Announcement

Collapse
No announcement yet.

Se till så att rätt person vinne

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Svar på inlägg av busiga busan, 2003-04-25 09:36
    Danne är ende tänkbare vinnaren! Han har varit några få dagar mindre än de andra men bär hela programmet.
    --------------------------------
    Det rör sig faktiskt om minst 2 veckor som ahn varit mindre i huset och detta gör en del tycker jag
    Exakt, Larsa och Cajsa har varit med från början. Danne hade aldrig kommit in i huset om inte Patrik fått ångest och stuckit!

Comment

Inte Micke, Inte Micke, Inte Micke, Inte Micke, Inte Micke, Inte Micke, Inte Micke, Inte Micke, Inte Micke, Inte Micke, Inte Micke, Inte Micke, Inte Micke, Inte Micke, Inte Micke, Inte Micke, Inte Micke, Inte Micke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Svar på inlägg av Pim, 2003-04-25 09:27
        Danne är ende tänkbare vinnaren! Han har varit några få dagar mindre än de andra men bär hela programmet.
        Det kan inte vara så att man ska kunna vila sig till vinst (Kajsa) eller att man p.g.a. att man är åsiktsbefriad (Larssa) och därmed oförarglig glider med till slutet.
        Båda dessa bleka personer är glömda så fort BB är slut.
        Danne kommer vara kung länge!
        Det där med att inte ha nån åsikt har ju funkat ypperligt i andra dokusåpor t.ex. Robinsson, tyvärr så är det väl en grej som funkar. Men jag förstår ditt resonemang. Hade nån rättvisa fått råda så skulle Mattias varit en klar vinnare.

Comment

Asså alla som klagar på linda kan ju ta en titt på sig själv.. det låter som ni e jävligt avundsjuka på linda! om hon vill ha silikon så låt henne ha det.. !! MesaR

Comment

Kajsa kommer att vinna,tvåa blir Danne,sen de andra två är inte ens lönt att ödsla tankar på.

Comment

Svar på inlägg av kattmamman, 2003-04-25 13:18
              Kajsa är den värdiga vinnaren,och nu blir det promenadseger!
              Jag tror att Danne kommer tvåa, men vill ha Larssa där.

Micke får/ska åka hem nästa gång!
              Promenadseger är rätt ord för Kajsa för den människan rör sig väl aldrig snabbare än i promenadtakt. Någon värdig vinnare är hon absolut inte!

Comment

DDDAAANNNNEEE ÄR SÅ JÄVLA VÄRDIG VINNARE OCH KUNG

Comment

1 DANNE ( Han är ju så jäkla rolig)
                  2 LARSSA
                  3 KAJSA
                  4 MICKE

Comment

DANNE ÄR HU VÄRDIG SOM HELST!! Enda anledningen att man tittar ju! Man bara väntar på alla fenomela grodor och klokheter som skall hoppa ur hans gap! Kajsa har varit ok men Danne vid final som segrare kommer att bli ett bättre avslut än hukande Kajsa som kanske säger: RAP och "tack för visat förtroende". Sedan är det slut...Eh! Nej en GRANDE FINALE kräver en stor artist!

Comment

Svar på inlägg av KATTASTROFEN, 2003-04-25 13:29
                      DANNE ÄR HU VÄRDIG SOM HELST!! Enda anledningen att man tittar ju! Man bara väntar på alla fenomela grodor och klokheter som skall hoppa ur hans gap! Kajsa har varit ok men Danne vid final som segrare kommer att bli ett bättre avslut än hukande Kajsa som kanske säger: RAP och "tack för visat förtroende". Sedan är det slut...Eh! Nej en GRANDE FINALE kräver en stor artist!
                      Hi hi,,,du har sååå rätt!

Comment

rätt person!?ja hur ska de gå till?

Comment

Tro är att icke veta, jag tror ändå jag.
                          Tror att nästa nominering kommer se ut så här:
                          Kajsa 2p till Micke 1p till Danne
                          Larssa 2p till Kajsa 1p till Micke
                          Danne 2p till Kajsa 1p till Larssa
                          Micke 2p till Kajsa 1p till Larssa

Det kan hända att Larssa ger sin 1:a till Danne - ger han den till Micke sitter Micke mot Kajsa, annars får alla tre killar 2p var totalt... Och hur avgörs det då? Blir alla nominerade kanske?
                          Intressant att spekulera
                          Jag hoppas Danne vinner numera, han är rak ärlig och orädd, det är iof Kajsa också, men hon är lite för snäll känns det som. Att Danne kommit in som joker känns inte tycker jag.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                          Working...
                          X