Announcement

Collapse
No announcement yet.

Chemtrails

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Chemtrails

Hej! Jag är ny här i forumet.
    Har ni lagt märke till de flygplan som lämnar långa vita ränder på himlen. Har ni undrat vad det kan vara. Det är ett globalt fenomen och i USA kallar man dem chemtrails för att de innehåller skadliga kemikalier.

chem0606072.jpg
    Mer info här:

Love and Peace

Sv: Chemtrails

Originally posted by Skywatcher View Post
    Hej! Jag är ny här i forumet.
    Har ni lagt märke till de flygplan som lämnar långa vita ränder på himlen. Har ni undrat vad det kan vara. Det är ett globalt fenomen och i USA kallar man dem chemtrails för att de innehåller skadliga kemikalier.

[ATTACH]6541[/ATTACH]
    Mer info här:

Love and Peace

Jaha, jag trodde det var så man skapade moln.
    ________
    ____

Comment

Man kan undra vad alla dessa "flygplan" gör där uppe. Dom beter sig inte heller som "normalt" flyg. Var landar alla dessa plan? Jag har ställt frågan till Försvarsmakten och fick till svar att "Sådana fenomen går inte under vårt ansvarsområde". Vilka fenomen talar man om jag har frågat om flygplan som uppför sig underligt?

Snälla hjälp till att hitta en förklaring. Om ni iakttar dessa flygplan under en längre tid så är jag säker på att ni också tycker att dom är underliga.

Love and Peace

Comment

Här är en lite mer objektiv sammanfattning för intresserade:

Men lite intressant är det allt, hade inte hört talas om detta tidigare...
        ________
        ____

Comment

Konspirationsteorier

Ju fler desto bättre, eller åtminstone roligare. Den här har jag aldrig hört talas om tidigare. 2:
          -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Nä, det låter skumt så klart. Jag som alltid tyckt det varit häftigt att se sånt på himlen. Förvisso som barn då, men vafasiken
            -

Comment

Det här måste vare en av de mest krystade konspirationsteorier jag hört.

Avgaser från flygplan innehåller säkert massor av skadliga kemikalier, det är väl ingen hemlighet. Vad är det för "fel" som ska redas ut egentligen.
              -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
                Det här måste vare en av de mest krystade konspirationsteorier jag hört.

Avgaser från flygplan innehåller säkert massor av skadliga kemikalier, det är väl ingen hemlighet. Vad är det för "fel" som ska redas ut egentligen.
                Ja, du.. Det är nog bättre vi släcker några glödlampor
                -

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X