Johnny Cash - Hurt
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Piopio, här kommer lite av resultatet (Litet bidrag från Lillesyrran)
Collapse
X
-
Originally posted by starfriendsynd den inte funkade..jhonny cash e bra..
hade behövt höra något bra nu..(sitter ju här på jobb och lyssnar på samuel och Ragger)..och det e skit trist
- Comment
Comment
-
Nä inte för mig..fick upp detta medelandet:Originally posted by MellonFunkar ju visst. Vänta ett par sekunder bara
The Web site you tried to access doesn't belong to a professional or alike category of sites. If accessing this site is needed to fullfill the tasks which you have been assigned to, you may request its opening by contacting (in English or French
- Comment
Comment
-
Hm, okej. Men är det inte bara att granta access då?Originally posted by starfriendNä inte för mig..fick upp detta medelandet:
The Web site you tried to access doesn't belong to a professional or alike category of sites. If accessing this site is needed to fullfill the tasks which you have been assigned to, you may request its opening by contacting (in English or French
- Comment
Comment
-
Skitsamma.Originally posted by starfriendgranta access vadå??
Jag tror det är företaget som spärrar vissa sidor...och vet inte alls om man ska försöka komma in på de sidor som detta medelandet kommer upp på
*vågar inte testa*
Du får ladda ned den själv
- Comment
Comment
-
Hehe, okej. Jag har inte hört den. Så jag får väl också ta den en annan dag då.Originally posted by starfriendFår tyvärr vänta tills jag kommer hem..för den gick inte att ladda hem
Men tack för all hjälp iallafall
Får nöja mig med att lyssna på samuels "e det så e det så " ett tag till
Just nu så är jag så förbannad på den totalt fåniga Scorpio, Tramsigare fåntratt får man leta efter.
- Comment
Comment
-
Behåll den åsikten innanför Ringhörnans gränser. Här ute vill vi inte se den.Originally posted by MellonJust nu så är jag så förbannad på den totalt fåniga Scorpio, Tramsigare fåntratt får man leta efter.-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment

Comment