Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sämsta hittills!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sämsta hittills!

Vilken kass liveshow igår! Antagligen har detta redan diskuterats, men jag måste få säga mitt. Programmet var riktigt dåligt, de "glömde" ju en massa saker, som att visa nomineringen för Linda, tala om att Johan var en mullvad och var det någon som tyckte att bilderna från hennes tid i huset var representativa??? Mest gull med Micke, ju! *suck* Ja, usch, det var riktigt kass alltihop. Tom Adam verkade lite avslagen. Det enda som var kul var när hunden skulle rulla runt o Micke inte ens fick honom att intressera sig för hundgodiset.

Sämsta hittills!

Jag vet inte vad det var som tog sån tid i programmet igår eftersom jag tycker inte att det var så mycket som visades?

Förut har dom hunnit visa mer fastän det t.o.m. har varit avbrott....

Comment

Sämsta hittills!

Jag har full respekt att de inte visade allt i TV igår. Vad finns det för anledning att se Linda knäckas fullständigt inför alla tittare. Hon kommer att få se både nomineringar och sanningen om Jonas tids nog.
      Lycka till Linda, hoppas du nu kan få ordning på ditt liv och på riktigt få njuta av livets goda.

Comment

Sämsta hittills!

Varför ska det vara annorlunda när det gäller Linda? Jag ville inte att hon skulle knäckas, men alla andra har fått se vem som nominerade dem och BB har ju sagt att alla som lämnar huset ska få veta om mullvaden! Adam frågade ju både Lindas o Kajsas vänner hur de trodde at de skulle reagera på avslöjandet och se'n bara struntar de i att berätta! Känner mig lite lurad.

Comment

Sämsta hittills!

Svar på inlägg av piraten1, 2003-04-25 08:48
          Jag har full respekt att de inte visade allt i TV igår. Vad finns det för anledning att se Linda knäckas fullständigt inför alla tittare. Hon kommer att få se både nomineringar och sanningen om Jonas tids nog.
          Lycka till Linda, hoppas du nu kan få ordning på ditt liv och på riktigt få njuta av livets goda.
          Precis!
          Hur mycket ska svenska folket få "gotta " sig i...

Comment

Sämsta hittills!

De andra deltagarna kan ta såna saker med en klackspark men inte Linda det har vi ju kunnat konstatera under veckorna som gått.

Comment

Sämsta hittills!

Svar på inlägg av piraten1, 2003-04-25 08:48
              Men sanningen om Jonas borde hon iaf fått höra.. Det gör väl varken till eller ifrån.. För är hon så skör att hon skulle bryta ihop om hyfsat harmlöst en Skådespelare drar sin hamletmonolog så skulle väl BB slitit ut henne från the house tidigare,,,

Comment

Sämsta hittills!

Att dom inte avslöjade Jonas kan jag förstå, dom vågade inte, psykologen har nog sagt ifrån. Men nomineringarna vore väl inte så farligt?

Comment

Sämsta hittills!

BB borde ha tagit ut Linda tidigare. Har ingen förståelse alls hur man kan låta någon förnedra sig så mycket som Linda fick göra utan att ageran.

Comment

Sämsta hittills!

Svar på inlägg av human, 2003-04-25 08:55

Att dom inte avslöjade Jonas kan jag förstå, dom vågade inte, psykologen har nog sagt ifrån. Men nomineringarna vore väl inte så farligt?
                    Exakt, det var ju inte Micke som nominerade henne, inga överraskningar precis.

Comment

Sämsta hittills!

Vaddå gotta sig? Det här är ju ett tv-program som dom sökt sig frivilligt till. Ingen gull gull bur där vi ser några göra bort sig för att man sedan ska tycka synd om dom.

Tycker BB särbehandlat Linda från första början.

Comment

Sämsta hittills!

Svar på inlägg av human, 2003-04-25 08:41

Jag vet inte vad det var som tog sån tid i programmet igår eftersom jag tycker inte att det var så mycket som visades?

Förut har dom hunnit visa mer fastän det t.o.m. har varit avbrott....
                        Man kan inte hinna så mycket på en halvtimme. Reklamen och trailers gör ju att man hinnerfika fyra ggr under programmet.

Comment

Sämsta hittills!

Svar på inlägg av human, 2003-04-25 08:55

Nomineringarna är väl mer personligt riktade mot henne speciellt för ngn som har sänt behov av att bli älskad och sedd och skulle därmed sårat mer.. Skådisen därmed är inte riktad specifikt mot henne och skulle dessutom kunnat lyft henne om hon hade fått höra att hon var Johans favorit av deltagarna därinne,,,För att ha folk som gillar henne har ju hela tiden visat sig viktigt för henne eller??

Comment

Sämsta hittills!

det ska vara lika för alla och det gäller även linda. bb tappar alltmer i min ögon.

Comment

Sämsta hittills!

Allt man vill ha är en någorlunda jämlik behandling av deltagarna...
                              Näppeligen.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X