Originally posted by Scorpio99
FlirttrÅden
Collapse
X
-
Du förvandlas alltså från en partypinglaOriginally posted by snowflakeUSA räknas absolut!!! När jag säger att jag går i ide på vintern så menar jag att jag sitter hemma på helgerna och gör absolut ingenting och sen tar jag igen allting på våren och sommaren. Hmm byter skepnad... jo jag tar av mig partyhatten på vintern
till en .....ja, vill inte säga torrboll för man är inte en torrboll bara för att man sitter hemma på helgerna;-)
Comment
-
Hmm, du använder inte glasögonen som du borde va?Originally posted by WatchlarJag trodde det var en bild på Britt

Comment
-
Nä på vintern förvandlas jag till en flörtkula och kommer att vara här och härja med erOriginally posted by NovaDu förvandlas alltså från en partypingla
till en .....ja, vill inte säga torrboll för man är inte en torrboll bara för att man sitter hemma på helgerna;-)

[LEFT][COLOR=red][B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]
Man m- Quote
Comment
-
VA!? NU blev jag förvånad - 15.... Shit.. jag menar, jag trodde ju att det var en "nutida" bild av dig... Visserligen är den lite suddig, men ändå..Originally posted by xx24-7Var vel rundt 15 år eller så på dèt bildet.Og mange takk!!
Ja,har lengre hår pr.i dag ja.
Comment
-
Jo, jag bodde där och det var inget kul område alls............... så vi drog till Göteborg istället :razz:Originally posted by Scorpio99Bodde du i Kungsmarken då??.....12 år...inte riktigt my cup of te när jag bodde där
Å du menar att jag var för ung då he he
[LEFT][COLOR=red][B][FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]
Man m- Quote
Comment
-
Oh, my godOriginally posted by snowflakeNä på vintern förvandlas jag till en flörtkula och kommer att vara här och härja med er
FLIRTKULA?? Hur ska det bli? Jag menar, du är ju ganska avancerad som det är IDAG... Då vet jag faktiskt inte om jag pallar vara här då... jag menar, jag är faktiskt väldigt pryd av mig.
Comment

Comment