Announcement

Collapse
No announcement yet.

En liten historia

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by piopio
    Hejsan hoppsan.. Där är du..
    Jag har ju sååå tråkigt att jag inte vet hur, var o när.. *suck*
    Hörru du.. Har du sett nå +tecken? Ser inge såna nånstans jag..
    Har kollat, dubbelkollat och tom trippelkollat överallt där folk säger att de ska va..
    *nippriga o virriga jag börjar snart leta under soffan*
    Fast när jag tänker efter.. Hmm.. Vad kan man förvänta sig..
    Jag är ju ett riktigt klantarsel å har väl klantat till detta å ska du se..
    Känner igen det där med såååååååååååå tråkigt..jobbar du i natt??=)
    jag börjar min i morron

Är det möjligt????.....ja att jag sett något innan dig =)
    Ja jag har sett ett + tecken och det e vid ditt namn...kolla startsidan längst ner..ja där man ser vilka som är inloggade här på forumet..& på de som du har på din kompis lista ska du se ett + tecken...jag ser det efter ditt nick där =)

Comment

Originally posted by starfriend
      Känner igen det där med såååååååååååå tråkigt..jobbar du i natt??=)
      jag börjar min i morron

Är det möjligt????.....ja att jag sett något innan dig =)
      Ja jag har sett ett + tecken och det e vid ditt namn...kolla startsidan längst ner..ja där man ser vilka som är inloggade här på forumet..& på de som du har på din kompis lista ska du se ett + tecken...jag ser det efter ditt nick där =)
      Är ju det jag säger.. Sveriges mest klantarsligaste virrpanna.. Det är jag det..
      Kom på att du är osynlig ju.. Kanske därför jag inte ser de där sketna +tecknet alla bubblar om..
      Åhhh, mitt dumma nöt.. Jag och jag --->

Jepp jobbar natt jag.. As usual!! Hur jag än försöker slingra mig så är det alltid jag som åker dit.. Men det är rätt gött också för jag får vara hemma och jobba om jag vill.. Blir inte denna rush när man ska hinna med hem o kids mm
      I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

Är ju det jag säger.. Sveriges mest klantarsligaste virrpanna.. Det är jag det..
        Kom på att du är osynlig ju.. Kanske därför jag inte ser de där sketna +tecknet alla bubblar om..
        Åhhh, mitt dumma nöt.. Jag och jag --->

Jepp jobbar natt jag.. As usual!! Hur jag än försöker slingra mig så är det alltid jag som åker dit.. Men det är rätt gött också för jag får vara hemma och jobba om jag vill.. Blir inte denna rush när man ska hinna med hem o kids mm
        ja satan i gatan så måste det vara *s*..Men hur f-n gör jag för att plocka bort mig som osynlig??letat men inte hittat var det var jag tryckte bort..grrrr vill ju synas..känns ju lite fel & ligga här och smyga..e ju ingen smygis jag ju *s*..........kör meds öppna kort & lite forumskunskap =)

Nä det e rätt gött att jobba natt..man sover när barnen e i skolan..man hinner med bank,affärer & annat som ska göras på eftermiddagen..trivs med natten jag ju *s*

Comment

Nu hittade jag det....under alternativ ju..varit inne i profil & allt annat som man kan ändra...Men men ..den som söker den finner jööö *s'..
          Ser du ett + nu??

Comment

ja satan i gatan så måste det vara *s*..Men hur f-n gör jag för att plocka bort mig som osynlig??letat men inte hittat var det var jag tryckte bort..grrrr vill ju synas..känns ju lite fel & ligga här och smyga..e ju ingen smygis jag ju *s*..........kör meds öppna kort & lite forumskunskap =)

Nä det e rätt gött att jobba natt..man sover när barnen e i skolan..man hinner med bank,affärer & annat som ska göras på eftermiddagen..trivs med natten jag ju *s*
            Hihi.. Nu har jag kollat på framsidan och vet du vad jag såg..
            Ett +tecken.. Var det att du var osynlig!! Problem solved..

By the way.. Kollar du in BB Australien och BB UK nått?
            *erkänner inte att jag kollar på båda just nu*

Comment

Ja jag älskar att jobba natt...dag skulle jag inte fundera på alls
              är inne på mitt 15 nattår...inte så bra för kroppen sägs det..men men mycket som inte är bra :razz:

Comment

Originally posted by alice
                Ja jag älskar att jobba natt...dag skulle jag inte fundera på alls
                är inne på mitt 15 nattår...inte så bra för kroppen sägs det..men men mycket som inte är bra :razz:
                Nä dem säger ju det & säkert slits det...Men gillar ochså att jobba natten & har gjort det i 17 år - de åren jag gått mamma ledig...Har iblan´d funderat på att kanske byta till dagtid...men 0700-1600 verkar vara hemskt jobbigt ..tycker ju att hela dagen gått åt till att jobba & tycker att det verkar stressigt =)..Men man vet ju aldrig va som händer framtiden *s*

Comment

En liten historia nr 3

~ Anden i flaskan ~

En kvinna gick i skogen när hon plötsligt snubblade över något, som
                  vid närmare påseende visade sig vara en sån där gammeldags oljelampa.
                  Och när hon gned den, så kom naturligtvis en ande fram.

-Får jag tre önskningar nu? Frågade hon.

- Nej, svarade anden. På grund av de dåliga tiderna och devalvering och
                  global konkurrens och sån skit så får man bara EN önskning nuförtiden.
                  Nå, vad ska det vara?

-I så fall vill jag ha fred i Mellanöstern, sa kvinnan och halade fram en karta.
                  Ser du kartan här? Jag vill att de här länderna ska sluta slåss med varandra.
                  Anden kastade ett öga på kartan och utbrast:

-Men jösses, damen! De där länderna har ju fajtats i tusentals år!
                  Tror inte att det går att göra något åt det. Jag är bra, men inte SÅ bra!
                  Önska något annat.

Kvinnan tänkte en stund och sa sedan:

-Jag har aldrig lyckats träffa rätt man. En omtänksam och kärleksfull man,
                  som är hänsynsfull, kan laga mat och som står för hälften av hushållsarbetet,
                  som är trogen och en bra älskare och inte tittar på sport hela tiden.
                  Kort sagt, en idealisk livskamrat.

Anden var tyst en stund och suckade sedan:

-Få se den där jävla kartan igen..

Comment

~ Anden i flaskan ~

En kvinna gick i skogen när hon plötsligt snubblade över något, som
                    vid närmare påseende visade sig vara en sån där gammeldags oljelampa.
                    Och när hon gned den, så kom naturligtvis en ande fram.

-Får jag tre önskningar nu? Frågade hon.

- Nej, svarade anden. På grund av de dåliga tiderna och devalvering och
                    global konkurrens och sån skit så får man bara EN önskning nuförtiden.
                    Nå, vad ska det vara?

-I så fall vill jag ha fred i Mellanöstern, sa kvinnan och halade fram en karta.
                    Ser du kartan här? Jag vill att de här länderna ska sluta slåss med varandra.
                    Anden kastade ett öga på kartan och utbrast:

-Men jösses, damen! De där länderna har ju fajtats i tusentals år!
                    Tror inte att det går att göra något åt det. Jag är bra, men inte SÅ bra!
                    Önska något annat.

Kvinnan tänkte en stund och sa sedan:

-Jag har aldrig lyckats träffa rätt man. En omtänksam och kärleksfull man,
                    som är hänsynsfull, kan laga mat och som står för hälften av hushållsarbetet,
                    som är trogen och en bra älskare och inte tittar på sport hela tiden.
                    Kort sagt, en idealisk livskamrat.

Anden var tyst en stund och suckade sedan:

-Få se den där jävla kartan igen..
                    hehehehe..ja det går ju som sagt inte att önska sig (omöjliga saker)..Den var bra :smile:

Comment

Hahah underbar....jag har hört två andra historier om anden i flaskan...men jag minns dom inte bara... :???: få se om dom koms ihåg nån dag..

Comment

Originally posted by alice
                        Hahah underbar....jag har hört två andra historier om anden i flaskan...men jag minns dom inte bara... :???: få se om dom koms ihåg nån dag..
                        ja samma här..har ochså hört några..men e så kass på att komma ihåg dem....kommer ihåg slutet ,men inte hur det var för att komma dit..´med andra ord skit kass på att berätta historier....Det hade kanske varit en önskan att önska sig av anden..bli en bättre historie berättare

Comment

ja samma här..har ochså hört några..men e så kass på att komma ihåg dem....kommer ihåg slutet ,men inte hur det var för att komma dit..´med andra ord skit kass på att berätta historier....Det hade kanske varit en önskan att önska sig av anden..bli en bättre historie berättare
                          heheh sicken jäkla önskan det skulle vara....bli en bättre historie berättare

Comment

En liten historia nr 4

~ The italian who went to Malta ~

One day ima gonna Malta to bigga hotel.
                            Ima morning I go down to eat breakfast.
                            I tella waitress I wanna two pisse toast. She brings me only one piss.
                            I tella her I want two piss. She say go to the toilet.
                            I say you no understand, I wanna to piss onna my plate.
                            She say you better no piss onna plate, you sonna ma bitch.
                            I dont even know the lady and she call me sonna ma bitch.

Later I go to eat at the bigga restaurant.
                            The waitress brings me a spoon and knife but no fock.
                            I tella her I wanna fock. She tell me everyone wanna fock.
                            I tell her you no understand. I wanna fock on the table.
                            She say you better not fock on the table, you sonna ma bitch.

So I go back to my room inna hotel and there is no shits onna my bed.
                            Call the manager and tella him I wanna shit. He tell me to go to toilet.
                            I say you no understand. I wanna shit on my bed.
                            He say you better not shit onna bed, you sonna ma bitch.

I go to the checkout and the man at the desk say: "peace on you"
                            I say: "piss on you too, you sonna ma bitch...I gonna back to Italy".

Comment

Två par satt och spelade kort.
                              Mats råkade av misstag tappa några kort på golvet.
                              När han böjde sig ner under bordet för att plocka upp dem noterade han att
                              Anders fru, Lotta, inte hade några underkläder på sig!
                              Lite chockad av detta råkade han slå i huvudet under bordet och rodnade
                              kraftigt.

Senare när Mats gick till köket för att hämta lite förfriskningar, följde
                              Lotta honom dit och frågade: "Såg du någonting under bordet som du gillade?"
                              Mats erkände, "Hmmm, jo det gjorde jag!".
                              Hon sa: "Du kan få det, men det kostar dig 1000:-".

Efter en minut eller två indikerade Mats att han var intresserad. Hon
                              berättade för honom att eftersom Anders jobbar på fredags-eftermiddagar och
                              Mats inte gjorde det, så skulle han komma hem till henne runt två-tiden på
                              fredagseftermiddagen.

Fredagen kom och Mats åkte till hennes hus vid 14-tiden. Efter att ha betalat henne 1,000:-, gick de till sovrummet och hade sex ett par timmar,
                              sen gick Mats.
                              Anders kom hem vid 6-tiden på eftermiddagen och frågade sin fru, "Kom Mats förbi under eftermiddagen?"
                              Helt överraskad av frågan svarade Lotta: "Ja, han kom förbi ett par minuter".
                              "Gav han dig 1000" frågade Anders.
                              Lotta trodde nu att Anders visste om allt, så hon svarade: "Ja, han gav mig
                              1000:-."

"Bra" sade Anders, " för Mats kom förbi kontoret i morse och lånade 1000:-
                              av mig, och han lovade att han skulle åka förbi vårt hus i eftermiddag och
                              betala tillbaks pengarna till mig."
                              "Det är skönt att ha vänner man kan lita på......"

__________________________________________________ _______________

Comment

Bara jag som e vaken??
                                Då får jag väl berätta en historia för mig själv dårrå =)

Två luffare sitter vid vägkanten. Det kommer en Mercerdes, och stannar.
                                Bilisten vevar ner rutan och frågar: Parlare italiano?
                                Men de två luffare bara skakar på huvudet.
                                Bilisten frågar igen: Parlez vu france?
                                Bilisten frågar igen: Sprechen sie deutch?
                                Bilisten frågar igen: Do you speak english?
                                Eftersom bilisten inte får hjälp, han kör vidare.
                                Då säger den ena luffare till den andra: Vi borde lära oss språk!
                                Varför det svarar den andra,
                                han kunde fyra språk, ändå kunde han inte säga vad han ville!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X