la----666
Svar på inlägg av fia, 2003-04-24 23:06
Brukar sy fast sandpapper bak på tröjan vilket gör att man inte glider lika lätt,,=O)
Svar på inlägg av fia, 2003-04-24 23:06
Svar på inlägg av laphroaig666, 2003-04-24 23:03
Kan väll inte va några problem för någon som är så 666ig.
Se bara till att luta dig innan den sista ölen så du inte halkar av bardisken.
Svar på inlägg av fia, 2003-04-24 23:00
Lovar skall senast till helgen gå ut med min ledig tröja på mig och sen gäller det bara att lagom nonchalant luta sig mot bardisken och blinka med de blå...=O)
Svar på inlägg av laphroaig666, 2003-04-24 22:53
Självklart, du kan lita på mig och Subba vi ska rimma som aldrig förr.
Hör du det Subba vi har blivit anlitade.Detta tar jag på största allvar så nu får du jobba på med kärleken lap.........
Svar på inlägg av fia, 2003-04-24 22:51
Får väl snabba mig på att bli kär och sen bjuder jag dig garanterat på bröllopet i såfall.. Och du och subba får i detta fabricerade fall skriva bröllopsdikt,,, =O)
Svar på inlägg av laphroaig666, 2003-04-24 22:45
För att citera Linda, Shit asså jag som ville gå på bröllop!!!
Svar på inlägg av paulina73, 2003-04-24 20:29
Helt oskyldig men det hade varit kul om det vore sant..
apropå avaktvivering har de nog insett att jag är rätt oskyldig och skäller mer än jag bits,,
är dock glad Linda får komma hem till barnen och verkade ´faktist må bra, kanske har hon lärt sig ngt iaf,, För första gången så trodde t.o.m romantikern i mig lite på att det faktist finns känslor mellan machomicke och BLinda..
=O)
var det du som skrev till Kajsa, hörde bara siffrorna....
apropå avaktvivering har de nog insett att jag är rätt oskyldig och skäller mer än jag bits,,
är dock glad Linda får komma hem till barnen och verkade ´faktist må bra, kanske har hon lärt sig ngt iaf,, För första gången så trodde t.o.m romantikern i mig lite på att det faktist finns känslor mellan machomicke och BLinda..
=O)
Hör du det Subba vi har blivit anlitade.Detta tar jag på största allvar så nu får du jobba på med kärleken lap.........
Se bara till att luta dig innan den sista ölen så du inte halkar av bardisken.

Comment