Announcement

Collapse
No announcement yet.

Big Brother 2014 - Välkommen!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Big Brother 2014 - Välkommen!

Gamla trådar har placerats i ett arkiv här under detta forumet nu, så det inte blir så rörigt och förvirrande. Och så börjar vi helt enkelt på ny kula med Big Brother 2014.
    För närvarande kan gäster även skriva utan att behöva logga in och det kör vi på så länge det går, då kommunikationsmöjligheterna verkar vara helt bortplockade från Big Brothers centrala plattformer. Åtminstone just nu.

Välkomna allihopa!
    -

Sv: Big Brother 2014 - Välkommen!

Hallå! Ut med med Mattias!
    ________
    ____

Comment

Re: Big Brother 2014 - Välkommen!

Stoppa Bohempakten?
      -

Comment

In med PV

Comment

Jag är inne från min Note så forumet är "litet" jag undrar var man kan se BB på Play? Kan inte hitta det. Jag har ingen tv nämligen enbart dator med storbildsskärm fungerar bra hihi./Stay Positive Always R.E.S.P.E.C.T �� / Kimberly

Comment

Re: Sv: Big Brother 2014 - Välkommen!

Originally posted by Oregistrerade View Post
            Jag är inne från min Note så forumet är "litet" jag undrar var man kan se BB på Play? Kan inte hitta det. Jag har ingen tv nämligen enbart dator med storbildsskärm fungerar bra hihi./Stay Positive Always R.E.S.P.E.C.T 💓 / Kimberly
            Live från huset ska du kunna se via http://www.bigbrother.se/live/ där alla kamerorna är. Det kräver dock premium, vilket man kan fixa via http://www.kanal9play.se/skaffapremium
            -

Comment

Ganske utrolig at BB selv i 2014 ikke har fått med seg at kommunikasjon på forum er en stor del av hele underholdningen rundt BB, og ikke minst sørger for at langt flere kjøper live stream som resulterer i mer penger til BB. Dette burde være elementer kunnskap for en markedsansvarlig å kunne få med seg.

Comment

Re: Big Brother 2014 - Välkommen!

Verkligen! Det allra viktigaste - innan TV4 och och nu Kanal 5 igen tog över - var att försöka hålla kvar besökare på hemsidan, genom just kommunikationen.
                Den allra bästa metoden för att få folk att stanna kvar och vara nyfikna på vad som händer var just med hjälp av forum och chatt.

Fast det här fick jag en förvarning om redan när Big Brother skulle börja sändas igen 2011, där man till och med hade anlitat en "expert" på sociala medier och jag begriper fortfarande inte varför man valt att "skrämma bort" besökarna istället för att ta dom till sig.
                -

Comment

Helt ubegripelig. Vi får bare håpe det dukker opp noe snart.

Ellers, har du forresten tatt kontakt med BB med tanke på å bruke dette forumet? Om de hadde lagt ut en fast link på de svenske og norske BB sidene hadde aktiviteten tatt seg opp betraktelig tror jeg.

Comment

Originally posted by Tornevall View Post

Välkomna allihopa!
                    Det tackar man för
                    Life's a bitch and so am I (2006)

Comment

Re: Sv: Big Brother 2014 - Välkommen!

Originally posted by suss View Post
                      Det tackar man för
                      Åh det är bara trevligt att se en massa bekanta ansikten igen

Originally posted by muffern View Post
                      Helt ubegripelig. Vi får bare håpe det dukker opp noe snart.

Ellers, har du forresten tatt kontakt med BB med tanke på å bruke dette forumet? Om de hadde lagt ut en fast link på de svenske og norske BB sidene hadde aktiviteten tatt seg opp betraktelig tror jeg.
                      Jag har ingen kontakt med dom över huvud taget längre. Har inte haft det sen 2006, men jag kan ändå tänka mig att ta på mig ansvaret för att se till att alla får hjälp med det som behövs
                      -

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X