" Stora skandaler i BB huset. Kajsa har lämnat sängen".
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Aftonbladet imorgon...
Collapse
X
-
Aftonbladet imorgon...
Att de inte skickar in en läkare i huset som kan ta ett blodprov på den där Kajsa! allt kan ju inte stå rätt till om man är sådär trött hela tiden!!!
Och är det så att hon är fullt frisk så är det jäkligt taskigt av henne att blåsa tittarna på underhållning genom att sova sej genom programet!!!
- Comment
-
Aftonbladet imorgon...
Svar på inlägg av Miss Mean, 2003-04-25 09:27
Om ni har följt programmet så kanske ni minns att Kajsa nästan svimmade i ett av avsnitten. Det berodde på näringsbrist. Hon får tillskott nu..eftersom hennes kropp kräver det ....Att de inte skickar in en läkare i huset som kan ta ett blodprov på den där Kajsa! allt kan ju inte stå rätt till om man är sådär trött hela tiden!!!
Och är det så att hon är fullt frisk så är det jäkligt taskigt av henne att blåsa tittarna på underhållning genom att sova sej genom programet!!!
- Comment
Comment
-
Aftonbladet imorgon...
Svar på inlägg av östersundbb, 2003-04-25 09:35
Det där är också något jag inte förstår!Svar på inlägg av Miss Mean, 2003-04-25 09:27
Om ni har följt programmet så kanske ni minns att Kajsa nästan svimmade i ett av avsnitten. Det berodde på näringsbrist. Hon får tillskott nu..eftersom hennes kropp kräver det ....Att de inte skickar in en läkare i huset som kan ta ett blodprov på den där Kajsa! allt kan ju inte stå rätt till om man är sådär trött hela tiden!!!
Om det nu är så att alla där inne har gått upp i vikt så betyder det ju att de får ordentligt med mat, eller hur?!!
Hur kan då Kajsa ha näringsbrist???? Ingen annan har ju det!
Det är väl bara för henne att äta mer då?
Och är det så att de handlar skräpmat så får de ju skylla sej själv! är man som kajsa 22år så borde man ju kunna ha bättre koll på sina matvanor än så! särskilt som hon verkar ha något "näringsproblem" oxå!!!
Vem tar han dom hennes kost hemma??? Bor hon hemma hos mamma eller vad??? Inte kan hon jobba och försörja sej själv med dessa sovvanor i allafall! jag skulle då inte anställa henne...
- Comment
Comment
-
Aftonbladet imorgon...
Mne snälla nån.. Kajsa lider av en av de allvarligaste allergierna.. laktosintolerans.. pyttsan.. ! Hare själv det.. och jag lider baske mig inte av vare näringsbrist, lågt blodsocker, sömnrubbningar.. (OK; om jag ska vara liiite snäll.. så befinner jag mig inte i BB huset.. ) men sluta dalta så försbaskat med henne !! Hon är lat!
Hon är helt enkelt en självupptagen egoist!
- Comment
Comment
-
Aftonbladet imorgon...
Svar på inlägg av Hana, 2003-04-25 09:52
Och laktosintolerans visar sig på exakt samma sätt på varje människa som har den diagnosen?Mne snälla nån.. Kajsa lider av en av de allvarligaste allergierna.. laktosintolerans.. pyttsan.. ! Hare själv det.. och jag lider baske mig inte av vare näringsbrist, lågt blodsocker, sömnrubbningar.. (OK; om jag ska vara liiite snäll.. så befinner jag mig inte i BB huset.. ) men sluta dalta så försbaskat med henne !! Hon är lat!
Kajsa egoist?
Har du sovit dig igenom BB?
- Comment
Comment
-
Aftonbladet imorgon...
Svar på inlägg av Kenmaj, 2003-04-25 10:01
Nej, JAG har inte sovit mig i genom BB.. det finns VISSA andra inne i huset som gjort det!!Svar på inlägg av Hana, 2003-04-25 09:52
Och laktosintolerans visar sig på exakt samma sätt på varje människa som har den diagnosen?Mne snälla nån.. Kajsa lider av en av de allvarligaste allergierna.. laktosintolerans.. pyttsan.. ! Hare själv det.. och jag lider baske mig inte av vare näringsbrist, lågt blodsocker, sömnrubbningar.. (OK; om jag ska vara liiite snäll.. så befinner jag mig inte i BB huset.. ) men sluta dalta så försbaskat med henne !! Hon är lat!
Kajsa egoist?
Har du sovit dig igenom BB?
Och, nej, alla har inte samma symptom säkert vid l-intolerans men jag köper baske mig inte hennes symptom.. eller så är hon ett medicinskt under... (vilket jag tror mer och mer på...)
- Comment
Comment

Comment