För min del är det helt enkelt slutittat på BB för den här gången. När Linda åkte så tog BB slut så är det bara. JAg tycker att hon var och är den enda värdiga vinnaren. Något alternativ finns inte. Vaddå skulle Larssa vara en vinnare? Varför? Sitter som "hemliga Arne" och mojjar med sin näsring. Skulle Kajsa " fröken speciell" vara en värdig vinnare? Varför? Hon är inte speciellt smart vad jag har kunnat se. Vem ... tatuerar in Uppsala tvärs över hela ländryggen. Inte så smart va? Micke och Danne har bara biroller så det är inte aktuellt ens att diskutera deras överlevnad i BB.
De synpunkter som framkommit på Lindas medverkan i BB grundar många på att hon har barn. Och vad gör det? Finns det inte pappor alltså som är kapabla att ta hand om SINA egna barn? Den synen som färgar många av inläggen tyder på att Sverige fortfarande befinner sig i " the dark age" har vi inte kommit längre i vårat samhälle än en syn som tyder på att endast kvinnor kan ta hand om sina avkommor? Stackars Sverige och dess medborgare. Nää after att ha följt BB stadigt under tre år så är det nu slut. Det finns inget intresse längre att titta på mummel och männsikor med tix. Tack för mig ... hej...leverpastej
De synpunkter som framkommit på Lindas medverkan i BB grundar många på att hon har barn. Och vad gör det? Finns det inte pappor alltså som är kapabla att ta hand om SINA egna barn? Den synen som färgar många av inläggen tyder på att Sverige fortfarande befinner sig i " the dark age" har vi inte kommit längre i vårat samhälle än en syn som tyder på att endast kvinnor kan ta hand om sina avkommor? Stackars Sverige och dess medborgare. Nää after att ha följt BB stadigt under tre år så är det nu slut. Det finns inget intresse längre att titta på mummel och männsikor med tix. Tack för mig ... hej...leverpastej

Du får gå ut och njuta av våren i stället, vädret är ju helt underbart.
Comment