Jag hoppas verkligen att TRÅK-KAJSA inte kommer till final... fy 17.. forsätter man kolla på BB och Kajsa.. lär man väl hamna i koooooooma... snaaark!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Final...
Collapse
X
-
Final...
Svar på inlägg av Hana, 2003-04-25 08:32
Jag håller stenhårt på Kajsa..men,hon får skärpa sig när det gäller att ligga och sova..annars vinnerJag hoppas verkligen att TRÅK-KAJSA inte kommer till final... fy 17.. forsätter man kolla på BB och Kajsa.. lär man väl hamna i koooooooma... snaaark!
hon inte!
- Comment
Comment
-
Final...
jag tycker att hon har varit totalt färglöshela programmet.. men Uddevalla... helt OK att du håller på henne, no offence... men jagtycker att det borde vara nån mer med lite personlighet än Pretto Kajsa... som vinner... tyvärr.. hon är mer trolig etta på min Shit list än Hit list..
- Comment
Comment
-
Final...
Svar på inlägg av pepparkaksgubben, 2003-04-25 08:42
Håller med dig FULLSTÄNDIGT!!Det absolut sämsta tänkbara läget är om Larssa åker ut nästa gång...
Kajsa och Micke är definitivt INTE värda en finalplats!
BB2003 artar sig till att bli det största fjaskot i dokusåpa-historien!!!
- Comment
Comment
-
Final...
Svar på inlägg av 69eyes, 2003-04-25 08:47
såg det... jo, men hennes anhängare verkar ju upphetsade av det??? Det kan är en ny böjelse.. ååhh... vad snyggt hon sover.. den där gäspningen.. den var sexig den.. intelligent..?igår när dom visade kajsa i bikten hon tänkte ju somna dit satt bara där o gäspade så käkan höll på gå ur led.
- Comment
Comment

Comment