var det du som skrev till Kajsa, hörde bara siffrorna....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
la----666
Collapse
X
-
la----666
Svar på inlägg av Ed igen, 2003-04-24 20:42
Nejdå, han vet att välja sina ord...Svar på inlägg av paulina73, 2003-04-24 20:39
kanske avaktiverad...Svar på inlägg av Ed igen, 2003-04-24 20:30
tror inte det, har inte sett han på ett tag...saknar han....snyft
fasen, missade det jag också... är laphroaig här?
- Comment
Comment
-
la----666
Svar på inlägg av Ed igen, 2003-04-24 20:42
Om han har blivit bannad så vet jag inte vad......*kämpar med mig själv* Han må vara lite spydig men är ju vänligheten personifierad!!!Svar på inlägg av paulina73, 2003-04-24 20:39
kanske avaktiverad...Svar på inlägg av Ed igen, 2003-04-24 20:30
tror inte det, har inte sett han på ett tag...saknar han....snyft
fasen, missade det jag också... är laphroaig här?
Grrr i så'na fall!
- Comment
Comment
-
la----666
Svar på inlägg av paulina73, 2003-04-24 20:29
Helt oskyldig men det hade varit kul om det vore sant..var det du som skrev till Kajsa, hörde bara siffrorna....
apropå avaktvivering har de nog insett att jag är rätt oskyldig och skäller mer än jag bits,,
är dock glad Linda får komma hem till barnen och verkade ´faktist må bra, kanske har hon lärt sig ngt iaf,, För första gången så trodde t.o.m romantikern i mig lite på att det faktist finns känslor mellan machomicke och BLinda..
=O)
- Comment
Comment
-
la----666
Vem vinner nu BB när det faktist visade sig att det inte var ngt röstfusk med i görningen,, Börjar tro att danne kan överraska.. Har pratat med folk och gjort en egen inofficiell SIFO-undersökning och fler och fler vacklar mellan Kajsa och danne.. Kan det bli en skrällseger för en darkhorse??
- Comment
Comment
-
la----666
Svar på inlägg av paulina73, 2003-04-24 22:47
Både disk och städ samt ca fjortondagars tvätt väntar mig imorgon,, huvaligen,,, Du är rätt söt du med=O)men hej!!
efter vårt lilla samtal om förälskelser igår så har jag ju gått o blivit förälskad i dig,,,,,,hur kan jag låta bli? men måste slita mig härifrån nu...disk o städ, hjälp!
- Comment
Comment

Comment