Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pissa mig i ansiktet

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Pissa mig i ansiktet

Ja, det var kanske den kryssningen som de väntade sig som belöning ;-)

Comment

Pissa mig i ansiktet

Ja nu förstår jag, aha, det var så han hade tänkt ut det. Det är nästan så jag förstår hans bitterhet.

(Det var ett under att jag kunde läsa för jag gråter) *asg*

Comment

Pissa mig i ansiktet

Micke är sur på fin middag med champagne och vin men han tyckte Danne skulle vart glad för en pizza för ett uppdrag han inte ens valt själv.
        Snacka om dubbelmoral och att sätta sig själv högre än andra!

Comment

Pissa mig i ansiktet

....sen kan man ju oxå tycka att Micke föll på eget grepp....Han propagerar ju ganska kraftigt för att alla har ett val och måste ta konsekvenserna
          .....Blev kanske lite jobbigt när han upptäckte att det gäller även honom.
          Smakar de´så kostar de´ ;-)

Comment

Pissa mig i ansiktet

Micke sålde sin själ till satan när han tog det där uppdraget, anser jag i.a.f.!

Comment

Pissa mig i ansiktet

Svar på inlägg av human, 2003-04-24 10:23
              Nej, nån gång kanske, men tyvärr så är det så att det finns alldeles för lite HUMOR bland årets deltagare. Man skulle ju helst vilja skratta med dom och inte åt dom....
              Eller hur, de hade ju världens chans när Jonas var inne i huset, hade Larssa haft någon som helst humor hade han spelat med när Jonas trodde han var gay.

Comment

Pissa mig i ansiktet

Svar på inlägg av Pim, 2003-04-24 10:53
                Micke är sur på fin middag med champagne och vin men han tyckte Danne skulle vart glad för en pizza för ett uppdrag han inte ens valt själv.
                Snacka om dubbelmoral och att sätta sig själv högre än andra!
                Hehe, klockrent.

Comment

Pissa mig i ansiktet

Svar på inlägg av Pia, 2003-04-24 10:00
                  Om Micke säger att han tycker att Big Brother pissa han i ansiktet för att han 'bara' fick en middag med Linda SÅ skulle jag om jag var Linda känna det som han pissade på mig för att han sa så. Snacka om stolpskott till karl.
                  Han menade ju att det inte var värt att såra henne för en middag, inte att själva priset var dåligt. Han jämförde ju bara priset med om uppdraget var värt det. Om du nu inte förstod det...

Comment

Pissa mig i ansiktet

Hon blev ju själv besviken - kanske mest för att han inte var ett kiostbiträde.... eller var det för att det inte var en resa på 20.000:-

Comment

Pissa mig i ansiktet

Kan förstå besvikelsen
                      när vissa fick samma belöning för att slå en tenisboll i ett nät.

Comment

Pissa mig i ansiktet

Svar på inlägg av BadAssMama, 2003-04-24 12:40
                        Svar på inlägg av human, 2003-04-24 10:23
                        Nej, nån gång kanske, men tyvärr så är det så att det finns alldeles för lite HUMOR bland årets deltagare. Man skulle ju helst vilja skratta med dom och inte åt dom....
                        Eller hur, de hade ju världens chans när Jonas var inne i huset, hade Larssa haft någon som helst humor hade han spelat med när Jonas trodde han var gay.
                        Ha-ha, DET hade varit roligt, vilken bra idé. Synd att dom tar allt så oerhört allvarligt. Det vore kul om dom kunde koppla av lite mer och skoja till'et!

Comment

Pissa mig i ansiktet

Micke snackar bara om att bli pissad i ansiktet och bli knullad i röven... tror han är lite pervers....

Comment

Pissa mig i ansiktet

Besviken Pia trodde du hade kommit ur garderoben och visat din perversa sida,,suck...

Comment

Pissa mig i ansiktet

Kanske velat bli garanterd vinnare eller så ... efter DEN bragden......
                              ( j*vla tönt )

Comment

Pissa mig i ansiktet

Men Micke fick ju vara med den älskade var inte det belöing ngo?

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X