Announcement

Collapse
No announcement yet.

FlirttrÅden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by xx24-7

Comment

• Originally posted by Ronja
      Jag är varken go eller vacker men säger godnatt i alla fall
      Joo,kjenner deg absolutt som BÅDE go`og vakker!!

Comment

• Originally posted by Scorpio99
        Det är så härligt att se er allihopa igen.....kände mig väldígt ensam på forumet i helgen...nu måste jag gå och lägga mig...ska ju jobba lite senare idag...pussar och kramar till er all goa och vackra vänner i tråden
        Stella di Neve säger go´natt till dig också. Somna inte över skrivbordet i morgon utan försök att hålla dig sysselsatt........

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by Tipita
          Jupp, som du pleier å si

Comment

Jag är varken go eller vacker men säger godnatt i alla fall
            För mig är alla vänner vackra så det så

Comment

• Originally posted by Tipita
              Jo du er begge delene søte Ronja...

Originally posted by xx24-7
              Joo,kjenner deg absolutt som BÅDE go`og vakker!!
              Tack, men jag brukar liksom inte vara så mycket i den här tråden /OT-tråden så jag var lite osäker på om Scorpios godnatt gällde mig med, så därför skrev jag sådär
              Last edited by Ronja; 2005-08-08, 01:37.

Comment

• Originally posted by Scorpio99
                För mig är alla vänner vackra så det så
                Åh, tack

Comment

Tack, men jag brukar liksom inte vara så mycket i den här tråden /OT-tråden så jag var lite osäker på om Scorpios godnatt gällde mig med, så därför skrev jag sådär
                  Hehe..Okei...Scorpio mente alle, jeg tror ikke han holder noen utenfor;-)

Comment

• Originally posted by snowflake
                    Stella di Neve säger go´natt till dig också. Somna inte över skrivbordet i morgon utan försök att hålla dig sysselsatt........

Comment

• Oj Scorpan jag glömde att säga att du ska ha en trevlig arbetsvecka så syns vi på torsdag
                      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Oj Scorpan jag glömde att säga att du ska ha en trevlig arbetsvecka så syns vi på torsdag
                        Jag har fortfarande inte kommit i säng, men nu MÅSTE jag lägga mig... Får önska dig några trevliga dagar Snöis så syns vi på torsdag!
                        http://cherinne.blogg.se/

Comment

• Go´morron allihop hoppas ni har sovit gott! Sitter just nu och laddar upp inför en härlig städning av lägenheten *blä*

Nova! Såg nu att jag missat ditt första go´natt (skäms på mig), hoppas du förlåter mig *tittar på dig med stora bedjande hundögon*

Satt här med morgonkaffet och kollade igenom tråden och faaaaaaaaaan vad rolig den är (eller så har jag dålig humor)

Hoppas ni får en bra dag och om jag hinner så kanske jag tar en sväng in här innan gästerna kommer, men nu hägrar dammtrasan.

Javisst ja´, detta är ju en flörttråd *fladdrar vilt med ögonfransarna*

Comment

Go´morron allihop hoppas ni har sovit gott! Sitter just nu och laddar upp inför en härlig städning av lägenheten *blä*

Nova! Såg nu att jag missat ditt första go´natt (skäms på mig), hoppas du förlåter mig *tittar på dig med stora bedjande hundögon*

Satt här med morgonkaffet och kollade igenom tråden och faaaaaaaaaan vad rolig den är (eller så har jag dålig humor)

Hoppas ni får en bra dag och om jag hinner så kanske jag tar en sväng in här innan gästerna kommer, men nu hägrar dammtrasan.

Javisst ja´, detta är ju en flörttråd *fladdrar vilt med ögonfransarna*
                            Mmmm... trodde faktiskt att det var jag som blivit knäpp. Snyftade lite för Skorpan men han var kall som en fisk och tyckte att jag var gnällig bara Men som sagt, jag är ju inte så mycket att säga Godnatt till, så... SKOJAR BARA! Nu ska jag sluta spela martyr!

Usch å fy... Städa... Jag är HOPPLÖST slarvig. Och då menar jag verkligen HOPPLÖST slarvig... Det ser ut som FAAAAAAAAAAN här hemma. Ursäkta mig, men jag behövde avreagera mig lite. Så jag får väl ta och bita i det sura äpplet och försöka ta och städa lite jag med... SUCK Tråkiiiiiiiigt!

Barnen är på dagis nu, för första gången sedan juni... Eftersom jag är arbetssökande får de bara gå 15 h/veckan så det kommer ju bli skoj

Ha så kul med städningen Flakey!

Comment

• Halloj på er! Har sett Våra bästa år och käkat frulle. Så nu satte jag mej här

*tindrar med ögonen*

Fear is just a feeling. Fear can't kill you.

Comment

• Originally posted by Sandra
                                Halloj på er! Har sett Våra bästa år och käkat frulle. Så nu satte jag mej här

*tindrar med ögonen*

GÖLLIG KISSEPISSE;-)

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X