Jaha. Då är ni väl nöjda nu då alla Linda-hatare. En sak är då säker; det kommer att bli j*vligt skönt att slippa se ert patetiska klankande på henne här på forumet. Nu kanske ni äntligen kan hålla k*ft.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bedrövligt
Collapse
X
-
Bedrövligt
Är inte Linda hatare men tycker det var rätt att hon fick åka hem. Läs tidningarna idag om hur dåligt hon mår nu när hon fått veta sanningen om vissa skaer.
Sen hade Linda varit smart så hade hon inte nominerat ut sina vännior Malin,Marika och Lina.
Hon kunde klaarat sig med jälp av dessa tre tjejer
- Comment
Comment
-
Särbehandlad!
Svar på inlägg av ModestyBlaise, 2003-04-25 09:44
Och Expressen är ju en välrenommerad kvalitetstidning som alltid enbart beskriver korrekta uppgifter med kontrollerade fakta???Varför blev/blir Linda behandlad på annat sätt än de andra utröstade deltagarna? Hennes klipp innehöll nästan bara fina saker,jämför med de andra,vad de fått se. Och Expressen skriver så här:
" På grund av händelserna i huset har Kanal 5 vidtagit extraordinära åtgärder vad gäller Linda Rosing."
Löjligt!
- Comment
Comment
-
Särbehandlad!
Modesty:
De visade en sexscen, de visade en "klämkäck" tjej, de visade minst ett bråk, de visade vissa tokigheter men givetvis inte allt och kanske främst inte vissa fylle-scener. Är just dessa du saknade? Eller vad saknade du så du skulle bli nöjd?
- Comment
Comment
-
Särbehandlad!
jag misstänker att et fattar att hon är i så dåligt skick psykiskt att de inte vågade visa mer. Hoppas att psyykologerna tar hand om henne ordentligt - och att hon får hjälp med alla sina problem - även de , och kanske framförallt de, som hon haft innan BB. Hon är ju ett vrak känsolomässigt...
- Comment
Comment
-
Särbehandlad!
Svar på inlägg av Celia, 2003-04-25 09:52
Förstår inte varför BB inte tog ut henne från huset tidigare.jag misstänker att et fattar att hon är i så dåligt skick psykiskt att de inte vågade visa mer. Hoppas att psyykologerna tar hand om henne ordentligt - och att hon får hjälp med alla sina problem - även de , och kanske framförallt de, som hon haft innan BB. Hon är ju ett vrak känsolomässigt...
Ah förlåt, Jag glömde. Hur skulle de annars ha fått in några pengar på videoklippen.
- Comment
Comment
-
Särbehandlad!
Svar på inlägg av Sponken, 2003-04-25 09:54
Förstår inte att de tog med henne från första början.Svar på inlägg av Celia, 2003-04-25 09:52
Förstår inte varför BB inte tog ut henne från huset tidigare.jag misstänker att et fattar att hon är i så dåligt skick psykiskt att de inte vågade visa mer. Hoppas att psyykologerna tar hand om henne ordentligt - och att hon får hjälp med alla sina problem - även de , och kanske framförallt de, som hon haft innan BB. Hon är ju ett vrak känsolomässigt...
Ah förlåt, Jag glömde. Hur skulle de annars ha fått in några pengar på videoklippen.
Att hon överhudtaget slank igenom "psykologerna" är för mig en gåta.
- Comment
Comment
-
Särbehandlad!
Svar på inlägg av Kenmaj, 2003-04-25 09:58
Håller med.Svar på inlägg av Sponken, 2003-04-25 09:54
Förstår inte att de tog med henne från första början.Svar på inlägg av Celia, 2003-04-25 09:52
Att hon överhudtaget slank igenom "psykologerna" är för mig en gåta.
Sagt på Castingen.
-Jaha Linda. Varför vill du gå in i Big Brother Huset?
-För att jag vill reda upp mitt liv och lära känna mig själv. BB är min stora chans till framgång.
- Comment
Comment
-
Särbehandlad!
Svar på inlägg av ModestyBlaise, 2003-04-25 09:44
Är det så konstigt att hon får extraordinära åtgärder med tanke på den hatkampanj som förts av vissa!!!??? Det är väl bara bra att BB tar sitt ansvar i det hela så att inte människan blir helt knäckt!Varför blev/blir Linda behandlad på annat sätt än de andra utröstade deltagarna? Hennes klipp innehöll nästan bara fina saker,jämför med de andra,vad de fått se. Och Expressen skriver så här:
" På grund av händelserna i huset har Kanal 5 vidtagit extraordinära åtgärder vad gäller Linda Rosing."
Löjligt!
- Comment
Comment
-
Särbehandlad!
Enligt Expressen eller om det var aftonbladet så fick hon reda på allt som hade visats om henne samt vad som hade skrivits i tidningarna. Hon fick som tur var inte höra det under direktsändningen utan senare under sin diskussion med psykologen.
- Comment
Comment

Comment