Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jag menar inte något illa...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

att vi har olika mening om vilken moral deltagarna har eller skall ha som skiljer oss åt

Comment

Tänk om man skulle köra med samma argument när någon kritiserar Kajsa, som användes i försvaret för Linda ?

Ni är bara avundsjuka! (fniss)

Comment

Svar på inlägg av human, 2003-04-25 10:22

Tänk om man skulle köra med samma argument när någon kritiserar Kajsa, som användes i försvaret för Linda ?

ja det är jag, för jag har svåra sömnproblem. önskar jag kunde somna lika lätt som kajsa

Comment

Tänk Kajsa i final "Ja det var väl roligt det här" medan hon njuter av att ha vilat bort tiden utan en tanke på att hon varit med i ett TV-program.
          Danne kommer ha skitkul när han kommer ut. Kajsa kommer folk inte våga närma sig för de kanske inte passar henne att tala med.

Comment

Nån med litte vettiga åsikter, hon ser inte kön, hon är snäll mot alla, hon bråkar inte, skämmer inte ut sig, hon är smart. Visst hon sover la ganska mycke men det hör väll till...finns ju inte så mycke att göra där inne.

Comment

Svar på inlägg av human, 2003-04-25 10:22

Vi som gillar kajsa förstår att det kan finnas andra skäl att ogilla personer, även om det är ngn vi gillar själva,, Det kallas visst mognad och tyvärr ibland saknade majoriteten av Lindaförsvararna denna lilla men ack så viktiga egenskap..

Comment

Svar på inlägg av lillak0nstii, 2003-04-25 10:25
                Nån med litte vettiga åsikter, hon ser inte kön, hon är snäll mot alla, hon bråkar inte, skämmer inte ut sig, hon är smart. Visst hon sover la ganska mycke men det hör väll till...finns ju inte så mycke att göra där inne.
                Det kan väl vara kul att "göra bort sej" lite ibland!
                Och vore inte världen en mycket tristare plats om inte vi "såg kön"????
                Och så behöver man inte alltid vara snäll mot alla! Ibland är det bättre om man säger ifrån istället!!!
                Och på vilket sätt skulle Kajsa vara smartare än någon annan??? Har jag inte märkt!!!
                Och hur kommer det sej att alla de andra är vakna och sociala om det nu inte finns något annat att göra där inne???

Comment

Svar på inlägg av Miss Mean, 2003-04-25 10:40
                  Svar på inlägg av lillak0nstii, 2003-04-25 10:25
                  -----------------------------------------------------------------
                  Kajsa borde aldrig ställt upp i ett TV-program ihop med andra när hon dels inte vill bjuda på sig själv och dels bara vill umgås med dem som är precis som hon själv.
                  Hade hon inte umgåtts med Mattias i början hade hon varit ute ur huset redan. Hon rider bara på vågen att folk sammankopplar dem och nu kan de inte ändra sig.

Comment

Varför är målet att alla ska tycka lika?

"Inte övertygad"
                    "Ge mig bättre argument"

Det är väl härligt att alla kan hitta en person som man tycker bra om!

Alla kan inte älska alla!

Comment

Svar på inlägg av MånkanII, 2003-04-25 10:46

"Inte övertygad"
                      "Ge mig bättre argument"

Allt jag vill veta var vad det är som är så bra med Kajsa!
                      jag har inte hindrat någon från att ha olika åsikter, men ingens åsikt har hittills lyckats få mej att förstå vad som är så bra med henne!!!
                      var det något mer eller?

Comment

Svar på inlägg av Miss Mean, 2003-04-25 08:57
                        Svar på inlägg av laphroaig666, 2003-04-25 08:48
                        Svar på inlägg av Miss Mean, 2003-04-25 08:23
                        ...Inte heller menar jag att vara elak mot Kajsa!
                        Jag bara måste fråga, vad är det som är så bra med Kajsa???
                        Varför vill svenska folket ha henne kvar i huset???
                        Personligen tycker jag att hon är jättetrist. Hon sover hela ju nästan hela tiden! Varför vill man se det?
                        Och allt hon säger ska låta så viktigt och intelligent, men är i själva verket bara dravel!
                        Kan någon förklara för mej vad som gör att Kajsa skulle vara en ev. vinnare?
                        Nu har jag i och för sig inte längre kajsa som vinnare, men du kan få ett svar ändå..

1.. Hon har varit mindre falsk än vissa och tagit fler konflikter-Jämför linda som alltid antingen tagit en konflikt med ngn som stöd bakom sig eller tagit konflikterna på fyllan..kajsa däremot har sagt till sjäv även nykter när hon irriterar sig på ngn,,

2. Linda/Lina har snackat skit om folk och sedan låtsats vara bästa vänner med personer efteråt,,-kajsa har också sagt saker men mer sällan i bikten, men sedan hållt sig undan dem vilket är ett ärligare människodrag,,,

3. Kajsa visade ju igår att hon faktist har humor när hon dribblande bort adam genom att försynt undra hur lätt det är att lära en ara att säga ett ord, när just denna ara på fem år bara lärt sig att säga några stycken och hon har även i andra tillfällen visat prov på humor..

Hon gör inte saker i huset som hon inte kan stå för efteråt, vilket i vissas ögon är en nackdel, men i mina ögon är kvaliteter en vinnare bör ha..Vill du ha fler skäl???
                        Ja, jag är inte övertygad.
                        För mej är en vinnare en person som är sej själv. Med fel och brister! En person som bjuder på sej själv och kan göra både misstag och bra saker i TV! En person som kan skratta åt sej själv och har självförtroende att stå för sinna misstag!
                        För mej känns det fegt att gå undan, vilket oxå är omöjligt när man lever unders dessa förutsättningar! Och för mej känns det som att kajsa blåser tittarna! Vi vill väl se ett bra underhållningprogram, inte någon som knappt pratar och bara sover.
                        Snälla missmean!!!
                        Du säger att Du inte är övertygad och räknar upp saker som Du vill att en vinnare skall ha -
                        1. skall vara sig själv med fel och brister - Det är väll Kajsa om någon, hon kan ju inte vara mera sig själv än det hon är - naturnära.
                        2. Bjuder på sig själv - Kajsa igen! Kolla bara hennes dans stil hennes torra humor och inte rädd att görabort sig.
                        3. Misstag - OK ingen är fullkomlig , men om man skall tro alla KRITIKER på forumet - så har även gjort misstag och då är det ju bra!!!
                        4. Sälvförtroende - Ja det har ju Kajsa, Skratta åt sig själv? Ja det gör ju inte ens Linda!
                        Stå för sina misstag - ja det har jag hört att hon erkänt sina misstag - de hon gjort!
                        FEL ATT GÅ UNDAN!!! Vem skulle inte göra det i en sådan sittuation som dom lever under!!! Jag tror inte att man i den sittuation

Comment

millior!
                          Kajsa är inte kul!
                          Inget party!
                          Inget spännade!
                          Inget intressant!
                          Så är det bara!
                          så varför i hela fridens namn ska hon vinna eller ens gå till final???

Comment

Svar på inlägg av Miss Mean, 2003-04-25 10:48
                            Svar på inlägg av MånkanII, 2003-04-25 10:46

"Inte övertygad"
                            "Ge mig bättre argument"

Allt jag vill veta var vad det är som är så bra med Kajsa!
                            jag har inte hindrat någon från att ha olika åsikter, men ingens åsikt har hittills lyckats få mej att förstå vad som är så bra med henne!!!
                            var det något mer eller?
                            Nej majoriteten av oss har svårt att förstå dina argument också,, ibland då man har olika syn på livet så ser man även olika på de kvaliteter man värdesätter hos människor.. Du värdesätter tydligen vad jag anat mig till yta före substans.. och vad det gäller information borde du tillhöra de som bara står ut med lättsmält infotainment inget fel i det,,,Underhållning gillar jag också men det är inte allt i livet,,,,

Comment

Svar på inlägg av Miss Mean, 2003-04-25 10:57
                              millior!
                              Kajsa är inte kul! - Skrattar högt åt hennes TORRA humor och Regn dans!
                              Inget party!- Hon partar med måtta, utan att spy och skälla och grina!
                              Inget spännade! - Lite spänning kan hon väll åstakomma - även om det inte blir i sänghalmen!!
                              Inget intressant! - Vadå inte intressant?? Hennes dans!!
                              Så är det bara! - Ja har man sin åsikt så kan man ju inte ändra den - då är man ju falsk eller vad brukar forumskrivarna skriva??
                              så varför i hela fridens namn ska hon vinna eller ens gå till final??? - Hon är en av de ärligaste i huset - Take it or leave it!!!

Comment

Svar på inlägg av millior, 2003-04-25 11:49
                                Svar på inlägg av Miss Mean, 2003-04-25 10:57
                                millior!
                                Kajsa är inte kul! - Skrattar högt åt hennes TORRA humor och Regn dans!
                                Inget party!- Hon partar med måtta, utan att spy och skälla och grina!
                                Inget spännade! - Lite spänning kan hon väll åstakomma - även om det inte blir i sänghalmen!!
                                Inget intressant! - Vadå inte intressant?? Hennes dans!!
                                Så är det bara! - Ja har man sin åsikt så kan man ju inte ändra den - då är man ju falsk eller vad brukar forumskrivarna skriva??
                                så varför i hela fridens namn ska hon vinna eller ens gå till final??? - Hon är en av de ärligaste i huset - Take it or leave it!!!
                                jag tror att jag "leavar" det...

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X