Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jag menar inte något illa...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Miss Mean skrev:
    Hur visade hon sin ilska tydligast??? Hon var ju bara inne i bikten och svor! De andra stod ju vid gallret och gapade (förutom mattias då, som skulle spela duktig och förstående som vanligt. men det är en helt annan disskusion.).
    Och så tycker jag det här Kajsa går och säger att "det är bara saker, de har ingen betydelse" är störtlöjligt!!! För det första är inte mat "bara saker", mat är livsviktigt! Sedan låter det lite "palestinasjalspolitik" över det hela! Varför får det vara viktigt för Kajsa att vilja ha glass, men inte för larssa?
    -----------

Det är konstigt hur man kan uppfatta saker så himla olika, ibland undrar jag om det är olika verkligheter vi lver i ;-)

Kajsa svor inte bara i bikten, hon visade tydligt sin ilska först vid gallret sen ett långt tag efteråt.

Att mat är livsviktigt är rätt, men glass? Är glass viktigare än att man håller sams?

Och vart kom "palestinasjalspolitiken" in i det hela???? Förstår inte vad du menar ens. Och vaddå viktigare för Kajsa att vilja ha glass än Larssa, det är ingen som har påstått det?!

Jag tror att du kanske ska läsa lite ordentligare vad man verkligen skriver och inte tolka in en massa i det som inte står där.

Vi kan nog konstatera att vi står på totalt motsatt sidor av detta. Tror inte att vi kan övertyga varandra, för vi är för långt ifrån varandra tyvärr.
    Jag respekterar att du har din åsikt.

Comment

Svar på inlägg av Miss Mean, 2003-04-25 08:23
      ...Inte heller menar jag att vara elak mot Kajsa!
      Jag bara måste fråga, vad är det som är så bra med Kajsa???
      Varför vill svenska folket ha henne kvar i huset???
      Personligen tycker jag att hon är jättetrist. Hon sover hela ju nästan hela tiden! Varför vill man se det?
      Och allt hon säger ska låta så viktigt och intelligent, men är i själva verket bara dravel!
      Kan någon förklara för mej vad som gör att Kajsa skulle vara en ev. vinnare?
      Skrivet av Kenmaj
      Förstår mycket väl varför Kajsa sover så mycket eller ligger och läser
      Vad ska hon göra?

Sitta och lyssna på Lindas svåra liv och peppa Linda för 1000:e gången genom att säga , du är snygg, du ska tänka på vad du vill, du är inte tjock osv osv.
      (Detta slipper hon tack och lov nu.)

Höra på Micke som kan allt vet allt och som beter sig som en stor skitstövel.
      Han gillar inte Kajsa och det vet hon, ska hon bara jamsa med eller är det rakare att dra sig undan?

Ska hon lyssna på Larssa som krälar i stoftet för alla och slickar röv, vara som han kanske?

Eller till sist gapa, skrika, hoppa om kring, skjuta mot kameran och uppföra sig som en 8-åring med koncentrationsproblem?
      Danne gillar heller inte Kajsa så varför ska hon hänga honom i bakhasorna.
      Och vem skulle orka det?

Kajsa är en rak och ärlig tjej som går sina egna vägar och gör det HON har lust med, såger det HON tycker.

Hon har det som jag anser en vinnare av BB ska ha.

Comment

Tänk om alla i huset varit som Kajsa. Hur stor publik tror ni BB haft då?
        Hon har inte i ett TV-program att göra när hon inte vill bjuda på sig själv alls.
        Kommer vara glömd den dag hon klivit ur huset.

Comment

Svar på inlägg av human, 2003-04-25 09:44
          Miss Mean skrev:
          Hur visade hon sin ilska tydligast??? Hon var ju bara inne i bikten och svor! De andra stod ju vid gallret och gapade (förutom mattias då, som skulle spela duktig och förstående som vanligt. men det är en helt annan disskusion.).
          Och så tycker jag det här Kajsa går och säger att "det är bara saker, de har ingen betydelse" är störtlöjligt!!! För det första är inte mat "bara saker", mat är livsviktigt! Sedan låter det lite "palestinasjalspolitik" över det hela! Varför får det vara viktigt för Kajsa att vilja ha glass, men inte för larssa?
          -----------

Det är konstigt hur man kan uppfatta saker så himla olika, ibland undrar jag om det är olika verkligheter vi lver i ;-)

Kajsa svor inte bara i bikten, hon visade tydligt sin ilska först vid gallret sen ett långt tag efteråt.

Att mat är livsviktigt är rätt, men glass? Är glass viktigare än att man håller sams?

Och vart kom "palestinasjalspolitiken" in i det hela???? Förstår inte vad du menar ens. Och vaddå viktigare för Kajsa att vilja ha glass än Larssa, det är ingen som har påstått det?!

Jag tror att du kanske ska läsa lite ordentligare vad man verkligen skriver och inte tolka in en massa i det som inte står där.

Vi kan nog konstatera att vi står på totalt motsatt sidor av detta. Tror inte att vi kan övertyga varandra, för vi är för långt ifrån varandra tyvärr.
          Jag respekterar att du har din åsikt.
          Och jag respekterar din!
          Jaja, vi får väl nöja oss så då!
          Nice talking to you!

Comment

Svar på inlägg av Pim, 2003-04-25 09:49
            Hon har inte i ett TV-program att göra när hon inte vill bjuda på sig själv alls.
            Exakt!!!
            Vet man med sej själv att man har problem med att umgås med folk och att man har sovvanor som inte är normala så ska man inte söka till en dokusåpa!
            Det är respektlöst mot svenska folket som vill ha ett underhållningsprogram!

Comment

"Det är respektlöst mot svenska folket som vill ha ett underhållningsprogram"
              Kära du... om det är underhållning du är ute efter så kan jag antingen be dig titta på andra kanaler, eller varför inte stänga av TV:n och gör nåt annat! Jag förstår inte hur ni orkar gnälla hela dagarna. Ni tror att ni känner dom inne i huset och därmed kan kritisera dom till den mildaste grad. Kajsa är ju bara en individ i den där soppan, ni ägnar ju mer energi till att gnälla på henne än att se vad dom andra gör. Visserligen gick deltagarna in i huset på egen "risk" men jag har svårt att tro att nån därinne förväntat sig sån här skit. För i år är förnedringen total. Och kom ihåg att det trots allt är era medmänniskor som ni klankar ner på. Ne, kom igen nu och get a life!

Comment

Svar på inlägg av vina, 2003-04-25 10:02
                "Det är respektlöst mot svenska folket som vill ha ett underhållningsprogram"
                Kära du... om det är underhållning du är ute efter så kan jag antingen be dig titta på andra kanaler, eller varför inte stänga av TV:n och gör nåt annat! Jag förstår inte hur ni orkar gnälla hela dagarna. Ni tror att ni känner dom inne i huset och därmed kan kritisera dom till den mildaste grad. Kajsa är ju bara en individ i den där soppan, ni ägnar ju mer energi till att gnälla på henne än att se vad dom andra gör. Visserligen gick deltagarna in i huset på egen "risk" men jag har svårt att tro att nån därinne förväntat sig sån här skit. För i år är förnedringen total. Och kom ihåg att det trots allt är era medmänniskor som ni klankar ner på. Ne, kom igen nu och get a life!
                BB är ett underhållningsprogram, inget mer!!!!!!
                Det borde Kajsa ha vetat om innan hon klev in i huset!!! Ja-redan innan hon sökte!!!
                Man ska inte vara med i ett UNDERHÅLLNINGSPROGRAM om man vet med sej själv att man inte är underhållande på ett eller annat sätt!!! jag begär inte att hon ska cykla på en enhjuling och jonglera med knivar, men nog fasen har jag rätt att kräva att hon ska visa sej i rutan annat än under täcket!!!!!!!!!
                jag ska inte behöva byta kanal! jag har betalt för att se BB och då har jag viss rätt att ställa krav!!! BB borde ta ett snack med Kajsa om hur man uppför sej i en dokusåpa! Så är det bara!!!

Comment

stå på dig Miss Mean!
                  vi är fler som står på din sida

Comment

Svar på inlägg av pilla, 2003-04-25 10:08
                    stå på dig Miss Mean!
                    tackar! härligt att höra! ibland känner jag mej som en riktig satkärring, men va fasen, lite har man väl rätt att kräva eller?

Comment

Svar på inlägg av Miss Mean, 2003-04-25 10:09
                      stå på dig Miss Mean!
                      tackar! härligt att höra! ibland känner jag mej som en riktig satkärring, men va fasen, lite har man väl rätt att kräva eller?
                      du är inte mer satkärring än de andra, o det var menat som en komplimang :-)
                      vi har rätt att kräva lite ja o jag kräver bättre underhållning. ut med kajsa

Comment

Svar på inlägg av pilla, 2003-04-25 10:12
                        Svar på inlägg av Miss Mean, 2003-04-25 10:09
                        stå på dig Miss Mean!
                        du är inte mer satkärring än de andra, o det var menat som en komplimang :-)
                        vi har rätt att kräva lite ja o jag kräver bättre underhållning. ut med kajsa
                        !!!!!!

Comment

Om det så bara hade funnits en till som Kajsa hade nog Kajsa umgåtts med den personen och fått lite social respons.

Kajsa kommer vi med all säkerhet att få se mer av, tvivlar inte en sekund på detta, men inte i Fråga Olle, Hanna eller på krogshoww med Mr Brinken...

Comment

Svar på inlägg av Kenmaj, 2003-04-25 10:14
                            Om det så bara hade funnits en till som Kajsa hade nog Kajsa umgåtts med den personen och fått lite social respons.

Kajsa kommer vi med all säkerhet att få se mer av, tvivlar inte en sekund på detta, men inte i Fråga Olle, Hanna eller på krogshoww med Mr Brinken...
                            Nä, som sagt! Vi får nog aldrig se henne göra något roligt....

Comment

Svar på inlägg av Kenmaj, 2003-04-25 10:14

nä det blir väl i ett samhällsprogram där man ger råd om hur man sover bäst?
                              eller i ett bok-program?

Comment

Svar på inlägg av Miss Mean, 2003-04-25 08:57
                                Svar på inlägg av laphroaig666, 2003-04-25 08:48
                                Svar på inlägg av Miss Mean, 2003-04-25 08:23
                                ...Inte heller menar jag att vara elak mot Kajsa!
                                Jag bara måste fråga, vad är det som är så bra med Kajsa???
                                Varför vill svenska folket ha henne kvar i huset???
                                Personligen tycker jag att hon är jättetrist. Hon sover hela ju nästan hela tiden! Varför vill man se det?
                                Och allt hon säger ska låta så viktigt och intelligent, men är i själva verket bara dravel!
                                Kan någon förklara för mej vad som gör att Kajsa skulle vara en ev. vinnare?
                                Nu har jag i och för sig inte längre kajsa som vinnare, men du kan få ett svar ändå..

1.. Hon har varit mindre falsk än vissa och tagit fler konflikter-Jämför linda som alltid antingen tagit en konflikt med ngn som stöd bakom sig eller tagit konflikterna på fyllan..kajsa däremot har sagt till sjäv även nykter när hon irriterar sig på ngn,,

2. Linda/Lina har snackat skit om folk och sedan låtsats vara bästa vänner med personer efteråt,,-kajsa har också sagt saker men mer sällan i bikten, men sedan hållt sig undan dem vilket är ett ärligare människodrag,,,

3. Kajsa visade ju igår att hon faktist har humor när hon dribblande bort adam genom att försynt undra hur lätt det är att lära en ara att säga ett ord, när just denna ara på fem år bara lärt sig att säga några stycken och hon har även i andra tillfällen visat prov på humor..

Hon gör inte saker i huset som hon inte kan stå för efteråt, vilket i vissas ögon är en nackdel, men i mina ögon är kvaliteter en vinnare bör ha..Vill du ha fler skäl???
                                Ja, jag är inte övertygad.
                                För mej är en vinnare en person som är sej själv. Med fel och brister! En person som bjuder på sej själv och kan göra både misstag och bra saker i TV! En person som kan skratta åt sej själv och har självförtroende att stå för sinna misstag!
                                För mej känns det fegt att gå undan, vilket oxå är omöjligt när man lever unders dessa förutsättningar! Och för mej känns det som att kajsa blåser tittarna! Vi vill väl se ett bra underhållningprogram, inte någon som knappt pratar och bara sover.
                                Hon svär i TV och vågar stå för det,, Hon tar konflikter och kan uttrycka sian tankar i ett samtal vilket i mina ögon är mer värt än en tjugofemöresbimbo som fick oss att ironiskt minnas att minnesluckor fanns,, För mig är det inte underhållning att skratta åt en person utan med.. Det är fortfarande mer modigt att gå undan än att fegt försöka stå ut med personer vars moral hon tydligen inte gillade,, för mgi är falskt smilande och skitsnack bakom ryggen inte underhållning utan ngt det redan finns för mycket av i vårt samhälle,, Ja erkänner att jag gärna ser glada trevliga personer med humor,, men ytliga tomma personer som snarare för tankarna till en freakshow är inte underhållning det heller i mina ögon,, Kan väl fortsätta men trots allt kan jag förstå att du finner Kajsa rätt färglös och det är väl det

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X