Announcement

Collapse
No announcement yet.

Linda är knäckt

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Linda är knäckt

Vaddå framställts? Det som visats dygnet runt är ju vad hon har gjort, helt enkelt! Om tidningar etc porträtterat henne orättvist vet jag inget om, men live-kanalen kan inte ljuga, eller? Lyck till Linda, hoppas det går bra för dig! =0)
    -----------------------------------------------------------------

Förhoppningsvis så fattar hon hur hon uppträder nu, för som sagt, vi med live har sett ALLT, ingen "framställning".
    Hon måste få se sig själv och ta ansvar för den löjeväckande person hon gjort av sig själv.
    Då kanske hon kan ta tag i sitt liv och ställa sig upp.
    men det här var hennes val, hennes handlingar, glöm inte det!

Comment

Linda är knäckt

Svar på inlägg av Daniellas ande, 2003-04-25 11:35
      Dom sa på radion nu att Linda är chockad och knäckt. Hon hade suttit med psykologen hela natten och är helt chockad över hur hon har framsällts. Stackare!
      Hur hon har framställts?

Dags att vakna upp och stå för sina egna handlingar kanske.

Comment

Linda är knäckt

Förr fanns arenor där människor satt och såg medmänniskor slitas sönder av lejon.....I Sverige hade vi stora uppslutningar vid avrättningar (halshuggning), ett sorts "lustspel" där hela familjen deltog som åskådare.
        Idag har vi teve och därtill hörande förnedringsteve. Obs! Jag är inte bättre än någon annan. Jag har också suttit här och sett Linda "slitas itu".
        Varför är vi människor så grymma? Undrar jag.

Comment

Linda är knäckt

"Linda Rosing fördes direkt i väg från tv-studion för att få en utförlig genomgång av vad tittarna fått se av den förra Slitz-modellen i tv."

Förra?

Comment

Linda är knäckt

Men herreguuud ge tjejen en chans!

Varför sitta och gotta sig i en tragedi???

Sen kan man snacka om att hon har sig själv att skylla mm men hon mår dåligt nu och då behöver man inte hälla på mera vatten på kvarnen!

Comment

Linda är knäckt

*lyfter*

Comment

Linda är knäckt

Svar på inlägg av Kenmaj, 2003-04-25 12:06
                "Linda Rosing fördes direkt i väg från tv-studion för att få en utförlig genomgång av vad tittarna fått se av den förra Slitz-modellen i tv."

Förra?
                Det kan väll vem som heldst räkna ut att Slitz inte är intresserade nu!!!

Comment

Linda är knäckt

Svar på inlägg av Nygammal, 2003-04-25 12:05
                  Förr fanns arenor där människor satt och såg medmänniskor slitas sönder av lejon.....I Sverige hade vi stora uppslutningar vid avrättningar (halshuggning), ett sorts "lustspel" där hela familjen deltog som åskådare.
                  Idag har vi teve och därtill hörande förnedringsteve. Obs! Jag är inte bättre än någon annan. Jag har också suttit här och sett Linda "slitas itu".
                  Frågan är väl har du njutit av det du sett eller sett på med en dålig smak i munnen?

Har du tänkt att hon skulle aldrig fått komma med?

Eller har du tänkt fy fan va bra tv hon gör?

Comment

Linda är knäckt

Svar på inlägg av Sessan1, 2003-04-25 11:40
                    Dom sa på radion nu att Linda är chockad och knäckt. Hon hade suttit med psykologen hela natten och är helt chockad över hur hon har framsällts. Stackare!
                    Vilken radiokanal?
                    Mix Megapol..

Comment

Linda är knäckt

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,297070,00.html

Comment

Linda är knäckt

Svar på inlägg av DADA, 2003-04-25 12:02
                        http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,297070,00.html
                        Detta hände tydligen senare..

Comment

Linda är knäckt

Svar på inlägg av Kenmaj, 2003-04-25 12:13
                          Svar på inlägg av Nygammal, 2003-04-25 12:05
                          Bra fråga!
                          Uppriktigt har det givit mig dålig smak i munnen från och med den festen med laxen.
                          Innan dess har jag nog fungerat som en vanlig "hyena". Dessvärre.
                          Frågan är väl har du njutit av det du sett eller sett på med en dålig smak i munnen?

Har du tänkt att hon skulle aldrig fått komma med?

Eller har du tänkt fy fan va bra tv hon gör?

Comment

Linda är knäckt

Tycker verkligen jätte synd om linda...

Comment

Linda är knäckt

Nygammal: Håller fullständigt m. dig. Skadeglädjen är för en del den enda sanna glädjen..Tycker uppriktigt synd om Linda, tror inte hon riktigt till fullo insåg vad hon gav sig in på.Ty hon äro en svag människa...

Comment

Linda är knäckt

I den artikeln i aftonbladet hade hon ju bara fått höra psykologen och lite vad som skrivits om henne. Det var nu idag när hon fått reda på mer som hon har blivit knäckt tydligen.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X