Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vilket fantastiskt gnällande!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vilket fantastiskt gnällande!

Såg just reprisen av BigBrother från igår. Alltså, vilket j-vla tjatande på Micke om att han har blivit pissad i nacken! Här nere i Skåne finns ett uttryck för sånt: gnälleröv!

Tyckte också att det var lite väl gnälligt.. lät som en unge de tagit godisklubban ifrån.. samma man som inte sa speciellt mycket när fattiga sidan efter det förnedrande städuppdraget fick en "hel" pizza att dela på

Comment

Vi säger också "Gnällröv" i Bohuslän..jag håller med..va fan hade han räknat med?

Comment

Men vad hade han räknat med att få? tycker han vart tjurig på ett larvigt sätt.Borde va underbart att få en middag med den man håller kär,allra helst när hon kanske bara har en dag kvar...

Comment

Ja eftersom han inte själv visste vad han skulle bli nöjd med att få, hur f-n ska BB veta det? Om han är så smart som han tror han är (tvivlar jag på) borde han övervägt uppdraget lite noggrannare för att inse att det inte skulle vara värt belöningen...

Comment

Ja, han var riktigt otrevlig med sitt gnällande under middagen!!!
            Hur uppskattad skulle man känna sej som flickvän om sin pojkvän satt och klagade genom en hel romantisk middag??!!
            Och sedan när man gick och lade sej i den rosbladstäckta sängen skulle klagandet fortsätta och han skulle vända ryggen till en!!!
            Stackars Linda! Och när det var hennes sista kväll oxå!
            Jag hade dumpat gnällMicke för länge sedan om jag var Linda!!!

Comment

Ja, där visade Micke upp en riktigt otrevlig sida som han nog förlorade många poäng på! Usch sån egoist, tänkte inte alls på att det var en mysig sista middag med Linda.... En ren förolämpning mot henne egentligen. Återigen har nog Linda valt fel kille, som hon själv säger att hon gjort förut. Tyvärr.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X