Originally posted by Fjällis
Announcement
Collapse
No announcement yet.
FredagsbÄnken !
Collapse
X
-
Det skulle väl inte förvåna om jag klämmer fram det någon gång men i så fall måste det ju ske på en fredag .Originally posted by starfriendSynd att du inte kan dela med dig av dina små hemligheter..speciellt när det handlar om något så kul som en Fredagsbänk

Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)
- Comment
Comment
-
Venm har sagt att det skall vara något snuskigt med fredagsbänken ? Inte jag i allafall (om jag nu inte gåt och missförstått det i dryga 23 år)Originally posted by starfriendFredags fräckis med ville istället för med Gert???
*hoppas*

- Comment
Comment
-
heheehe vem vet kanske du harOriginally posted by VilleparisisVenm har sagt att det skall vara något snuskigt med fredagsbänken ? Inte jag i allafall (om jag nu inte gåt och missförstått det i dryga 23 år)

Nämen då blir det istället en Fredagsbänkis med Ville istället för en Fredagsfräckis med Gert
*vill veta vad denna Fredagsbänk är jag ju*..snälla Ville berätta på Fredag
eller så får jag muta Fjällis så hon sladdrar
fjällis hallöööj vad är Fredagsbänken för nått??
*bjuder fjällis på jätte jätte god choklad*
- Comment
Comment
-
Ja vi får se vad som händer på fredag. Några snuskisar blir det iallafall inte.Originally posted by starfriendheheehe vem vet kanske du har
Nämen då blir det istället en Fredagsbänkis med Ville istället för en Fredagsfräckis med Gert
- Comment
Comment
-
Vill först veta vad det är för choklad du ger migOriginally posted by starfriendheheehe vem vet kanske du har
- Comment
Comment
-
Oj..glömde ju att ge dig den *lite smält är den nu ,haft den i fickan i några dagar*..Hoppas den endå ska smaka (blunda och njut nu Fjällis..passa på att gissa smakenOriginally posted by FjällisVäntar på min choklad

Så nu har det varit Fredag & ingen ville som berättat om Fredagsbänk
Men hoppas nu på fjällis jag ju
- Comment
Comment
-
Tycker inte om smält choklad...Originally posted by starfriendOj..glömde ju att ge dig den *lite smält är den nu ,haft den i fickan i några dagar*..Hoppas den endå ska smaka (blunda och njut nu Fjällis..passa på att gissa smaken
Så nu har det varit Fredag & ingen ville som berättat om Fredagsbänk
Men hoppas nu på fjällis jag ju
så den kan du behålla. Försökte med lite utpressning, men du svarade aldrig.
Chokladen har smält o då kan jag ärligt säga att jag vet inte mer om Villes fredagsbänk än att den inte är snuskig. Har fullt upp med min bänk, som kanske inte är lika ren.
- Comment
Comment
-
*Har mer choklad i kylen hemma*..lovar att den inte är smältOriginally posted by FjällisTycker inte om smält choklad...
så den kan du behålla. Försökte med lite utpressning, men du svarade aldrig.
Chokladen har smält o då kan jag ärligt säga att jag vet inte mer om Villes fredagsbänk än att den inte är snuskig. Har fullt upp med min bänk, som kanske inte är lika ren.

*provar att locka Fjällis igen*
- Comment
Comment

Comment