Förra veckan blev vi tittare lurade på avslöjandet om Jonas riktiga identitet för deltagarna. Adam sa då "" att det talar vi om för dom en och en när dom kommer ut."Inte fan sa dom det idag heller!! Det skulle vara kul att se deras reaktion. Det är ju det som är kul med hela den grejen, att se dom blåsta!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BB skärp er!!!!
Collapse
X
-
BB skärp er!!!!
Svar på inlägg av Honeypie, 2003-04-24 23:04
Vadå, själv har jag inte sett Linda annat än blåst.....Förra veckan blev vi tittare lurade på avslöjandet om Jonas riktiga identitet för deltagarna. Adam sa då "" att det talar vi om för dom en och en när dom kommer ut."Inte fan sa dom det idag heller!! Det skulle vara kul att se deras reaktion. Det är ju det som är kul med hela den grejen, att se dom blåsta!!
- Comment
Comment
-
BB skärp er!!!!
Svar på inlägg av Apan i huset, 2003-04-24 23:07
Jag röstade inte ut Linda!!måste ni även följa deltagarna efter de lämnat huset..? de avslöjar säker för dem om jonas och mer utanför kameran.. vi röstar ju ut dem för att INTE följa dem längre..
- Comment
Comment
-
BB skärp er!!!!
Svar på inlägg av Honeypie, 2003-04-24 23:11
jag röstade inte alls.. =) men sak samma.. det är nog lagom omtumlande att komma ut i studion.. man behöver väl inte desutom kasta i ansiktet på dem i direktsändnig att de blivit lurade.. det är roligt nog att de har gått på det hela.. =)Svar på inlägg av Apan i huset, 2003-04-24 23:07
Jag röstade inte ut Linda!!måste ni även följa deltagarna efter de lämnat huset..? de avslöjar säker för dem om jonas och mer utanför kameran.. vi röstar ju ut dem för att INTE följa dem längre..
- Comment
Comment

Comment