Announcement

Collapse
No announcement yet.

Linda

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Linda

ja det är synd! men nog för att Linda är modell, hon behöver inte vika ut sig i tv

Comment

Linda

Svar på inlägg av helmy, 2003-04-24 22:50
      Svar på inlägg av gudrungudrun, 2003-04-24 22:46
      Svar på inlägg av helmy, 2003-04-24 22:45
      okej. jag ska tagga ner.... eller också så ska du skaffa dig ett liv
      Detsamma. Har du käkat citron idag?
      jag gillar bara inte nedlåtande mansgriskommentarer... a la l"lilla stumpan"
      Känslig?

Comment

Linda

Svar på inlägg av Metallica, 2003-04-24 22:52
        Svar på inlägg av gudrungudrun, 2003-04-24 22:39
        Jag har ingenting mot Kajsa, men jag tycker det var jättetrist att Linda åkte ut. Jag ville för den delen inte att Kajsa skulle bli utröstad heller. Men nu När Linda har åkt ut kommer det bli aptrist i huset. Kajsa sover hela tiden, Larssa och Micke spelar spel hela dagarna och Danne apar framför spegeln eller så drar han i nosringen... Jättespännande... Gäsp.

Jag saknar dig redan Linda.
        Sluta titta då.

Inget dög åt Linda och när någon sa emot henne så gick hon till bikten och sa att hon var "hatad av alla". Hon hade alltid något att skylla på efter hon hade druckit. Det finns fler exempel.....

Sluta upp och var en dålig förlorare, inse att Linda inte var lika omtyckt av BB-tittarna som Kajsa var.
        En till som har käkat citron...

Comment

Linda

Svar på inlägg av gudrungudrun, 2003-04-24 22:52
          Svar på inlägg av helmy, 2003-04-24 22:50
          Svar på inlägg av gudrungudrun, 2003-04-24 22:46
          Svar på inlägg av helmy, 2003-04-24 22:45
          okej. jag ska tagga ner.... eller också så ska du skaffa dig ett liv
          Detsamma. Har du käkat citron idag?
          jag gillar bara inte nedlåtande mansgriskommentarer... a la l"lilla stumpan"
          Känslig?
          inte det minsta

Comment

Linda

Svar på inlägg av minipuman, 2003-04-24 22:50
            Blir du road av att se linda och Micke ha sex eller!
            Deras sexliv är inget att diskutera.

Comment

Linda

Ja jag tror att hon kommer att mysa med barnen ikväll och i morgon så gör dom nåt riktigt roligt tillsammans.

Comment

Linda

Säger bara att det är bra att Linda åkte hem så hon kan TA HAND om sina BÅDA barn men hon verkar vilja festa istället

Comment

Linda

Varför hävdar människor att man är "sur" bara för att man kan argumentera för sin sak?

Comment

Linda

Svar på inlägg av gudrungudrun, 2003-04-24 22:54
                    då ska man inte skylta med det heller, speciellt inte för sina barn och deras kompisar samt lärarna deras

Comment

Linda

Jag kommer ihåg hur alla gnällde och surade när Mattias lämnade huset...det skulle bli så trist o titta..det blev bara till det bättre när han gick......och det kommer det även att bli nu när Linda har gått

Comment

Linda

Svar på inlägg av Dr Gonzo, 2003-04-24 22:57
                        Varför hävdar människor att man är "sur" bara för att man kan argumentera för sin sak?
                        Kallar du det att argumentera när vissa tycker att jag ska sluta titta, eller att jag ska skaffa ett liv? Det kallar jag omognad, inte argumentation...

Comment

Linda

Svar på inlägg av östersundbb, 2003-04-24 22:59
                          Jag kommer ihåg hur alla gnällde och surade när Mattias lämnade huset...det skulle bli så trist o titta..det blev bara till det bättre när han gick......och det kommer det även att bli nu när Linda har gått
                          jag håller med! det ända somkommer att hända nu är att Kajsa slipper torka spya efter alla fester

Comment

Linda

Svar på inlägg av minipuman, 2003-04-24 22:57
                            Säger bara att det är bra att Linda åkte hem så hon kan TA HAND om sina BÅDA barn men hon verkar vilja festa istället
                            Verkar inte alla som åker ut ur BB vilja festa? Barnen sover förmodligen en torsdagskväll klockan 21 ändå. Ge människan en chans för jesse namn!

Comment

Linda

Svar på inlägg av minipuman, 2003-04-24 22:59
                              Svar på inlägg av gudrungudrun, 2003-04-24 22:54
                              då ska man inte skylta med det heller, speciellt inte för sina barn och deras kompisar samt lärarna deras
                              Går man in i huset är man väl medveten om att allt kommer att visas... Man har då en valmöjlighet.

Comment

Linda

Svar på inlägg av gudrungudrun, 2003-04-24 23:02
                                Svar på inlägg av Dr Gonzo, 2003-04-24 22:57
                                Kallar du det att argumentera när vissa tycker att jag ska sluta titta, eller att jag ska skaffa ett liv? Det kallar jag omognad, inte argumentation...
                                ok glöm det där med att skaffa dig ett liv, det var en onödig kommentar.... men faktiskt så är det ingen som tvingar dig att titta om du tycker att det är så tråkigt... eller??? och jag är ingen sur person, men du gnäller o jag gillar inte personer som gnäller. Majorieteten ville att linda skulle ut och så blev det. okej?

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X