Announcement

Collapse
No announcement yet.

Linda fick hjälp inatt..!?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Linda fick hjälp inatt..!?

Enligt RIX FM´s morgonnyheter fick Linda psykologhjälp inatt.Hon uppgavs vara mycket skakad av att komma ut i verkligheten och få veta om allt som visats..Jojo..som man bäddar får man ligga..

Lite synd äe det om henne iallafall,hoppas det kommer att gå bra för henne i det fria.Själv håller jag på tråkiga Kajsa!som är en helt underbar tjej...

Comment

Svar på inlägg av pongo, 2003-04-25 07:00
      Lite synd äe det om henne iallafall,hoppas det kommer att gå bra för henne i det fria.Själv håller jag på tråkiga Kajsa!som är en helt underbar tjej...
      Jag håller med dig ..

Comment

Jaa,som man bäddar får man ligga!

Comment

Dom får hjälp ett år efter BB med psykolog!

Comment

Det hoppas jag verkligen att hon fick, jag var rädd för att hon bara skulle fortsätta i samma urspårade spår.

Önskar henne lycka till och hoppas att hennes liv reder upp sig, att hon får en annan syn på livet och ser verkligheten och vad som är viktigt här i livet.

Det är nog inte lätt med en så stor omställning, så hon kan behöva mycket hjälp. Hoppas den hjälpen hon får är vettig och leder nånvart!

Comment

http://www.expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?d=112&a=29668

Comment

Svar på inlägg av human, 2003-04-25 07:54

Det hoppas jag verkligen att hon fick, jag var rädd för att hon bara skulle fortsätta i samma urspårade spår.

Önskar henne lycka till och hoppas att hennes liv reder upp sig, att hon får en annan syn på livet och ser verkligheten och vad som är viktigt här i livet.

Det är nog inte lätt med en så stor omställning, så hon kan behöva mycket hjälp. Hoppas den hjälpen hon får är vettig och leder nånvart!
                Kunde inte ha skrivit bättre själv.
                Tack Linda för din tid i huset!

Comment

eller..... http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,297070,00.html

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                  Working...
                  X