Announcement

Collapse
No announcement yet.

Linda tribut tråd, ej ironi

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Linda tribut tråd, ej ironi

Tycker att det är mer än rätt att även Linda får en tribut tråd! Det är mer än rätt att hon får lite av vår positiva energi nu när hon har lämnat BB eftersom vi alla har roat oss på hennes bekostnad med råa skämt som jag vet inte blir lätta för henne att ta.
    Jag har inte alltid tyckt om det Linda gjort i huset eller hennes värderingar i livet. Men jag respekterar henne.
    Det är säkert många här inne som ser på Linda med mer än enbart föraktfulla ögon. Jag gör inte det. Och har aldrig gjort.
    Tack Linda för din medverkan i Big Brother. Tack för alla roliga stunder du gav oss och tack för otroligt bra BB tv. Nu kommer tyvärr BB bli heldött. Hade inte Linda varit där den sista tiden tror jag personligen inte jag hade tittat. Uppdragen detta år har ju bara varit såååååå roliga. NOT!
    Slutligen vill jag säga att jag har ändrat uppfattning om vem jag tycker ska vinna och faktum är att jag bara äääääälskar Danne.

Håller med dej helt...Linda är värd en tribut tråd som alla andra....Hon är säkert en jättego tjej som behöver lite hjälp med att hitta rätt i livet...Lycka till i framtiden Linda.....

Comment

Tack Linda för den underhållningen du skapat i TV! Vi är många som hejade på dig.

Lycka till i framtiden

Comment

Ja!Lycka till Linda!!!
        Och lycka till med kärleken!!! Hoppas hon hittar någon som uppskattar henne mer än Micke gör!!!

Comment

bra skrivet!!!!

Comment

Linda, du var mest värd att vinna. Du har en underbar personlighet och jag önskar dig allt gott i framtiden.

Comment

Linda kanske inte alltid uppförde sej så bra...Men jag tror att hon som Jonas/Johan sa har ett hjärta av guld..Lycka till i framtiden Linda....

Comment

Jag hoppas Linda omvärderar och omprioriterar efter att noga ha tittat på BB..

Comment

Kan tyvärr inte hålla med dig om att Linda var underhållning.... Men unnar henne likväl denna tråd,,,,,,,,=O)

Comment

GO LINDA!! DU ÄR OCH VAR EN AV DOM ROLIGARE I HUSET!
                    NU HAR VI BARA DEN DÖDA OCH TRÅKIGA BOHEMEN KAJSA!
                    LÄSA SOVA...LÄSA SPV...OSV.....
                    COPYCAT LARSSA...SUCK...
                    TUR DANNE E KVAR...

Comment

Jag hade hoppats på att Linda skulle få vara kvar ända till finalveckan.
                      Jag sörjer att denna varmhjärtade tjej åkte ut igår!

Nu är det bara frk tråk SKALMAN som finns kvar... Ligg och läs fram till finalen så ALLA ser vilken osocial tråka hon är!

Jag hoppas att Linda får all hjälp hon behöver nu när hon har kommit ut (med tanke på dagens artiklar i dagspressen) !

Comment

Asg Arja Sarja..undebar liknelse med Kajsa..Hon maste ha mat och sovklockan med sig in i huset...
                        Du ar dunderskon Arja Sarja!!!

Comment

Svar på inlägg av Miss Mean, 2003-04-25 09:56
                          Ja!Lycka till Linda!!!
                          Och lycka till med kärleken!!! Hoppas hon hittar någon som uppskattar henne mer än Micke gör!!!
                          Ja jag hoppas verkligen hon får upp ögonen och inser vilken Micke egentlgen är..Han vill ha makt över henne. Men jag är beredd att tro att det får hon med hjälp av sina tjejkompisar i studion....dom trodde inte alls att det skulle hålla....och det kan ju bero på allt skitsnack han har kört bakom ryggen på henne.

Comment

Lycka till med livet Linda. Glöm inte att du som alla annat liv - är ovärderligt!

Comment

Linda lycka till bry dig inte om det som varit utan var glad för det som komma blir.
                              En eloge till dig som haft det jobbigt både i och utanför huset

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X