Announcement

Collapse
No announcement yet.

FlirttrÅden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Scorpio99
    Här har du en knus och en....hmmm kommer inte på det norska namnet för puss
    Puss,puss så får du en nuss!! (Sang èn på Barne-TV en gang til en flodhest som skulle pusse tenna sine!!;-) )

Comment

• Originally posted by Sandra
      Jo tack min vecka har varit bra...lugn Din då? Var det skönt på landet? Det var väl där du var
      Jag har haft det bra på landet men lite hektiskt och sena kvällar. Har saknat sol och värme men det är jag nog inte ensam om ;-)
      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by Nova
        NUSS!;-)
        Ciao Novalita ti volgio bene

Comment

NUSS!;-)
          Ja,eller KYSS som jeg skrev litt feil i stad.Har akkurat samme mening da!!;-)

Comment

• Originally posted by snowflake
            Jag har haft det bra på landet men lite hektiskt och sena kvällar. Har saknat sol och värme men det är jag nog inte ensam om ;-)
            näe det har du inte vart ensm om Idag var det sol och varmt här, har det ej vart på ett tag. Man har inte behövt denna på länge iaf
            Fear is just a feeling. Fear can't kill you.

Comment

• Originally posted by Tipita
              Hehe...Okei...Kommer inn hit igjen når jeg er i humør til det...

Heeeeej Tippelura! Kul att se dig igen! Vilket gulligt smile du har och ny frisyr har du också
              Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Heeeeej Tippelura! Kul att se dig igen! Vilket gulligt smile du har och ny frisyr har du också

Comment

• Originally posted by xx24-7
                  Puss,puss så får du en nuss!! (Sang èn på Barne-TV en gang til en flodhest som skulle pusse tenna sine!!;-) )
                  Dig kan man alltid lita på

Comment

Nä jag har inte haft något fuffens för mig ....... tyvärr :razz: I tisdags kom det kompisar ut till stugan och dom åkte igen på fredagen. Tyvärr var det bara bra väder på torsdagen så det blev lite trångt eftersom vi var 9 pers, men det gick bra ändå. Det enda är väl att det har blivit så himla sena kvällar/mornar så just nu känner jag mig lite sliten.
                    I morgon kommer det en kompis med familj hit till lägenheten så då blir vi 7 pers som ska dela på 65 kvm *puh* Dom åker hem på torsdag så vi ska väl hinna med Göteborgskalaset under veckan, med andra ord kommer jag inte att vara inne här förrän på torsdag.

Vart har du varit ut på vift någonstans då?

Vilken låt är det?
                    Oj, du verkar jämt ha folk på besök - SKOJ! (å nästa sommar kommer jag å mina ungar å våldgästar er;-) )

Jag var ner till Blekinge och hälsade på en kompis. Det var skoj

You're beautiful - med James Blunt
                    http://cherinne.blogg.se/

Comment

En stoooooor kyss till Nova
                      ..................................................................................

Comment

Oj, du verkar jämt ha folk på besök - SKOJ! (å nästa sommar kommer jag å mina ungar å våldgästar er;-) )

Jag var ner till Blekinge och hälsade på en kompis. Det var skoj

You're beautiful - med James Blunt
                        Åå,DEN sangen er fin da!!-Vil laste ned!!

Comment

Scorpan!!!
                          Fear is just a feeling. Fear can't kill you.

Comment

Comment

• Originally posted by Sandra
                              Scorpan!!!
                              Ja vad vill du ,,,,,,,

Comment

• Originally posted by xx24-7
                                -Godt du bare har sett mest gamle bilder av meg da!!:razz:
                                Men du XX ! Nu måste jag få veta... vet bestämt att jag har frågat dig tidigare, men då har du låtsas som det regnade, eller nåt;-) ;-)

Du har en bild på dig på Oasen och en annan på Britt-forumet. För mig så ser det ut som två helt olika personer. Är det du på bägge bilderna alltså?

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X