Announcement

Collapse
No announcement yet.

Adams stora misstag!!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Adams stora misstag!!!

Skriver det igen! Adams stora misstag när det gäller Live på Torsdagarna! är att han bullar upp med att det skall hända och det och det, men när väl programmet är över så har knappt någon sagt något, allt missades ju igår, nomineringarna, Jonas, Och hon fick en fin sammanfattning av sin tid i huset, rena svärmorsiddylen, var tog all fylla elände bråk, m.m vägen!
    Linda svarar Adam vad hon fått ut av huset, fått vila upp mig tänka, m.m hitta sig själv, jo det har vi nog sett och hört hur det var med den saken! nä nu är det slut med BB! det enda kvar är när bb2 kommer dit! thats that!

Adams stora misstag!!!

Men det förstår du väl att dom inte kan visa de värsta när hemmes barn är där i publiken?? det får hon se sen...

Comment

Adams stora misstag!!!

Svar på inlägg av steffen, 2003-04-25 07:58
      Skriver det igen! Adams stora misstag när det gäller Live på Torsdagarna! är att han bullar upp med att det skall hända och det och det, men när väl programmet är över så har knappt någon sagt något, allt missades ju igår, nomineringarna, Jonas, Och hon fick en fin sammanfattning av sin tid i huset, rena svärmorsiddylen, var tog all fylla elände bråk, m.m vägen!
      Linda svarar Adam vad hon fått ut av huset, fått vila upp mig tänka, m.m hitta sig själv, jo det har vi nog sett och hört hur det var med den saken! nä nu är det slut med BB! det enda kvar är när bb2 kommer dit! thats that!
      Tjena steffen. Är min sista dag här nu, fan Linda våran är ju borta nu. Sorg i Finland idag.
      Pekka ringde just och har gått ner i träsket igen.

Comment

Adams stora misstag!!!

ja det förstår jag, men hela programmet var ju snurrigt, men det gick bra tt visa carro stupfull ragla omkring och ramla in i väggen, Läste nyss att Linda satt i krissamtal med psykologer och kanal 5 prudecent m.m djävla fjanteri för den där "mega stjärnan" ha ha!

Comment

Adams stora misstag!!!

Samma här , nu lägger jag ner den här forumet! Esa gråter bara, och skriker mellan suparna vill åka buss nu, vi ska hämta lightride och pekka och Linda, han tror mig inte att hon vart utrustad! hälsa pekka! halv stång idag! sorgen dag!

Comment

Adams stora misstag!!!

det här var lyckans dag - men det var sorgens dag när Carro åkte ut - det hade varit roligt att ha henne kvar nu på slutet, tycker jag.

Comment

Adams stora misstag!!!

Svar på inlägg av pullan, 2003-04-25 08:14
              det här var lyckans dag - men det var sorgens dag när Carro åkte ut - det hade varit roligt att ha henne kvar nu på slutet, tycker jag.
              Hmm...Vem va CARRO ???...

Comment

Adams stora misstag!!!

Håller med, jag tror att Carro kunde ha livat upp huset lite med sina tokerier!

Comment

Adams stora misstag!!!

Ja vad ni än tycke så har jag och min gode kollega och vän alltid vilja Linda väl! Lightride har ordnat buss och mkt annat har vi gjort, så nu tar vi semester, lightride och jag!

Comment

Adams stora misstag!!!

Får nog hålla med Steffen lite. Det där med mullvaden hade han gått kunnat avslöjat för Linda i direktsändingen så att vi tittare fått se hennes reaktion. Att sen hennes barn satt i studion kunde väl inte ha påverkat just den grejen.

Comment

Adams stora misstag!!!

Vem har sagt/sett att hennes barn satt i studion?

Knäppeligen att de gjorde.

Comment

Adams stora misstag!!!

Svar på inlägg av Kenmaj, 2003-04-25 09:06
                        Vem har sagt/sett att hennes barn satt i studion?

Det där med att hennes barn satt i studion, det var det Conqo som skrev först, jag antog att Conqo satt inne med rätt info.

Knäppeligen att de gjorde.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                        Working...
                        X