Visst misslyckads dom?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
DOM KLARA INT UPPDRAGET VA?
Collapse
X
-
Jag tycker det var det sämsta uppdraget hittills! Det var ju ett uppdrag som de absolut inte SJÄLV kunde styra! Jag menar... tvinga en papegoja att säga "big brother"???
Tydligen gälldes det inte att papegojan hade sagt "big brother" tidigare i veckan...
Tänk om papegojan sagt "big brother" 3000 gånger en timme före livesändningen, men just när Adam ville höra det så totalvägrar den...
- Comment
Comment
-
Svar på inlägg av pepparkaksgubben, 2003-04-24 22:58
Ja, Kasper hade ju faktiskt lärt sig att säga Big Brother....tycker att Adam var lite onödigt hård där....Jag tycker det var det sämsta uppdraget hittills! Det var ju ett uppdrag som de absolut inte SJÄLV kunde styra! Jag menar... tvinga en papegoja att säga "big brother"???
Tydligen gälldes det inte att papegojan hade sagt "big brother" tidigare i veckan...
Tänk om papegojan sagt "big brother" 3000 gånger en timme före livesändningen, men just när Adam ville höra det så totalvägrar den...
- Comment
Comment
-
Fan de försökte ju knappt...alla var ju skit rädda för papegojan...om man verkligen umgås med en papegoja, sätter den i knät och kliar den på nacken osv...så är det självklart att du kan få den att säga "BigBrother"...vad som krävs är engagemang!!!
- Comment
Comment

Comment