Announcement

Collapse
No announcement yet.

Får aldri blitt noe liv her om ikke

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Får aldri blitt noe liv her om ikke

forumet blir anerkjent som offisielt fra BB. Selv kjenner jeg interessen dale dramatisk siden ikke et godt forum er tilgjengelig. Hvem skal man da diskutere med? Å skrive på facebook blir jo bare fjas og rot akkurat som en chat.

Hadde vært genialt om BB ville godkjent dette forumet. Jeg skulle selv stilt som moderator uten kostnad i så tilfelle. Men nå er jeg faktisk usikker på om jeg engang vil betale for liven...ja jeg har ventet for å se om de får et ordentlig forum på plass.

BB forstår tydeligvis ikke betydningen av et forum og hvor mange live-betalerer det genererer. PENGER til BB med andre ord.

Er det noen av dere som har tatt kontakt med BB ang dette spørsmålet? Og for å stille et annet..., finnes det en link til BB forumet 2006? Hadde de sett aktiviteten der, tror jeg nok de rimelig kjapt hadde endret mening.

Sv: Får aldri blitt noe liv her om ikke

INGEN som har synspunkter?

Comment

Gud så jeg savner BB forumet 2006. Action hele tiden.... Her er det jo helt dødt...takket være at BB sikkert ikke anerkjenner det som offisielt forum.

Comment

Comment

Tror folk har tappat suget på BB... Tittarsiffrorna e inte just vad dom var i forna dar, vad jag sett.

Men håller helt klart med at dom som tittar på borde man hitta här.
          Lenge Leve Kong Carl Fredrik 1.
          Hmm. . ? Trodde Opera var standard, jeg........ Leta på http://www.theinternationals.biz Här e jag jämnt.

Comment

Originally posted by Oregistrerade View Post
            Det skal være erstatning for ett fullverdig forum? Come on...

Comment

Originally posted by Jesperkatt View Post
              Tror folk har tappat suget på BB... Tittarsiffrorna e inte just vad dom var i forna dar, vad jag sett.

Men håller helt klart med at dom som tittar på borde man hitta här.
              Svaret er ganske enkelt for BB. De kan løse det med en gang. Få i gang ett effektivt forum!!!

Comment

Re: Sv: Får aldri blitt noe liv her om ikke

Originally posted by muffern View Post
                Det skal være erstatning for ett fullverdig forum? Come on...
                Jag har varit lite på Alltomtv, men enligt rykten skall till och med moderatorerna ha lämnat det forumet av någon anledning. Dom saknar lite mycket funktionalitet som Big Brother själva gör - tillbakaknappar, det går inte ladda upp avatarer och så vidare. Det verkar faktiskt inte finnas något underhåll på det alls faktiskt. Annars hade det säkert kunnat fungera också, men nej...
                -

Comment

Sv: Re: Sv: Får aldri blitt noe liv her om ikke

Originally posted by Tornevall View Post
                  Jag har varit lite på Alltomtv, men enligt rykten skall till och med moderatorerna ha lämnat det forumet av någon anledning. Dom saknar lite mycket funktionalitet som Big Brother själva gör - tillbakaknappar, det går inte ladda upp avatarer och så vidare. Det verkar faktiskt inte finnas något underhåll på det alls faktiskt. Annars hade det säkert kunnat fungera också, men nej...
                  Inte mycket att välja på. Värdelöst forum med folk eller ett bra forum utan folk....

Comment

Gud så jeg savner BB forumet 2006. Action hele tiden.... Her er det jo helt dødt...takket være at BB sikkert ikke anerkjenner det som offisielt forum.
                    Att vara moderator på BB-forumet 2006 var ingen hit direkt. Visst var det fart på forumet och det var därför som det inte fanns någon som helst fritid att ens titta på programmen. Dom slet som djur kan jag säga :/ Barnen blev lidande och vänskap gick i kras..

Men nu är det en ny säsong och det kommer nog bli bra Vi får göra reklam hit och till irc.
                    Life's a bitch and so am I (2006)

Comment

Vi utlänningar slet med linor som påminnde om stenåldern. 56k modem var lyx, men snabbare linor kostade det vita i ögonen...

Men visst var det kul även om hela halva internätet struptes när sändningen släcktes ner o alla skulle inn på forumet och irc på samma gång.
                      Lenge Leve Kong Carl Fredrik 1.
                      Hmm. . ? Trodde Opera var standard, jeg........ Leta på http://www.theinternationals.biz Här e jag jämnt.

Comment

Originally posted by suss View Post
                        Att vara moderator på BB-forumet 2006 var ingen hit direkt. Visst var det fart på forumet och det var därför som det inte fanns någon som helst fritid att ens titta på programmen. Dom slet som djur kan jag säga :/ Barnen blev lidande och vänskap gick i kras..
                        Jeg forstår at å være moderator på et BB forum kan være stressende. Men dette er noe man kan velge selv...og avslutte selv. Vær så snill å ikke skyld på deres barn for en forum jobb på BB. Om barna ble lidende pga BB....så er det KUN PGA FORELDRENE!!!

Comment

Originally posted by suss View Post
                          Men nu är det en ny säsong och det kommer nog bli bra .
                          Håper ikke du er moderator i år...for å si det sånn.

Comment

Jeg forstår at å være moderator på et BB forum kan være stressende. Men dette er noe man kan velge selv...og avslutte selv. Vær så snill å ikke skyld på deres barn for en forum jobb på BB. Om barna ble lidende pga BB....så er det KUN PGA FORELDRENE!!!
                            Men herregud vad konstig du är. Har jag påstått att någon tvingade mig? Jag har varit moderator sedan andra säsongen av BB Sverige och det har aldrig varit så jobbigt som 2006, det var ju inte så lätt att förutse.

Jag är av den åsikten att tar man på sig ett ansvar så slutför man det.

Comment

Håper ikke du er moderator i år...for å si det sånn.
                              Här kommer ju beviset att du inte är riktigt klar i huvudet. Det finns inget officiellt BB-forum så hur i hela fridens namn skulle jag kunna vara det?

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X