Announcement

Collapse
No announcement yet.

Då kanske Linda förstår hur...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Då kanske Linda förstår hur...

Om Linda nu mår så dåligt så kanske hon äntligen förstår hur hennes familj mår och har mått under de 89 dagar då hon gång på gång har gjort bort sig genom att supa, spy, knulla och säga så många könsord som hon kan komma på i TV.

Undrar om hon ägnar dem en tanke eller om hon som vanligt bara klarar av att tänka på sig själv...

som vanligt har hon nog bara tankarna på sig själv.

Comment

Svar på inlägg av Påskkycklingen, 2003-04-25 12:33

Om Linda nu mår så dåligt så kanske hon äntligen förstår hur hennes familj mår och har mått under de 89 dagar då hon gång på gång har gjort bort sig genom att supa, spy, knulla och säga så många könsord som hon kan komma på i TV.

Undrar om hon ägnar dem en tanke eller om hon som vanligt bara klarar av att tänka på sig själv...
      ..word..

Comment

Sanne - jag tror du har rätt där tyvärr...

Comment

Svar på inlägg av sanne, 2003-04-25 12:35
          som vanligt har hon nog bara tankarna på sig själv.
          Sant. inte en tanke går till någon annan....

Comment

Om det är sant eller inte kan jag omöjligt veta då jag inte kan läsa Lindas tankar mem jag skulle kunna tänka mig utifrån hennes resonamang och beteende under hennes vistelse i huset att hon nu tycker otroligt synd om sig själv och låter resten få trösta henne då hon sårat dom minst lika mycket som hon sårat sig själv.

Comment

Svar på inlägg av isbiten, 2003-04-25 13:50
              Om det är sant eller inte kan jag omöjligt veta då jag inte kan läsa Lindas tankar mem jag skulle kunna tänka mig utifrån hennes resonamang och beteende under hennes vistelse i huset att hon nu tycker otroligt synd om sig själv och låter resten få trösta henne då hon sårat dom minst lika mycket som hon sårat sig själv.
              Linda klarar inte av att föra logiska resonemang. Hon kan inte göra så många kopplingar. Hon är för ointelligent för att förstå konsekvenserna av sitt handlande. Tragiskt.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X