Announcement

Collapse
No announcement yet.

Är Kajsa rolig nu?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Är Kajsa rolig nu?

Svar på inlägg av qp, 2003-04-25 12:32
    Kajsa är den hon är och de som tror hon skulle förändras bara för att Linda lämnade huset har blivit lurade. Hon gillar att läsa, ta det lugnt och ibland vara för sig själv, så är hon och det vet vi alla om.

Hela tiden har det snackats att någon tagit "utrymme" av henne och så har den fösvunnit. När det inte visats sig stämma så har skulden lagts på någon annan o.s.v.

Varför inte acceptera att Kajsa är Kajsa?
    Om Kajsa var Kajsa skulle hon inte varit med i BB i första taget. Det går emot det mesta hon påstår att hon står för.. så tyvärr

Comment

Är Kajsa rolig nu?

Svar på inlägg av PissedLilSis, 2003-04-25 12:29
      Svar på inlägg av Camilla, 2003-04-25 12:27
      Svar på inlägg av PissedLilSis, 2003-04-25 12:25
      När fick hon uppgoften att ensam vara roaren av tv-Sverige?

Hur jävla rolig är Danne,Micke o Larssa där på filten?

Är det bara för att hon är tjej hn ska va bättre än alla andra? Fy fan.
      Hmm, hoppas detta inte var en kommentar till mitt inlägg. Jag ville ju bara visa på att de andra inte är ett dugg roligare. Tycker det är fel att det kastas så mycket skit på Kajsa när alla i huset är inaktiva.
      No worries - det var en reaktion på det oändliga gnället över att just Kajsa är så tråkig. Har läst såna trådar intill förbannelse nu
      Okej! Jag har också läst tråd efter tråd om hur tråkig Kajsa är. Därför skapade jag denna tråd för att skapa lite motvikt och visa att de andra inte är ett dugg bättre. Förstår att man sover bort stor del av tiden när man är instängd i ett hus där det inte finns något att göra. Kan tänka mig att man blir ganska trött på varandra och behöver lite tid för sig själv utan de andra deltagarna.

Comment

Är Kajsa rolig nu?

Svar på inlägg av qp, 2003-04-25 12:32
        Kajsa är den hon är och de som tror hon skulle förändras bara för att Linda lämnade huset har blivit lurade. Hon gillar att läsa, ta det lugnt och ibland vara för sig själv, så är hon och det vet vi alla om.

Hela tiden har det snackats att någon tagit "utrymme" av henne och så har den fösvunnit. När det inte visats sig stämma så har skulden lagts på någon annan o.s.v.

Varför inte acceptera att Kajsa är Kajsa?
        Kajsa syns o diskuterar betydligt mera redan nu

Comment

Är Kajsa rolig nu?

Svar på inlägg av Camilla, 2003-04-25 12:33
          Svar på inlägg av PissedLilSis, 2003-04-25 12:29
          Svar på inlägg av Camilla, 2003-04-25 12:27
          Svar på inlägg av PissedLilSis, 2003-04-25 12:25
          När fick hon uppgoften att ensam vara roaren av tv-Sverige?

Hur jävla rolig är Danne,Micke o Larssa där på filten?

Är det bara för att hon är tjej hn ska va bättre än alla andra? Fy fan.
          Hmm, hoppas detta inte var en kommentar till mitt inlägg. Jag ville ju bara visa på att de andra inte är ett dugg roligare. Tycker det är fel att det kastas så mycket skit på Kajsa när alla i huset är inaktiva.
          No worries - det var en reaktion på det oändliga gnället över att just Kajsa är så tråkig. Har läst såna trådar intill förbannelse nu
          Okej! Jag har också läst tråd efter tråd om hur tråkig Kajsa är. Därför skapade jag denna tråd för att skapa lite motvikt och visa att de andra inte är ett dugg bättre. Förstår att man sover bort stor del av tiden när man är instängd i ett hus där det inte finns något att göra. Kan tänka mig att man blir ganska trött på varandra och behöver lite tid för sig själv utan de andra deltagarna.
          Den jag tycker är tråkigas nu är Micke som bara ligger och skryter över vad han gjort och ska göra.

Egocentrism är sp inihelskotta booooring

Comment

Är Kajsa rolig nu?

Svar på inlägg av Camilla, 2003-04-25 12:23
            Alla ni som sagt att Kajsa varit så tråkig som legat i sängen och sovit hela dagarna, tycker ni hon är rolig nu? Nu gör hon ju samma sak som alla andra gjort i huset den senaste tiden, nämligen ligger på en filt på gården.
            Frk SKALMAN kommer ALDRIG att bli rolig!

Comment

Är Kajsa rolig nu?

Minst lika rolig som Monolog-Micke.

Comment

Är Kajsa rolig nu?

Svar på inlägg av ArJASarjJa, 2003-04-25 12:41
                Alla ni som sagt att Kajsa varit så tråkig som legat i sängen och sovit hela dagarna, tycker ni hon är rolig nu? Nu gör hon ju samma sak som alla andra gjort i huset den senaste tiden, nämligen ligger på en filt på gården.
                Men hon har ett äkta skal...till skillnad mot dom andra i huset :-)

Comment

Är Kajsa rolig nu?

Svar på inlägg av östersundbb, 2003-04-25 12:44
                  Svar på inlägg av ArJASarjJa, 2003-04-25 12:41
                  Men hon har ett äkta skal...till skillnad mot dom andra i huset :-)
                  Fake, plastic shell.

Comment

Är Kajsa rolig nu?

Det är ju bara för att Larssa ska prata om sånt hela tiden han ska försöka bräcka Micke hela tiden det kommer han aldrig att lyckas med!

Comment

Är Kajsa rolig nu?

Svar på inlägg av tuss, 2003-04-25 12:29
                      Ge Kajsa något kreativt att göra,det är en skapar-människa som inte kan låta tiden bara gå,det har vi fått bevis på.De andra tre skiter i om dom har något att göra,rena ålderdomshemmet!
                      Skaparmänniska? Ha ha ha ha ha!
                      Vore hon det hade hon haft fullt upp i huset. Hon vill bara vara med vissa utvalda och göra vissa utvalda saker.
                      Har inte i Tv att göra.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X