Announcement

Collapse
No announcement yet.

metal detector

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• metal detector

i am faith in that the god always consprie in your way to what you really want ,so i aslo believe in that the god will protect me all along even i risk my life to detecing with my detector from detectorall.i reguard my detector as my best friend.

Ser man på. En tvättäkta spammare!
    Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Trist med alla knäppskallar.
      "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Ja och jag begriper då inte hur dom tar sig igenom alla spamfilter som motståndarsidan tillverkar. Helt galet!
        -

Comment

Kan ju åtminstone vara tacksamma för att de är sällsynta vilket de för övrigt alltid varit på detta forum om jag minns rätt.

Comment

Originally posted by Villeparisis View Post
            Kan ju åtminstone vara tacksamma för att de är sällsynta vilket de för övrigt alltid varit på detta forum om jag minns rätt.
            Verkligen

Jag tänkte iallafall lyfta en intressantare fråga, i en granntråd här. Gällande eventuella premiärdatum. Jag skulle tro att datumen runt 5 oktober kan vara ganska intressant att hålla koll på så att säga

-

Comment

Originally posted by Tornevall View Post

Verkligen

Jag tänkte iallafall lyfta en intressantare fråga, i en granntråd här. Gällande eventuella premiärdatum. Jag skulle tro att datumen runt 5 oktober kan vara ganska intressant att hålla koll på så att säga
              Ja den frågan är nog så viktig vilket jag kommenterat på det hållet.
              En sak som dock slög mig precis: något speciellt arrangemang i september som gör att man inte startar då?

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X