Announcement

Collapse
No announcement yet.

Till ni som klagar på Kajsa

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Till ni som klagar på Kajsa

HAHAHAHAHAHAHA

Där fick ni! Nu får ni inte se mer guppande täcken!!

JAg tycker om Kajsa!!

Äh Kajsa är så jäkla trist. Hellre guppande täcken än en som bara sover bort dagarna...

Comment

Precis. Det händer ju lite grejer då iaf...

Comment

jag gillar kajsa jätte mycket. Jag tycker det är synd om henne för knappt inget hon gör vissas kameran har ja bara följt linda hela jävla tiden. Hoppas dom filmar kasja nu när linda åkt ut. Stå på dig kajsa.

Comment

Då är ni som tycker guppande täcken är bättre är ganska dumma... Hyr porrfilm om ni vill se sånt..

Är glad över att Kajsa är kvar, hon är en vacker tjej som är sig själv

Comment

Heja Kajsa friskt humör det är det som susen gör.

Kajsa, Kajsa, Kajsa!!!

Comment

Svar på inlägg av asfaltblomma, 2003-04-25 12:54
              Då är ni som tycker guppande täcken är bättre är ganska dumma... Hyr porrfilm om ni vill se sånt..

Om ni tror att de är de guppande täckena vi saknar, så är det nog ni som är dumma.

Comment

Vad är det då ni tyckte var bra då? När hon hade ångest över sitt trasiga liv utanför? Jag tyckte det var bra för hennes eget bästa att hon kom ut så hon fick fixa till det. Hon verkar ha ett jobbigt liv med killar hela tiden...hon verkar inte kunna vara ensam

Comment

Svar på inlägg av pointbreaker, 2003-04-25 12:56
                  Svar på inlägg av asfaltblomma, 2003-04-25 12:54

Om ni tror att de är de guppande täckena vi saknar, så är det nog ni som är dumma.
                  Vad saknar ni då?

Vad gjorde Linda som var så förbannat bra tv?

Vad hade Linda för sidor som ni uppskattar?

Comment

Att Linda åkte hem var inte fel men det gör ju inte Kajsa bättre.
                    Definitivt ingen värdig vinnare.
                    Danne är den som bjuder på sig själv samt har distans till hela BB.

Comment

Gillade Kajsa jättemycket förut MEN tyvärr så är hon inte rolig att titta på längre, hon gör inte bra tv helt enkelt! Danne är både rolig, social, lite gaaalen och VETTIG , han gör kanooonrolig Tv...utan honom vore det en väldigt tråkig dokusåpa att titta på! Tänk om alla därinne vore som Kajsa=trött o tråkig!??? En Dokusåpa handlar om att göra bra Tv och det tycker jag att Danne gör alltså är han årets vinnare!!! Inget ont om Kajsa som person för det, hon verkar snäll! Men hon är triiiiiissssst!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X