Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jag menar inte något illa...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jag menar inte något illa...

...Inte heller menar jag att vara elak mot Kajsa!
    Jag bara måste fråga, vad är det som är så bra med Kajsa???
    Varför vill svenska folket ha henne kvar i huset???
    Personligen tycker jag att hon är jättetrist. Hon sover hela ju nästan hela tiden! Varför vill man se det?
    Och allt hon säger ska låta så viktigt och intelligent, men är i själva verket bara dravel!
    Kan någon förklara för mej vad som gör att Kajsa skulle vara en ev. vinnare?

Bra fråga undrar detsamma.

Comment

Svar på inlägg av 69eyes, 2003-04-25 08:24
      Bra fråga undrar detsamma.
      Mmm.... Det verkar dock som ingen kan svara på den!

Comment

Man kanske får se henne mer nu när Linda är borta. Kameran hade mest tid för henne. Dessutom tycker jag att det har varit grupperingar inne i huset, Linda o Micke och Larssa och Danne. Har också märkt att Danne inte tycks gilla Kajsa, vad har hon gjort honom för att han ska betee sig som han gör mot henne.

Comment

Svar på inlägg av piraten1, 2003-04-25 08:28
          Man kanske får se henne mer nu när Linda är borta. Kameran hade mest tid för henne. Dessutom tycker jag att det har varit grupperingar inne i huset, Linda o Micke och Larssa och Danne. Har också märkt att Danne inte tycks gilla Kajsa, vad har hon gjort honom för att han ska betee sig som han gör mot henne.
          Den gruppering du beskriver inkluderar ju alla kvarvarande utom Kajsa... Inte för att vara elak, men tyder inte oxå det på att det skulle vara något "fel" (förlåt ordvalet!!!) på Kajsa?

Comment

Anledningen till att vi vill ha Kajsa är att vi är så trötta i skallen helahögen, vi måste sova på saken!

Comment

Svar på inlägg av Miss Mean, 2003-04-25 08:23
              Personligen tycker jag att hon är jättetrist. Hon sover hela ju nästan hela tiden! Varför vill man se det?
              Och allt hon säger ska låta så viktigt och intelligent, men är i själva verket bara dravel!
              Som en forumist svara mig på samma fråga.
              Att hon skulle vakna när linda försvan.
              VA HAR MAN SOVIT O SLÖAT FRAM TILS NU
              så varför skulle Kajan vakna nu
              DRÖMM O GLÖMM DE
              hon lär liga kvar hon är ju sjuk
              hon behöver ju läkarvård.
              ut med ZZZZ så hon får hjälp.

Comment

Svar på inlägg av mangno, 2003-04-25 08:32
                Svar på inlägg av Miss Mean, 2003-04-25 08:23
                Som en forumist svara mig på samma fråga.
                Att hon skulle vakna när linda försvan.
                VA HAR MAN SOVIT O SLÖAT FRAM TILS NU
                så varför skulle Kajan vakna nu
                DRÖMM O GLÖMM DE
                hon lär liga kvar hon är ju sjuk
                hon behöver ju läkarvård.
                ut med ZZZZ så hon får hjälp.
                hehe...
                Varför skulle hon vakna när Linda gick??? Det var ett knepigt svar från den "forumnisten"! Det talar ju inte för Kajsa precis! Snarare får det henne att låta ännu mer socialt inkompetent. Skulle hon sova så mycket för att hon inte klara av att umgås med Linda då eller? Klarar man inte av att umgås med olika sorters människor ska man väl inte vara med i en dokusåpa!

Comment

Jag ser hellre på Kajsa som sover än på Linda som skämmer ut sina nära och kära...
                  Det är så pinsamt att jag rådnar när jag ser och hör det Linda gör!

Comment

Svar på inlägg av MånkanII, 2003-04-25 08:36

Jag ser hellre på Kajsa som sover än på Linda som skämmer ut sina nära och kära...
                    Det är så pinsamt att jag rådnar när jag ser och hör det Linda gör!
                    Linda har ju skött sej bra den sista tiden! Det är väl trevligt att se en människa göra framsteg och mogna lite! det är völ bättre och roligare TV än att titta på när någon sover?

Comment

Att heja på Kajsa är ett ställningstagande FÖR ett schysst och reko beteende, ärlighet, lojalitet, omtänksamhet, klokhet, stabilitet, generositet , egna åsikter, egen personlighet, att våga vara annorlunda, kreativitet m.m. m.m. m.m.

Ingen av de andra deltagarna har visat detta i lika rikt mått. Larssa och Danne kommer efter henne när det gäller det och Micke inte alls....

Hennes sovande till trots, som jag iofs tror beror på något fel med hälsan faktiskt.

I min ögon är det med andra ord inte den deltagare som är roligast som är den värdige vinnaren, det räcker inte.

Förutom det så finns det inte någon som är riktigt rolig i huset, Danne är inte rolig på rätt sätt, även om han har sina ljusglimtar nångång ibland.

En blandning av Larssa och Danne hade varit en farlig konkurrent däremot!!!

Det är alltså ett ställningtagande EMOT skitsnackare, svikare, mesighet, oärlighet, besserwisser, gnällspikar, dagismentalitet, att inte stå för sina åsikter, konflikträddhet...... listan kan göras lååååång!!!

Comment

Helt rätt human!

Comment

Svar på inlägg av human, 2003-04-25 08:38

Att heja på Kajsa är ett ställningstagande FÖR ett schysst och reko beteende, ärlighet, lojalitet, omtänksamhet, klokhet, stabilitet, generositet , egna åsikter, egen personlighet, att våga vara annorlunda, kreativitet m.m. m.m. m.m.

Ingen av de andra deltagarna har visat detta i lika rikt mått. Larssa och Danne kommer efter henne när det gäller det och Micke inte alls....

Hennes sovande till trots, som jag iofs tror beror på något fel med hälsan faktiskt.

I min ögon är det med andra ord inte den deltagare som är roligast som är den värdige vinnaren, det räcker inte.

Förutom det så finns det inte någon som är riktigt rolig i huset, Danne är inte rolig på rätt sätt, även om han har sina ljusglimtar nångång ibland.

En blandning av Larssa och Danne hade varit en farlig konkurrent däremot!!!

Det är alltså ett ställningtagande EMOT skitsnackare, svikare, mesighet, oärlighet, besserwisser, gnällspikar, dagismentalitet, att inte stå för sina åsikter, konflikträddhet...... listan kan göras lååååång!!!
                          Att våga vara annorlunda säger du! Linda var ju minst sagt "annorlunda", har du inte märkt vad skit hon fått för det? vad är skillnaden där? Är det OK att vara annorlunda på ett av allmänheten accepterat sätt bara då eller?
                          Sedan tycker inte jag att Kajsa är så annorlunda! vad skulle det vara som sticker ut med henne då? Förutom att hon sover mer en genomsnittet...
                          Och vad har Kajsa för egna åsikter, och om vad? Jag vet inte mycket av vad Kajsa tycker och tänker för hon säger ju knappt något alls.
                          Och så himla ärlig och duktig är hon väl ändå inte alltid! Nog tyckte i allafall jag att hon var lite på båda sidor så att säga när det gällde bråket mellan Linda och Micke på påskfesten.

Comment

Förstår mycket väl varför Kajsa sover så mycket eller ligger och läser.

Vad ska hon göra?

Sitta och lyssna på Lindas svåra liv och peppa Linda för 1000:e gången genom att säga , du är snygg, du ska tänka på vad du vill, du är inte tjock osv osv.
                            (Detta slipper hon tack och lov nu.)

Höra på Micke som kan allt vet allt och som beter sig som en stor skitstövel.
                            Han gillar inte Kajsa och det vet hon, ska hon bara jamsa med eller är det rakare att dra sig undan?

Ska hon lyssna på Larssa som krälar i stoftet för alla och slickar röv, vara som han kanske?

Eller till sist gapa, skrika, hoppa om kring, skjuta mot kameran och uppföra sig som en 8-åring med koncentrationsproblem?
                            Danne gillar heller inte Kajsa så varför ska hon hänga honom i bakhasorna.
                            Och vem skulle orka det?

Kajsa är en rak och ärlig tjej som går sina egna vägar och gör det HON har lust med, såger det HON tycker.

Hon har det som jag anser en vinnare av BB ska ha.

Comment

Och kajsas genorositet kan man ju disskutera...
                              Inte bjuder hon på mycket till underhållning i allafall...

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X