Jag är en av de som tycker att Linda var en bra tjej och att det var tråkigt att hon åkte ut. Hon hade känsla för allt och alla. Tänk bara när hon försökte få ut av Micke vad det var han var så besviken på när de fick äta en god middag. Han kunde inte tala om vad han ville ha i stället. Linda, hon var tacksam i alla fall. Bra tjej, det kommer att gå bra för henne i framtiden, var så säker!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tråkigt att Linda åkte ut...
Collapse
X
-
Svar på inlägg av gumma, 2003-04-24 22:16
Hoppas att Du har rätt om hennes framtid!Jag är en av de som tycker att Linda var en bra tjej och att det var tråkigt att hon åkte ut. Hon hade känsla för allt och alla. Tänk bara när hon försökte få ut av Micke vad det var han var så besviken på när de fick äta en god middag. Han kunde inte tala om vad han ville ha i stället. Linda, hon var tacksam i alla fall. Bra tjej, det kommer att gå bra för henne i framtiden, var så säker!!
- Comment
Comment
-
Håller med dig helt och fullt. Jag hoppades verkligen att Linda skulle få stanna. Nu får vi i stället se när Kajsa sover i rutan... Jätteskoj! =). Skämt å sido, jag har inget emot Kajsa - hon är en helt vanlig svenssontjej, men Linda var/är något speciellt . Oavsett vilka brister hon har så har hon också en massa bra sidor. Jag gillade Linda, så är det bara! =)
- Comment
Comment
-
Hur kul kommer Big Brother bli nu? Nu har den bästa gått ut, hur f-n kan man tycka att Kajsa är en värdig vinnare? Om man satt in en massa Kjasor i BB, hade ingen tittat, Hon har inget att erbjuda den tjejen....Jag är så trött på alla som håller på att diskutera Lindas sexliv osv...Låt alla ha sex som vill, vad spelar det för roll??? De som inte gillar det har nog aldrig varit kära..det är tragiskt..
- Comment
Comment

Comment