Announcement

Collapse
No announcement yet.

Det lönar sig...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det lönar sig...

Svar på inlägg av Myrla, 2003-04-25 10:36
    Svar på inlägg av PissedLilSis, 2003-04-25 10:33
    Svar på inlägg av Myrla, 2003-04-25 10:31
    Jag skulle inte kalla Kajsas beteende för normalt.
    Kanske inte i din värld
    Nä, i min värld är det inte normalt att sova bort sin tid.
    Är du instängd i ett hus med människor du aldrig skulle umgås med ute i verkliga livet?

Och Kajsa gör faktiskt mer än att sova, BB vill att tittarna ska tro detta, de senaste två veckorna har de kämpat som djur att få med varje liten gäspning.

Comment

Det lönar sig...

Som man kan se på procenten får fler och fler upp ögonen för vem som bär programmet, nämligen Danne.
      Schysst och kul och med en härlig distans till sig själv, till skillnad mot Kajsa.
      Programmets vinnare hur det än går.

Comment

Det lönar sig...

Tycker detsamma Pim :-)

Comment

Det lönar sig...

Svar på inlägg av GerSnartUpp, 2003-04-25 10:37
          Svar på inlägg av Myrla, 2003-04-25 10:35
          Svar på inlägg av Kenmaj, 2003-04-25 10:31
          Tanken har aldrig slagit dig att det är kameramännen som hellre zoomar in på Lindas tuttar, duschning, spegling, finnklämning, tandborstning, fixa med håret, måla på läppglans och tuggande?

Tack och lov har vi nu sett nog av detta.

Jag tror knappast det är så faktiskt. Faktum är ju att Linda har varit roligare att titta på än Kajsa. Berätta för mig vad Kajsa gjort de senaste två veckorna? Det känns som om hon gjort precis samma sak varje dag. Förutom när papegojan smakade på hennes finger förstås.
          I ärlighetens namn kan jag inflika att jag finner det ganska intressant att lyssna på Kajsas resonemang som stundom dyker upp. Jag tror vidare att det är brist på samtlaspartners för Kajsa som gör att vi inte får mer av den varan. Micke kan ibland matcha Kajsa i detta.
          Det är så himla löjligt det här med att Kajsa skulle sakna samtalspartners i huset!!! vad fasen då för!!! de är ju fyra stycken där inne som inte har mycket annat för sej än prata!!! varför kan hon inte prata med dem???

Comment

Det lönar sig...

Svar på inlägg av Myrla, 2003-04-25 10:36
            Svar på inlägg av PissedLilSis, 2003-04-25 10:33
            Svar på inlägg av Myrla, 2003-04-25 10:31
            Jag skulle inte kalla Kajsas beteende för normalt.
            Kanske inte i din värld
            Nä, i min värld är det inte normalt att sova bort sin tid.
            Eller koka maten, spela backgammon med grabbarna, leka med hundarna, prata med de andra?
            I din värld är bara hysteriska utbrott o grål med pojkvännen vanligga. All rightie - det är din värld det. Definitivt inte min.

Comment

BERÄTTA OM JONAS?

Nej just det. De gjorde de inte igår va?

Comment

HUR KAN KAJSA VA POPULÄRAST?

Exakt min fråga oxå! hur kan man vara favorit utan att göra något! hon förtjänar inte att vinna.

Comment

kanske pga hon är som hon är, gör sig inte till, inga krusiduller, är ärlig, självständig och snackar inte skit om någon

Comment

Svar på inlägg av syster, 2003-04-25 10:51
                    kanske pga hon är som hon är, gör sig inte till, inga krusiduller, är ärlig, självständig och snackar inte skit om någon
                    Hur kan du veta att hon inte gör sej till? hon kanske låssas sova...
                    och vad menar du med självständig? att hon inte delar säng med någon eller?

Comment

när hon är vaken är hon trevlig och precis så bra som jag skrev i mitt förra inlägg, jag håller tummarna för kajsa, kajsa ska vinna big brother

Comment

Svar på inlägg av Miss Mean, 2003-04-25 10:52
                        Svar på inlägg av syster, 2003-04-25 10:51
                        Hur kan du veta att hon inte gör sej till? hon kanske låssas sova...
                        och vad menar du med självständig? att hon inte delar säng med någon eller?
                        hon står för det hon tycker, byter inte åsikt bara för att vara bekväm

Comment

Jag tycker att Kajsa verkar vara en vettig tjej med bra värderingar, men man kan ändå inte bortse från det faktum att hon inte gör speciellt rolig TV.

Comment

kajsa kommer kanske synas mera i rutan nu när de blivit en färre

Comment

Danne är årets vinnare även om torra Kajsa är kvar sist!

Comment

Svar på inlägg av Suz, 2003-04-25 10:57
                                Jag tycker att Kajsa verkar vara en vettig tjej med bra värderingar, men man kan ändå inte bortse från det faktum att hon inte gör speciellt rolig TV.
                                Vem av deltagarna gör rolig tv?

Micke?

Larssa?

Danne?

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X