Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ditt ansikte

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ditt ansikte

Ditt ansikte föds på min målarduk. Från din orörliga tillvaro vilar du tryggt, fångad av min pensel. Så mättas min duk med dig, älskade.
    Målar snabbt och tonar ut naturens givmilda formation.

Genom din orörliga position framträder sanningen. Dina ögon utlovar extasens höjder, men munnen avvaktar tigande med sitt besked.
    Här är vi nu, så nära varandra. Sakta dröjer jag med penseln. Vänder åter till ditt ansikte i denna enda glöd.

Förtrollningen, hemlig, snabb. I cirkel dras jag mot ditt centrum.
    Jag har valt dig, för att kunna slunga dig bort mot gudomligheten. Och penseln skyndar till, störtar målande fram. Men dina läppar ger mig inget svar.
    Attached Files
    Det jag inte har i huvudet, har jag i datorn!

Mitt galleri - http://connie.tornevall.net/

....som alltid..super bra!
    Är bilden något du målat själv Anjel?
    Väldigt bra hur som helst!!
    Ja både dikt och bild!

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
    Vickan Äger dessa:
    Marilyn Manson
    Stockholm
    Peta Wilson
    London
    Monaco
    Gil.Grissom

Comment

Originally posted by Viktoria
      ....som alltid..super bra!
      Är bilden något du målat själv Anjel?
      Väldigt bra hur som helst!!
      Ja både dikt och bild!
      Hej, vad kul att du gillar mina alster. Ja, bilderna är något jag ritar själv. Har du själv någon hobby? Jag gillar att fotografera också och samla på änglar förstås. Tack för din respons. /Anjel..
      Det jag inte har i huvudet, har jag i datorn!

Mitt galleri - http://connie.tornevall.net/

Comment

Originally posted by Anjel
        Hej, vad kul att du gillar mina alster. Ja, bilderna är något jag ritar själv. Har du själv någon hobby? Jag gillar att fotografera också och samla på änglar förstås. Tack för din respons. /Anjel..
        Jag målar, i olja..skriver en del men det mesta är noveller..å en stor del av de är erotiskanoveller..sen fotar jag en hel del..sålt många bilder i mina dar..just nu har jag fullt upp med jobbet..men väntar på att få insp att ställa mig i ateljen igen..*s*
        tills dess njuter jag av dina..å faktiskt..man blir ju lite sugen..QL!
        Sen är fiske en stor hobby för mig..men hm..nu blir de Off Topic..bäst att ratta tebax å inte spåra ut..*s*

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
        Vickan Äger dessa:
        Marilyn Manson
        Stockholm
        Peta Wilson
        London
        Monaco
        Gil.Grissom

Comment

Originally posted by Anjel
          Ditt ansikte föds på min målarduk. Från din orörliga tillvaro vilar du tryggt, fångad av min pensel. Så mättas min duk med dig, älskade.
          Målar snabbt och tonar ut naturens givmilda formation.

Genom din orörliga position framträder sanningen. Dina ögon utlovar extasens höjder, men munnen avvaktar tigande med sitt besked.
          Här är vi nu, så nära varandra. Sakta dröjer jag med penseln. Vänder åter till ditt ansikte i denna enda glöd.

Förtrollningen, hemlig, snabb. I cirkel dras jag mot ditt centrum.
          Jag har valt dig, för att kunna slunga dig bort mot gudomligheten. Och penseln skyndar till, störtar målande fram. Men dina läppar ger mig inget svar.
          Kan bara hålla med det Vickan sa.....Jätte fint!!!

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

En dikt som verkligen är målande och levande.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X