Announcement

Collapse
No announcement yet.

danne danne danne

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• danne danne danne

Allvarligt nu allihopa vem är den mest givna o rättvisa vinnaren av BB2003?
    Precis, danne! han e som man ska va tycker jag o han e bara SÅ underhållande! en bra kandidat till pojkväns material!

danne danne danne

Ta hem honom till dig då och se hur länge du skulle stå ut med hans gap och skrik.

Comment

danne danne danne

Nja, jag vill inte ha honom som pojkvän precis, men nog är han den rätte vinnaren helt klart!!!!

Comment

danne danne danne

Gillar inte Dannes sätt med djuren! Han får vara hur rädd som helst, men skrika och gorma om att gojan är sjuuuk i huuuvet och kalla både hundar och fågel för idioter, cp osv det gör man bara inte.

Har haft Danne som favorit tidigare.

Comment

danne danne danne

Danne ÄR redan vinnare oavsett om Kajsa får pengarna.
          Han är den man kommer minnas och som folk kommer våga närma sig utanför huset.

Comment

danne danne danne

Svar på inlägg av AnAngel, 2003-04-25 11:04
            Gillar inte Dannes sätt med djuren! Han får vara hur rädd som helst, men skrika och gorma om att gojan är sjuuuk i huuuvet och kalla både hundar och fågel för idioter, cp osv det gör man bara inte.

Har haft Danne som favorit tidigare.
            Lite omogen är han inom vissa områden men inom vissa har han bra åsikter osv.
            Dessutom var han ju rädd för djuren. Det var första gången han hade kontakt med djur. Blir säkert bättre nästa gång!

Comment

danne danne danne

Jag håller med Majal. Första gången jag skulle rida elefant och kamel ensam var jag inte så kaxig heller.

Comment

danne danne danne

Har inget emot att han är rädd, det är gapet och skriket jag är emot - brist på respekt.

Han har all rätt i världen att vara rädd, behöver inte "döma" ut de söta små fyrbenta gullungarna och Kasper för det.

Skulle aldrig i livet släppa in mina hundar eller katter dit in!!!

Comment

danne danne danne

Danne är den mest omogna 21-åring som jag någonsin mött eller sett. Gapar, skriker, klättrar på väggarna för han klarar inte av att vara still en sekund, måste hela tiden vara i medelpunkten mm mm. Numera går jag ifrån TV:n när han sätter igång för det han håller på med är definitivt inte underhållning det psykisk misshandel av tittarna.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                  Working...
                  X