Micke kan väl inte tro att Linda kan ta hand om Lova på det sätt som Lova är värd.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Linda
Collapse
X
-
Linda
Linda god för miljoner i PR
Skrivet av farmor, 2003-04-24 22:52 Citera
Varför ifrågasätta BB när Linda är guldkalven. Att hon sedan fördärvar sitt eget bästa är väl ett val som helt tagit , eller kanske inte... Bra tv är samma sak som skandaler och skandaler. När Linda gick ut måste man ge henne en chans att komma ut helskinnad utan fjädrar.. Många kloka beslut av psykologer som dämpat hennes utgång ur huset. Visst är det så¨jävla orättvist att alla andra blottas i det värsta vid utgången och Linda går ut på bomull... Sorry...Lindas självförtroende är sämre än den dagen då hon steg in...Hoppas att hjälpen kvarstår och hennes dag tillsammans med barnen blir normal... Tack Linda men du skulle inte ha varit med i BB...Jag var en som röstade ut dig till dina barn...
- Comment
-
Linda
Men snälla sluta nu att totalt smutskasta människan! Ingen av oss känner henne (eller gör ni det?) annat än genom rutan. Att döma och såga andra människor så totalt som det sker här är under all kritik. Visst kan jag också ha åsikter om Linda (bra och dåliga), men för den skull dömer jag inte ut henne på alla plan. Jättetrist att det skall vara så tycker jag... Fram för ett litet uns mer av mänsklighet, det skulle vi alla må bra av.
- Comment
Comment

Comment