headed over to
                        34th street.

When I got there, I saw two assholes beating the crap out of each other in front of six squad cars, a police helicopter, and the channel 13 news crew.

NOW, I feel better - This is "Anger Management" at its very best.

Comment

En liten ekorre var lite pilsker en dag, men det fanns ju ingen annan
                          ekorre i närheten.
                          Han mötte en hare och frågade:
                          - Kåt eller?
                          Haren svarade:
                          - Är du knäpp eller? Jag är ju en hare, det går ju inte.
                          Ekorren gick vidare. Mötte ett rådjur. Och frågade:
                          - Kåt eller?
                          Rådjuret svarade:
                          - Går ju inte fattar du väl jag är ju ett rådjur.
                          Ekorren började bli lite nedslagen. Men då mötte han en björn och frågade:
                          - Kåt eller?
                          Björnen blev lite konfunderad, han var ju lite sugen men egentligen inte
                          på en ekorre, men han såg ju att ekorren var hemskt sugen så han sa kör
                          till då. Det skulle väl snart vara avklarat.
                          Men just som ekorren skulle till att köra in den så råkade björnen
                          trampa på en humla som stack honom naturligtvis. Och björnen skrek högt.
                          - Aooooo!!!
                          Då kikade ekorren fram lite försynt och sa:
                          - Första gången eller..?

hehe ,
                          Don't worry be happy
                          tigermala äger :
                          Japan
                          Björn Skifs
                          Celine Dion

Comment

hehe LOL på den

Comment

Originally posted by tigermala
                              En liten ekorre var lite pilsker en dag, men det fanns ju ingen annan
                              ekorre i närheten.
                              Han mötte en hare och frågade:
                              - Kåt eller?
                              Haren svarade:
                              - Är du knäpp eller? Jag är ju en hare, det går ju inte.
                              Ekorren gick vidare. Mötte ett rådjur. Och frågade:
                              - Kåt eller?
                              Rådjuret svarade:
                              - Går ju inte fattar du väl jag är ju ett rådjur.
                              Ekorren började bli lite nedslagen. Men då mötte han en björn och frågade:
                              - Kåt eller?
                              Björnen blev lite konfunderad, han var ju lite sugen men egentligen inte
                              på en ekorre, men han såg ju att ekorren var hemskt sugen så han sa kör
                              till då. Det skulle väl snart vara avklarat.
                              Men just som ekorren skulle till att köra in den så råkade björnen
                              trampa på en humla som stack honom naturligtvis. Och björnen skrek högt.
                              - Aooooo!!!
                              Då kikade ekorren fram lite försynt och sa:
                              - Första gången eller..?

hehe ,
                              hehehe..den var rolig

Comment

Originally posted by starfriend
                                hehehe..den var rolig
                                Kan inget annat än att hålla med..
                                I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X