Announcement

Collapse
No announcement yet.

Linda BÄST

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Linda BÄST

Nu får ni tråkmånsar som ni vill.
    Ni speciellt tjejer som gnällt på Linda, Tror ni skulle vilja att tjejer i Sverige hade det likadant som i Afganistan!

Pilsk och sbygg får man inte var! Till och med hundarna insåg hur tråkigt det kommer bli. De följde med Linda ut i studion. Varför sänker alltid tjejer varann. Hur fan ska samhäller bli jämställt om inte ens tjejer ställer upp på varann!

Linda BÄST

håller med ...

Nu har jag snart fått nog av larssa är så fruktansvärt less på hans läpp som han rullar hela tiden sen är han så fruktansvärt rädd .
    har inte haft en enda egen åsikt på vad blir det 3 månader !!!

piiiinssaaamt !!!!!!

Comment

Linda BÄST

Japp Linda va den bäste.
      Hoppas alla som klagat på henne inser nu också hur tråkigt programmet blir.

Comment

Linda BÄST

Svar på inlägg av Anju, 2003-04-25 10:12
        Svar på inlägg av Sponken, 2003-04-25 10:11
        Svar på inlägg av pilla, 2003-04-25 09:55
        hmm,,, jag är tjej och ser inte ner på linda! hade hellre sett henne kvar än kajsa. men håller med om att vi svenskar är tråkiga. varför kan vi aldrig släppa loss? måste vi alla va som tråk-kajsa?
        Vadå släppa loss?

Släpper man loss om man knullar runt, spyr och beter sig allmänt otrevligt?

Hur mycket har Linda "släppt loss" när hon inte varit full?
        Allmänt otrevligt? Linda var snäll och omtänksam.
        Ja det var hon när hon sov.

Comment

synd att linda

Ja, det var trist som sjutton.

Comment

Linda BÄST

Ja,nog var Linda "underlig" (!) ibland, men det är vi väl alla då och då. Jag tycker att hon har skött sej riktigt bra den sista tiden!
            Tidigare var jag en av dem som retade mej grymt mycket på henne, men har nu ändrat åsikt totalt!
            Jag förstår inte varför svenska folket vill ha Kajsa kvar, det är ju inte direkt så att hon livar upp tillvaron...

Comment

Linda BÄST

Det fanns lika mycket tjejer som killar som dissade henne, det har ingenting med det att göra!

Det var hennes BETEENDE som dissades, inte att hon var tjej och pilsk. (Snygg kan jag tyvärr inte hålla med om, men smaken är olika!)

Comment

Linda BÄST

jag håller med..det kommer att bli väldigt tråkigt nu när linda inte är med..hon var absolut en av de bästa...förstår inte vad alla ser i tråkiga Kajsa som bara sover hela tiden.Förstår inte heller varför så många klagat på henne..jag gillade Linda..hon gjorde mycke fel men hon erkände och stod för det!!

Comment

synd att linda

Det är ju bra! Det blir ingen chat heller då?

Comment

Linda BÄST

Linda är en spontan, bussig o naiv kvinna, som bevisligen varit omtyckt av alla i huset utom Kajsa. Hennes oförmåga att festa med måtta utan att spåra ur, förstörde hennes chander att vinna tittarnas förtroende. I övrigt tror jag hon är en jättego' både mamma o kompis , som har svårt att ta det lugnt o bromsa. Man kan gilla någon utan att gilla allt hon gör!

Comment

Linda BÄST

Nä men kul.... nu lär ju programmet bli huuur underhållande som helst.. jag ser verkligen fram emot att se på Tråk-Kajsa.. hon läser en bok i fem timmar.. petar i näsan.. rapar .. kanonbra underhållning...

Fy 17 om tönten vinner !!!

Comment

Linda BÄST

Jag är så ledsen att Linda åkte, hoppas hon får det bra på utsidan nu. Jag har hållt på henne från allra första stund.
                        Nu lämnar jag forumet, det ger mig inget längre att vara här. Tack för mig.
                        PS, Nu hoppas jag Danne tar hem spelet.

Comment

Linda BÄST

Jag tycker att Linda var faktiskt en värdig vinnare! Men i vissa skeden tycker jag nästan att hon förtjänar någon bättre än Micke. Han kunde då verkligen trycka ner henne, så hon kände sig kass! Hoppas hon får tid att tänka nu när hon kom ut. Så hon v et vad hon vill!! Synd att hon åkte ut, dock!!

Comment

Linda BÄST

Linda föll faktiskt på eget grepp. Genom att nominera de andra tjejrna så de åkte ut så satte hon sig i rövfällan.
                            Hon skulle inte nominerar Marika,Malin eller Lina så hade de haft en stark tjejpakt därinne. De var ju Lindas små slavar så vilken groda.
                            Hejar på Kajsar och Danne som en mycket gos 2:a

Comment

Linda BÄST

linda var klart bäst!
                              nu får jag hoppas kajsa åker annars har vi klart bevisat hur tråkiga vi svenskar är

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X