..vet inte hur mycket skit jag läst om Linda här på Forumet. Sent ska dårarna vakna
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Fan vad ni vänder lätt....
Collapse
X
-
Jag har inte vänt, inte rubbat mig en mm sedan dag 3 då jag fick nog av egospektaklet med stora personliga problem som aldrig skulle fått satt sin fot i huset.
En remiss till psyk däremot hade varit på sin plats.
Kajsa har jag haft som favorit från början så kappan sitter där den alltid har suttit.
- Comment
Comment
-
Jag har tyckt att kajsa är en tönt från första början (och det tycker jag fortfarande), Larssa är fortfarande min favorit. Vad gäller Linda så tycker jag mest synd om henne... hon har fått mer skit än hon förtjänar.. Micke.. njaa.. ingen favorit nån gång, däremot tycker jag Danne börjat växa mer å mer..
- Comment
Comment
-
Men hallå!
Du ska väk bara vara glad att en del av mänskigheten som först tycker en sak, har förståndet att ändra sig om man ser att första intrycket inte stämmer!
Orsaken ttill min vändning är att jag ser att Linda är "mindre frisk" och att det är SYND om henne.
Jag törs inte säga vad jag tycker om BB som släppte in henne...
- Comment
Comment
-
Vem har vänt?
Linda skulla aldrig ha varit med och det sågs jag relativt snabbt.
Kajsa ska vinna, inget snack om saken.
Vissa av oss kan konsten att sluta tala när personen avlägsnat sej - Linda är ute och jag kan inte höra grodorna som slinker ur henne mera. Tack o lov!
- Comment
Comment
-
Har hela tiden sagt att linda har vissa delar i sin personlighet som jag inte gillar samt har en livsåskådning jag inte delar och det är en av anledningarna till att jag ville ha ut henne.. En annan anledning är att jag inte tyckt att hon verkat må bra och av den anledningen ockå bör röstas ut,, Även nämnt att jag anat fina sidor under hennes ytlighet och att hon om hon mognar mycket väl kan visa sig vara en fin tjej,, För det är ju inte bara hon som gått på alla myter om vårt tids sjuka skönhetsideal och att man kan göra allt för att uppnå det idealet,,,
- Comment
Comment
-
Svar på inlägg av Timotej, 2003-04-25 09:36
En dåre är snarare ngn som aldrig modifierar sin uppfattning.. Att stundom ändra uppfattning gör att ett samhälle går framåt,, Jag menar en gång trodde ju folk att jorden var platt om de skulle stått fast vid det skull vi fortfarande vara rädda för att resa för långt och falla över jordkanten,,,Men nu menar du att om man inte gillar Linda är en dåre,, om man ändrar sig och skulle börja gilla LInda är man också en dåre,, Är man då en halvdåre om man hela tiden gillat LInda????? Bara undrar vad menar du nu????..vet inte hur mycket skit jag läst om Linda här på Forumet. Sent ska dårarna vakna
=O)
- Comment
Comment
-
Svar på inlägg av laphroaig666, 2003-04-25 10:51
Varför är du så klok? :o)Svar på inlägg av Timotej, 2003-04-25 09:36
En dåre är snarare ngn som aldrig modifierar sin uppfattning.. Att stundom ändra uppfattning gör att ett samhälle går framåt,, Jag menar en gång trodde ju folk att jorden var platt om de skulle stått fast vid det skull vi fortfarande vara rädda för att resa för långt och falla över jordkanten,,,Men nu menar du att om man inte gillar Linda är en dåre,, om man ändrar sig och skulle börja gilla LInda är man också en dåre,, Är man då en halvdåre om man hela tiden gillat LInda????? Bara undrar vad menar du nu????..vet inte hur mycket skit jag läst om Linda här på Forumet. Sent ska dårarna vakna
=O)
- Comment
Comment
-
Svar på inlägg av MånkanII, 2003-04-25 10:53
Ständigt drickande av alkoholhaltiga drycker av singlemalt karaktär=O)Svar på inlägg av laphroaig666, 2003-04-25 10:51
Varför är du så klok? :o)Svar på inlägg av Timotej, 2003-04-25 09:36
=O)
- Comment
Comment

Comment